بازدید 11636

روحانی:مردم‌منتظرمجازات‌عاملان‌حمله‌به‌سفارت‌اند

رئیس جمهور گفت: مردم می‌خواهند بدانند قوه قضاییه چگونه با کسانی که خودسر و بر خلاف قانون و امنیت ملی کشور به سفارتی حمله کردند، برخورد می‌کند.
کد خبر: ۶۰۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 28 June 2016
رئیس جمهور گفت: مردم می‌خواهند بدانند قوه قضاییه چگونه با کسانی که خودسر و بر خلاف قانون و امنیت ملی کشور به سفارتی حمله کردند، برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در همایش گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه با اشاره به این که عاملان و آمران حمله به سفارت یک کشور روشن هستند، اظهار کرد: مردم منتظرند ببیند چگونه اجرای حکم این افراد خودسر به سمع و نظر آنها می‌رسد.

وی در ادامه افزود: هر کشوری مسئولیت  تامین امنیت سفارت‌خانه‌های خارجی را دارد و امنیت آن را بر دوش گرفته است. اگر مردم ما نسبت به این گونه مسائل به خوبی و با شفافیت اطلاع پیدا کنند، و بدانند قوه قضاییه چه کرده است به همان نسبت اعتماد مردم و اعتماد جهانی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود. ما دنبال این نیستیم که دیگران برای ما کف بزنند، ولی برای ما مهم است که پیش وجدان خود و در نزدافکار عمومی جهان چگونه عدل اسلامی را به رخ آنها می‌کشانیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه قوه قضاییه پیش از رسیدگی به شکایات مردم باید مورد اعتماد جامعه باشد خاطر نشان کرد:‌هر مقدار اعتماد مردم به قوه قضاییه بیشتر شود در آن جامعه امنیت قضایی هم بیشتر می‌شود. ممکن است یک قوه قضاییه سالم در کشوری فعال باشد، اما از نظر مردم اعتماد آور نباشد، این یعنی مهمتر از قضاوت ، نحوه بیان فعالیت قوه قضاییه، و شفافیت کار قضایی برای جلب اعتماد مردم است.

روحانی در ادامه افزود: مردم می‌خواهند بدانندچگونه اموال مردم پول بیت‌المال، و پول نفت را عده‌ای به تاراج بردند. و این اقدام چگونه سازماندهی شده؟ چه کسانی مجوز صادر کردند؟ این پول چگونه در اختیار این افراد قرار گرفته است. این پول کجا رفته و کجا مصرف شده است؟
وی تاکید کرد: آنچه برای مردم مهم است ختم این سوالات است. قوه قضاییه هم باید پرونده‌ها را ختم کند و هم به این سوالات پاسخ دهد که نتیجه این عمل جلب اعتماد بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضاست، اما اگر اعتماد مردم به نظام حاصل نشود، یا این اعتماد تضعیف شود بی تردید ما بزرگترین سرمایه خود یعنی سرمایه‌ی اجتماعی را از دست داده‌ایم.

وی تاکید کرد: ‌ما امروز به یک قوه قضاییه قوی، به روز و چابک نیازمندیم که بتواند پناهگاهی برای مردم ما باشد. امنیت امروز جامعه به دلیل وجود قوه قضاییه تواناست، در هیچ کشوری امنیت حفظ نمی‌شود مگر آن که مردم در پناه یک قوه قضاییه بی طرف و عالم، و کارا باشند. ما باید قدردان قوه قضاییه، مسولان قضایی و قضات برای ایجاد امنیت در کشور باشیم.

رئیس جمهور اولین مسئولیت قوه قضائیه را ایجاد اعتماد میان مردم دانست و اظهار کرد: مردم دلشان می‌خواهد آخرین جایی که فریادرس‌ آنها می‌شود قوه قضائیه،‌ قضات و دستگاه قضایی باشد. در جامعه ما مردم باید احساس کرامت و عزت داشته باشند و حقوق شهروندی‌شان محترم شمرده شود.

مردم باید احساس کنند قوه قضائیه حامی آزادی آنهاست

به گزارش ایسنا ، رئیس جمهور در ادامه سخنانش در همایش قوه قضاییه  افزود:  اگر مردم در جامعه ما احساس امنیت نکنند ممکن است به هر خیانت و گناهی دست بزنند. سالم‌سازی جامعه از احساس عزت و سربلندی خود مردم آغاز می‌شود. آنها باید احساس کنند که به حقوق عمومی‌شان احترام گذاشته می‌شود.

روحانی گفت: در اصل 156 قانون اساسی آمده است که احقاق حقوق عمومی مردم و گسترش عدل و آزادی به عهده قوه قضائیه است. مردم باید احساس کنند قوه قضائیه حامی آزادی آنهاست و اگر قوه یا دستگاه‌های دیگری به حقوق آنها تجاوز می‌کنند این قوه قضائیه است که باید از آنها دفاع کند.

وی همچنین تأکید کرد: مردم باید احساس کنند که قوه قضائیه از آزادی، عدل و عدالت آنها دفاع می‌کند. اگر این رابطه میان مردم و قوه قضائیه به وجود آمد آن وقت است که به راحتی می‌شود در جامعه به مبارزه با مفسدین پرداخت.

وجدان عمومی برای ما یک قاضی است

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما هرقدر در عمل و در احکام قضایی‌مان شفافیت بیشتری داشته باشیم وجدان عمومی راحت‌تری خواهیم داشت. وجدان عمومی برای ما یک قاضی است. افکار عمومی همواره به عنوان یکی قاضی کنار ما خواهد بود. ما با عمل‌مان می‌توانیم این وجدان عمومی را قانع کنیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، تصریح کرد: در شرایط فعلی نیازمند یک حرکت بزرگ اقتصادی برای رونق اقتصادی به ویژه برای نسل جوان هستیم. اگر می‌خواهیم پیشگیری از جرایم در کشور ما تحقق پیدا کند باید به رکود اقتصادی که یک عامل مهم است توجه کنیم. منشأ بسیاری از جرایم بیکاری است و بیکاری خودش از عدم رونق اقتصادی نشأت می‌گیرد.

روحانی ادامه داد: اگر در یک جامعه‌ای رشد اقتصادی منفی و تورم غیرقابل مهار باشد، همچنین اشتغال به اندازه نیروی ورودی کار نباشد چگونه می‌توانیم جلوی مفاسد اجتماعی را بگیریم؟ برای رونق اقتصادی امروز نسبت به هر زمان دیگری شرایط مساعدتر است.

وی تصریح کرد: توانسته‌ایم رشد منفی را به مثبت برسانیم. اگر روزی جامعه ما از لحاظ اقتصادی دارای تورم عمیق بود و رکود منفی 7 درصد را تجربه می‌کرد حالا در سالی توانسته است آن را به رشد مثبت 3 درصد برساند و با وجود همه مشکلات این رشد مثبت را حفظ کرده و امسال نیز خودش را برای رشد مثبت 5 درصد آماده کرده است.

روحانی در ادامه گفت: چنین جامعه‌ای می‌تواند دست به دست هم دهد و به رشدی که باید برسد. زمانی اشتغال ما صفردرصد بود اما در یکی دو سال اخیر به طور متوسط 45 هزار شغل خالص داشتیم. با اینکه فاصله زیادی با آنچه که باید باشیم داریم اما در مسیری حرکت می‌کنیم که می‌تواند ما را به حل مشکلات اقتصادی برساند.

باید اعتماد سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را جلب کنیم

رییس جمهور با اشاره به اینکه ما به رشد سرمایه‌گذاری نیازمندیم، افزود: برای رسیدن به این هدف ما باید اعتماد سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را جلب کنیم.

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام روحانی در ادامه سخنانش در همایش قوه قضاییه  با اشاره به اینکه ما به رشد سرمایه‌گذاری نیازمندیم، افزود: برای رسیدن به این هدف ما باید اعتماد سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را جلب کنیم،  زیرا در این شرایط و با جذب سرمایه و فناوری می‌توانیم برای جوانان اشتغال فراهم کنیم. بزرگترین هدف ما هم در برجام ایجاد شرایط مناسب در کشور برای رونق اقتصادی و اشتغال نسل جوان ما بود. امروز این هدف نسبت به دیروز مهیاتر شده و شرایط ما آماده‌تر از دیروز است. با این وجود قوه مجریه بدون حمایت و هماهنگی با قوه قضائیه نمی‌تواند این بار را به مقصد برساند.

وی در ادامه گفت: زمانی در این کشور رابطه دو قوه قضائیه و مجریه به هم نزدیک بود و همه ضابطان دستگاه قضا از قوه مجریه بودند. نیروی انتظامی و دستگاه اطلاعاتی در اختیار قوه مجریه بود و حتی دادستانی هم یک رابطه نزدیک با دستگاه اجرایی داشت، اما امروز این فاصله بیشتر شده است. طبق قانون اساسی ما امروز استقرار دو قوه پررنگ‌تر شده به گونه‌ای که این فاصله نسبت به سایر کشورها هم پررنگ‌تر است.

وی با بیان اینکه ما باید رابطه نزدیک‌تری حداقل از طریق روسای قوا یا مسئولان بخش‌های مختلف ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: در جاهایی مثل شورای فضای مجازی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی، ‌قوا به هم نزدیک می‌شوند، اما ما باید از همه فرصت‌ها و حتی روابط شخصی سران قوا برای ایجاد رابطه نزدیک میان سه قوه استفاده کنیم.

روحانی اظهار کرد: وزیر دادگستری باید چنین نقشی را ایفا کند اما اختیارات وزیر دادگستری کفایت نمی‌کند. همه باید تلاش کنیم تا قوا را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم،  زیرا برای اینکه در بخش اقتصادی حرکت جدی به وجود آید باید قوه قضائیه با همه وجود به حمایت قوه اجرایی بیاید، در غیر این صورت  ما به اهداف خود در جذب سرمایه داخلی و خارجی،‌ رونق اقتصادی و تأمین اشتغال میلیونی نمی‌رسیم. ما 2 میلیون و 700 هزار بیکار و بیش از 4 میلیون دانشجو داریم و نرخ بیکاری ما در نسل جوان بالاست و این آمار می‌تواند یک خطر اجتماعی، امنیت، فرهنگی و اقتصادی برای جامعه ما باشد.

رئیس دولت یازدهم با تأکید بر اینکه هیچ کس سرمایه‌گذاری نمی‌کند یا فناوری به داخل کشور نمی‌آورد مگر اینکه به قوه قضائیه اعتماد داشته باشد، اظهار کرد: می‌توان در بخش‌هایی از فعالیت‌های اقتصادی مثل قراردادها بار قوه قضائیه را کم کرد. در قراردادها باید کاری کنیم که مشاوره حقوقی بیشتر و بهتر باشد. از سویی نیاز نیست پایان هر قراردادی به دادگاه ختم شود، زیرا می‌توان از شیوه‌های دیگری مثل میانجیگری، سازش و داوری بهره برد و در نهایت اگر لازم بود به دادگاه مراجعه کرد. ما باید راه‌های دیگر را پیش‌بینی کنیم و اگر لازم باشد قوانین را هم اصلاح کنیم تا شرایط برای حرکت بلند اقتصادی فراهم شود.

در مساله فیش‌های حقوقی متخلفان را عزل و نتیجه را به مردم بیان می‌کنیم

روحانی در ادامه تأکید کرد: ما باید کاری کنیم که مانعی برای مدیریت فعالیت اقتصادی ایجاد نشود و از سویی در این زمینه شفافیت به وجود آید. به طور مثال مسأله فیش حقوقی برخی مدیران نشان داد که یک غفلتی انجام شده است. با اینکه ما بازرسی کل کشور،‌دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری داریم اما سال‌ها حقوق‌های نامتعارف داده شد که ما حتماً با آن برخورد، متخلفان را عزل و نتیجه را به مردم بیان می‌کنیم اما باید حواسمان باشد که ایثار، فداکاری و حیثیت بیشتر مدیران مورد خدشه قرار نگیرد. در این زمینه به همراهی دو قوه دیگر هم نیازمندیم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره با لزوم برخورد با رانت، فساد و قاچاق برای تأمین اقتصادی سالم، اشتغال قابل قبول، رونق اقتصادی و رشد اقتصادی، تصریح کرد: نباید بگذاریم قاچاق کالا به صورت سازمان‌یافته باشد. همه نیروهای امنیتی و مرزبانی باید با همه توان در کنار قوه قضائیه باشند. در مسأله قاچاق گازوئیل یک قدم بزرگ برداشته شد یعنی گازوئیل با پیمایش در اختیار افراد قرار گرفت و در طول یک سال 9 درصد  مصرف گازوئیل کاهش یافت اما این رقم همان درصد قاچاق گازوئیل بود. ما همچنین از فناوری جدید و علم برای مقابله با قاچاق استفاده کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: دستگاه مجریه در اختیار قوه قضائیه است و نباید تصور شود ما در دادن امکانات به قوه قضائیه بخل‌ورزی می‌کنیم. سال قبل شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت بود اما امسال اگر منابع مالی به ما اجازه دهد ما تمام تلاش خود را برای تقویت قوه قضائیه به کار می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، روحانی در ابتدای اظهارات خود با اشاره به همزمانی هفته قوه قضائیه با ایام شهادت امام علی (ع)، اظهار کرد: امام علی (ع) اسوه بزرگ عدالت و دادگستری در تاریخ است و حتی نسبت به قاتل خود هم به عدل توصیه کرد. ما باید به این اسوه بزرگ اجرای عدالت افتخار کنیم.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله بهشتی، او را شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ روحانیت نامید و اخلاق، نظم، فروتنی، تواضع، مظلومیت، فقاهت و مدیریت و فهم دین را از ویژگی‌های شهید بهشتی برشمرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهید بهشتی بنیانگذار قضای اسلامی نوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: هیچ جمله‌ای نمی‌تواند شهید بهشتی را تعریف کند مگر کلام امام (ره) که «بهشتی یک ملت بود».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۵۰
مردم براشون سفارت عربستان اهمیت نداره . نگرانش هم نیستن اگر کل ش هم خاکستر بشه برای ما مهم نیست . اونایی نگران هستن و دارن جلز ولز میکنن که نون دونیشون به خطر افتاد. به خاطر منافع خودتون انقدر مردم مردم نکنید . اگر منظورتون از مردم ماییم بیاید بهتون بگیم ما منتظر چی هستیم و دغدغه هامون چیه. بیکاری و شکم گرسنه مردم رو سفارت عربستان و دستگیری عاملان فلان و بهمان پر نمیکنه .
منظورش از مزدم کلیه. من که منتظر نیستم. خیلی هم خوشحالم. اگه من اونجا بودم مسیر خیابونو میبستم تا ماشینا برن تو سفارت
مردم بیشتر منتظرند ببینند دولت روحانی در مقابل کشتار 500 نفر از هم وطنان ما در منی چه خواهد کرد ؟؟؟
واقعا جای بسی شرمندگی است ..دولت محترم به جای احقاق حقوق مردم دنبال جلب رضایت آل سعود بی همه چیز است
مردم منتظر مجازات مدیران با حقوق های بالا از بیت المال هم هستند.
آقاي رئيس جمهور !مردم منتظر اثرات برجام در زندگي شان هستند
من به عنوان يك ايراني اصلا منتظر نتيجه دادگاه حمله به سفارت نيستم و هيچ دغدغه اي هم ندارم
من منتظر برخورد قوا با فيش هاي حقوقي نجومي هستم
جناب اقای رییس جمهور آیا به این حرفهای زیبا و معناداری که گفتید اعتقاد هم دارید؟
مردم اصلا يادشون هم نيست منتظر هم نيستند بيخودي از جانب مردم نگين مردم منتظرند ببينند متجاوزان به نوجوانان ايراني در فرودگاه چي شدند و منتظرند بدانند اين همه كشته در حادثه منا چرا شديد تر برخورد نشد و ..... منتظرند كه بدانند چرا بيكاري و اعتياد و طلاق و هزار مفسده ديگه درمان نميشه و منتظرند اوضاع سرو سامان پيدا كنه هيچ كس ياده سفارت كثيف عربستان يادش نيست فقط شما يادتونه
همه این فرمایشات درست است و متین ولی علاوه بر اینها مردم منتظر مجازات دریافت کنندگان حقوق های نجومی و جلوگیری از تکرار آن توسط آقای رئیس جمهور هم هستند
آقای روحانی یادتان است که می گفتیتد جیب مردم ملاک است نه آمار یادتان است قول دادید 100 روزه اقتصاد را شکوفا می کنید یادتان است کلید حل مشکلات را آوردید یادتان است آب خوردن مردم را به تحریمها گره زدید یادتان است با صدای رسا اعلام کردید ما از رکود رد شدیم یادتان است از عدالت فرمایشات داشتید یادتان است گفتید نمی توانیم به حساب مردم سرکش بکشیم و یارانه بسیاری از مردم ضیعف را سرک نکشیده قطع کردید و به حساب ثروتمندان گذاشتید چرا شما کارهایتان را فقط برای آینده تعریف میکنید چرا این آمار را که میدهید مصادیق آن را ذکر نمی کنید چرا دولت شما ناهماهنگ هستند و هر کدام یک آمار می دهند و تناقض آشکار دارند جواب خدا را چگونه می دهید شما به قرآن قسم خوردید کمی فکر کنید در نامه عمل شما این قسمها و عملها ثبت شده آیا در پیشگاه خداهم می توانید ادعا نمایید
آقای روحانی رئیس محترم جمهور مردم منتظر محاکمه عاملان منا و توهین و تعرض به نوجوان ایرانی در مکه هستند .این موارد هم برایت مهم باشد فراموش نکن عزت ایرانی و خون شهداء منا را
مهمتراز حمله کنندگان به سفارت محاکمه وبرخورد با صادر کنندگان و دریافت کنندگان فیش های نجومی است
ما منتظر برخورد با حقوق های نجومی هم هستیم.....
آقای روحانی مردم منتظر برخورد با حقوق ها و پاداشهای نجومی اند . عاملان حمله به سفارت برای رد گم کردن است .
ما منتظریم ببینیم نتیجه بررسی فیش های نجومی چی میشه،
آقای روحانی لطفا به این اظهارات جواب دهید . مردم بی صبرانه منتظر پاسخ جنابعالی هستند .
رئیس سازمان بازرسی گفت: بانک رفاه کارگران، پرونده سنگینی بود که در حال حاضر در دادسرا مطرح است و حسین فریدون به من اصرار کرد که فلان آقا بیاید رئیس بانک رفاه کارگران شود.

خبرگزاری میزان نوشت: "ناصر سراج" رئیس سازمان بازرسی به پرونده بانک رفاه کارگران و فیش های حقوقی نامتعارف اشاره کرد و گفت: اولین بار موضوع از بانک رفاه کارگران شروع شد که رئیس این بانک، قبلا رئیس بانک ملی بود، بانک رفاه کارگران پرونده سنگینی بود که در حال حاضر در دادسرا مطرح است.

وی افزود: حسین فریدون به من اصرار کرد که فلان آقا بیاید رئیس بانک رفاه کارگران شود، بنده به شدت مخالفت کردم و گفتم این فرد پرونده سنگینی دارد که با لابی و اصرار ایشان، رئیس بانک رفاه کارگران شد.
زهی خیال باطل
بیخود معطلی هیچکس محاکمه و بازخواست نمیشود.
اقای روحانی جای وکیل عربستانی ها نشسته است درست است که افرادی که حمله نمودند کار بسیار زشتی کردند اما اینکه رئیس جمهور یک کشور به عنوان وکیل مدافع انها سخن بگوید یک کار پسندیده نیست
آنها منتظر بودند و گرنه چگونه به این صورت میتوان سفارت را بست و رفت آنها قبلا اسناد و وسائل خود را
خارج کرده بودند و این عده ناپخته نیز کاری که آنها میخواستند انجام دادند / اینقدر برای این
بچه ها نقشه نکشید
مردم هم منتظرمجازات عوامل کشتارپانصدحاجی هستند.مردم منتظرمجازات عوامل تجاوزبه دونوجوان ایرانی درعربستان هستند.مردم منتظرمجازات مدیران میلیاردی شماهستند.
مردم منتظر مجازات عاملان سیمان ریختن در قلب اراک هستند اقای رئیس جمهور
متاسفم برای رییس جمهوری که همه دغدغه اش حمله به سفارت یک پادشاهی عربی است ظاهرا دیگه هیچ مشکلی در کشور وجود نداره
البته مردم خیلی چیزها را می خواهند بدانند. فیش های نجومی . نسخه 100 روزه اقتصادی برجام و فرجامش . وعده های محقق نشده رییس جمهور . عزت پاسپورت ایرانی و .... آیا رییس جمهور محترم می تواند پاسخ شفافی در این باره به مردم بدهد؟
دولت صعودى با تمام وجود از سربازان متجاوز به حريم ملت ايران دفاع مى كند ، آقاى روحانى ماساء الله به غيرتت
اگر من رو اقای روحانی از شهروندان بدانند من علاقه ای به این موضع ندارم من دوس دارم قوه قضایه به حقوق های نجومی برسد
جناب آقای رئیس جمهور محترم ما مردم منتظر محاکمه متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده هم هستیم . واقعا شما سرهنگ نیستید وکیل و حقوق دان هستید ولی انشاالله وکیل آل سعود نباشید.
مردم عربستان چى؟
أيا انها هم منتظر دادگاه پليسهاى متجاوز به پسربچه هاى ايرانى هستند؟
جناب آقاي رئيس جمهور ؛‌
مردم منتظر مجازات عاملان فيش هاي حقوقي نجومي هستند .
همچنين ما منتظر محاكمه و مجازات سران خائن فتنه 88 نيز هستيم .
آقای روحانی، نه آنها مجازات می شوند و نه شما از بابت فیش های نجومی کاری می کنید. در کل یاد گرفتیم که اسم مردم ایران بردن، شعار هست و بس
مردم بیشتر منتظر برخورد با غارتگران بیت المال، مفسدان اقتصادی و مدیران باحقوقهای نجومی هستند
این آمار رو کی به روحانی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای رئیس جمهور مردم منتظر محاکمه مامورین فرودگاه جده هستند . مردم منتظر روشن شدن علت حادثه منا و مشخص شدن مسببین آن حادثه هستند
اتفاقا" مردم می دانند.
اقای روحانی!!هنوز هم دست بر نمیدارید با این همه کارشکنی کشور مورد نظرتان .آیا فکر نمیکنید داخل مملکت کارهای مهمتری دارید که مردم هم مانند شما منتظر ورود جدی قوه قضاییه به آنها هستند...
راستی چرا قوه قضاییه تکلیف اینها را روشن نمیکند
مردم منتظر عزل مدیران شما با حقوق های ده ها میلیونی ماهانه و ده ها میلیاردی سالانه هستند تابناک محترم میدانم نمی توانی بخاطر ترس از توقیف شدن منتشر کنی اما این واقعیته و انتظار کنونی مردم . والسلام
جناب روحانی مردم منتظر پیگیری فاجعه منا هم هستند بی زحمت
مردم منتظر محاکمه مدیران با حقوق نجومی هستن نه چند جوان که از سر جوانی و شاید دفاع از شرف ایرانی که این روزها زیر پای دولت مردان دارد له می شود عکس العملی انجام داده اند که شاید اگر امام بود مسئله مانند سفارت آمریکا می شد چون اسناد فتنه در سفارت انگلیس هم موجود بود
تنها منتظر مجازات خودسرهاي حمله به سفارت نيستيم!!!!!!! ما منتظر تمامي بي عدالتي ها هستيم. از سفارش كنندگان رئيس بانك رفاه در پستش و دريافت كنندگان حقوق هاي نجومي و مفسدهاي اقتصادي و فتنه انگيزان چه بزرگ زاده باشند و چه خرد زاده و ................

اگر راست مي گوييد مملكت اسلامي و شما عوامل اسلامي هستيد مانند علي(ع) داغ بركف دست برادرتان بگذاريد تا ما هم باور كنيم موعظه ها و منبرهايتان را!!!!!!!!!!!!!!
مردم منتظر محاکمه عربستان و اعمال اشد مجازات برای این حیوان صفتان هستند.جهت اطلاع.البته تعرض به اماکن دیپلماتیک نشانه خوبی نیست از دوجهت 1- فرهنگی که نیاز به آموزش دارد .اگر این حمله صورت نمی گرفت شاید دولت می توانست حسابی خدمت این وهابی ها (از راهش)برسد .این موضوعی که پیش آمد یعنی موقعیت تک به تک را از دست دادیم. 2- از آنطرف نشان داد واکنش های دولت دارای سرعت و کوبندگی لازم نیست که مردم مجبور می شوند خودشان حقشان را بگیرند .
چرچیل نخست وزیر انگلیس گفته بود اگر میخواهی فساد و خلاف در کشور نباشد باید دادگستری (نظام عدالت ) آن قوی باشد.
اقای روحانی؟؟؟؟!!.
....... ز تعارف کم کن و. برمبلغ افزا.....هندوانه زیر بغل مردم گذاشتن .دردی را دوا نمی کند
با سلام
عربستان بالاخره ماموران متجاوز به دو نوجوان ایرانی رو محکوم کرد؟ ما که چیزی نشنیدیم. چه عجله ایه؟
باید برای خاندان نا نجیب آل سعود خود شیرینی کنیم؟ لطفا فاجعه منا و ماموران متجاوز رو هم به این اندازه پیگیری بفرمایید.
راستی وضعیت پرداخت خسارت به بازماندگان حادثه منا و همچنین مجازات معترضین به دو نوجوان در فرودگاه چه شد؟اگر دستور مقتدرانه رهبری مبنی بر بازگشت شهدای منا نبود چه میکردید؟من باب حساسیت شما در پرونده حمله به سفارت عرض کردم.
مرگ بر ال سعود وحامیان ال سعود
جناب رئیس جمهور مردم ازان مهمتر منتظر اقدام عملی دولت جنابعالی درمقابل اقدامات قبیحانه سعودی است.که هرروزجسورتر وپرروتر میشوند وشماهم درمقابل دیپلماسی خنده درپیش گرفتید.به نظربنده (علیرغم عدم تاییدحمله به سفارت که ان هم دراصل نقشه خودشان بود)حالا گرفتن چند نفر و.....هیچ دردی رادرمان نمیکند.ایا ازخودتان می پرسید که آنها درمقابل چه برخوردی باعوامل خود کردند؟آنهادرمقابل این جنایتهای متعددی که انجام دادند حتی حاضر به یک عذر خواهی ساده نیز نشدند ولی شما.........وکلام اخر اینکه آقای رییس جمهور این ملت شایسته اینهمه حقارت نیستند.این ملت شهیدداده اند.خون داده اند
اتفاقا باید قوه قضائیه پیگیری نماید ، دولت در شهادت 464 نفر از بهترین عزیزان ج.ا.ایران در فاجعه منا جکار کرده است ؟
باید این افراد و حامیان و امران آنها محاکمه و به مردم معرفی شوند که باعث این ابروریزی در دنیا برای ایران و ایرانی شده اند و جهانیان به ما مثل افرادی می نگرند که به میهمانان خارجی که در پناه ما هستند در مواقعی که خودمان تشخیص بدهیم توهین و حمله میکنیم.عربستانی ها هر کاری که کردند باید پاسخ درست و دیپلماتکیک با بازخورد جهانی دریافت کنند نه اینکه به خیابان بریزیم و سفارت و خانه یک ملت دیگر را آتش بزنیم.هر که هم طرفدار این کارهاست باید بداند دیگر این کارها قدیمی شده و محکوم است از طرف جهانیان و دور از جوانمردی است.یعنی عربستانی ها هم می ریختند و سفارت ما را اتش میزدند و به سفرا و کاردارها حمله و توهین میکردند ما راضی میشدیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار