بازدید 3992

لزوم تسریع در بهره برداری از سامانه ارزی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دولت برای تمرکز اطلاعات مالی صرافی‏ ها ،رصد و همچنین ارزیابی فعالیت آنها و جلوگیری از قاچاق ارز، بانک مرکزی را موظف به تهیه سامانه ارزی کرده، اقدام شایسته ای است که باید پیگیری شود.
کد خبر: ۶۰۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 28 June 2016
رحیم زارع درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با مثبت ارزیابی کردن اقدامات دولت درخصوص ساماندهی صرافی ها درکشور گفت: اینکه فعالیت های مالی در کشور ساماندهی شود یک موضوع بدیهی است که باید همواره انجام شود.

نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:تجربه نشان داده درسال های گذشته نوسانات شدید ارز بسیاری از فعالیت های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده که البته فعالیت غیرصحیح  برخی از صرافی ها در رشد نجومی قیمت ارز موثر بود.

ساماندهی فعالیت های ارزی نقش مهمی در جلوگیری از آشفتگی بازار ارز دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم،افزود:ساماندهی فعالیت های ارزی نقش مهمی در جلوگیری از آشفتگی بازار ارز دارد و از لازمه های تک نرخی شدن ارز  است.

زارع تصریح کرد:اینکه دولت برای تمرکز اطلاعات مالی صرافی‏ ها،رصد و ارزیابی فعالیت آنها و جلوگیری از قاچاق ارز، بانک مرکزی را موظف به تهیه، اجراء و بهره‏ برداری از سامانه ارزی کرده، اقدام شایسته ای است که باید پیگیری شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:بهره برداری موثر و صحیح از سامانه ارزی زمینه ساز جلوگیری از سوء استفاده در بازار ارز می شود؛البته باید دولت اقدامات لازمه را در زمینه ساماندهی فعالیت صرافی ها با جدیت انجام و پیگیری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها