بازدید 3695

پدافند آماده برخورد با نیروهای متخصام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در شرایط کنونی تمام مرزها و نقاط کشور به ویژه مناطق حساس و مهم تحت کنترل و نظارت پدافند هوایی است و قطعا این قدرت دفاعی با هر نیروی متخاصمی برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 28 June 2016
ولی‌الله نانواکناری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در گسترش پدافند هوایی در بخش های مختلف کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته، امروز آسمان جمهوری اسلامی از امن ترین آسمان های منطقه و عرصه بین الملل است.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه حوزه نظامی کشورمان بعد ازجنگ تحمیلی بسیار قدرتمند و گسترده شده و پدافند هوایی نیز بخشی از اموری است که با تلاش شبانه روزی مسئولان مربوطه، به جایگاه بسیار والایی دست یافته است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی هم در ساخت تجهیزات نظامی و هم استفاده از تجربیات گذشته به نقطه خوبی رسیده ایم و امروز جمهوری اسلامی آماده است که در مقابل هر تهدیدی با قدرت ایستادگی کرده و پاسخ دندان شکن به این مسائل بدهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به استقرار سامانه های پدافندی در ۳۷۰۰ نقطه کشور، گفت: گسترش دامنه و دایره پدافندی ایران در خاک خود قطعا به نفع امنیت کشور و ثبات و امنیت منطقه و کشورهای همسایه است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی تمام مرزها و نقاط کشور به ویژه مناطق حساس و مهم تحت کنترل و نظارت پدافند هوایی است و قطعا این قدرت دفاعی با هر نیروی متخاصمی برخورد خواهد کرد.

نانواکناری افزود: قدرت و برتری نظامی ایران قوتی برای همسایگان است و قطعا جمهوری اسلامی با هر گونه تهدید برای این کشورها به ویژه در منطقه خلیج فارس مقابله می کند.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، با اشاره به استقرار سامانه های پدافندی در ۳۷۰۰ نقطه کشور تاکید کرده است که هیچ گلوگاه خاصی در بخش رادارها و موشکی وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل