بازدید 25695
کدام شب، شب مصیبت عظماست؟

شب پرداخت یارانه یا شب پرداخت حقوق مدیران!

پرداخت بالای چهل میلیونی به پنجاه مدیر یک وزارتخانه در دولتی رخ می‌دهد که شب پرداخت یارانه چهل و پنج هزار تومانی را شب مصیبت عظما می‌داند. شاید این پاسخ سؤالی باشد که چرا مردم از دریافت یارانه‌ها به درخواست دولت انصراف ندادند!؟ و امروز آنان که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند منتظر برخورد با صاحبان قدرت اند.
کد خبر: ۶۰۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 29 June 2016
 شب پرداخت یارانه یا شب پرداخت حقوق مدیران!گمانه زنی‌ها حکایت از آن دارد که ربیعی، محمدعلی سهمانی، مدیرعامل کنونی بانک توسعه تعاون را به جای علی صدقی به عنوان مدیرعامل بانک رفاه معرفی می‌کند؛ صدقی دومین قربانی فیش گیت است.


به گزارش تابناک اقتصادی این جابجایی حدودا سه  هفته پس از آن رخ می دهد که صورتحساب دریافتی های صدقی از بانک رفاه که ابتدا در شبکه های مجازی دست به دست می شد و سپس به سایتها و روزنامه ها رسید، با دستور معاون اول رئیس جمهور وارد فاز رسیدگی شد و علی ربیعی در پاسخ به نامه جهانگیری صدقی را برکنار کرد.

در حالی این جابجایی اتفاق می‌افتد که ربیعی در صحن مجلس شورای اسلامی مورخ سه شنبه، بیست و شش خرداد ماه ضمن دفاع تمام قد از مدیریت بانک رفاه پیرامون دریافت های صدقی گفته بود: «رویه پرداخت حقوق در بانک‌های دولتی بر اساس بانک‌های خصوصی است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: آنچه منتشر شده، بازمانده حساب مالی مدیرعامل بانک رفاه بوده که گردش مالی‌اش را گرفته است؛ علاوه بر این، وزیر هنوز با این پرداخت موافقت نکرده بود».

هر چه دولت تلاش کرد تا در این چند هفته اخیر با وعده بررسی و برخورد با متخلفین و متهم کردن دولت قبل و دعوت رسانه‌ها به عدم بزرگ نمایی مسائل کوچک فضای عمومی و روانی جامعه را آرام کند، کمتر موفق بود. دست آخر بعد از ورود مقام معظم رهبری به موضوع که در افطاری دوم تیر ماه خطاب به دولت فرمودند، «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌هاست اما همه بدانند که این موضوع از استثنا‌هاست و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود، ایشان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای پیگیری موضوع خاطرنشان کردند: این موضوع نباید شامل مرور زمان شود، بلکه باید حتماً جدا پیگیری، و نتیجه آن به اطلاع مردم رسانده شود.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: براساس اطلاعاتی که به من رسیده است، میزان دریافتی مدیران در بیشتر دستگاه‌ها، در حد معقول است و دریافتی‌های کلان، مربوط به تعداد اندکی از مدیران است که باید با همین موارد اندک هم برخورد قاطعانه شود».

پس از این دیدار بود که در افطاری چهارم تیر ماه ریاست جمهوری با مدیران دولتی حسن روحانی خطاب به حضار گفت: {با اشاره به مراسم افطاری هیأت دولت با مقام معظم رهبری} ایشان فرمودند بایستید و ما نیز حتماً در برابر حقوق‌های نامتعارف خواهیم ایستاد و دکتر جهانگیری نیز موظف شدند تا لحظه آخر این قضیه را پیگیری کرده و به مردم گزارش دهد.

پذیرش خطا، انتقاد پذیری دولت و نبود خط قرمز در برخورد با تخلفات، روزنه امیدی را در دل مردم روشن کرد تا آنجا که ریاست جمهور گفتند: اگر خطایی صورت پذیرد، دولت از عذرخواهی لکنت زبان نخواهد داشت اما در عین حال متوقع نباشید که فسادهای گذشته را نیز برای مردم تبیین نکنیم. معاون اول نیز در‌‌ همان مراسم در ادامه سیاست «تقصیر دولت قبلی بود» عامل اصلی این پرداخت‌ها را اعطای نشان در دولت گذشته دانست و گفت: «وقتی به ۲۷ نفر از اعضای ۳۰ نفره یک دولت نشان درجه یک و دو، با ۷۵ تا ۱۰۰ سکه داده شد، خبرش نیز آنقدر قبیح بود که مخفیانه انجام دادند و پخش نشد. وقتی این موضوع به رده‌های پایین‌تر رسید آن‌ها گفتند ما هم راجع به خودمان تصمیم می‌گیریم. هیأت مدیره شرکتی برای اینکه به خودشان وام بدهند، می‌نشینند و تصمیم می‌گیرند و متأسفانه بنای این موضوع و سنت وقتی گذاشته شد که اعضای یک دولت به عنوان مهم‌ترین رکن تصمیم گیری این نظام دور میز نشستند و تصمیم گرفتند، به خودشان نشان‌های دولتی و سکه بدهند».

فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت دهم نیز در واکنش به این ادعای دولت در گفت وگو با مهر تأکید کرد، اگر مدعی هستند که در دولت قبلی هم چنین موضوعی مرسوم بوده (حقوق‌های نجومی) این اسناد را منتشر کنند.
او ریشه پرداخت حقوق‌های نامتعارف را تصویب یک قانون در سازمان مدیریت دولت یازدهم می‌داند و می‌گوید: در بند ۲ ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه آمده است که برای فوق العاده خاص بانک‌ها، شرکت‌ها و بیمه‌ها، سازمان مدیریت باید یک دستورالعمل بنویسد که این دستورالعمل هیچ گاه منتشر نشده است و معتقدم که منشأ این حقوق‌های میلیاردی تصویب این دستورالعمل در سازمان مدیریت دولت یازدهم است.

شاید آقای جهانگیری فراموش کردند که سه سال از عمر دولت می‌گذرد و در این زمینه اگر قصوری از دولت قبل هم بوده می‌بایست رسیدگی و بر طرف می‌شده کما اینکه بعید نیست به دلیل کهولت سن نام صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز چندان برای ایشان آشنا نباشد و اینکه اساس تقویت این صندوق بازنشستگی به دوران کدام یک از مدیران برمی‌گردد آیا بازنشستگان این صندوق هم دخلشان به خرجشانن نمی‌رسد، یعنی به تعریف شرعی دچار فقر هستند، ولی چنان که قرآن می‌فرماید یَحْسَبُهُمُ الْجَاهِلُ أَغْنِیَاءَ مِنَ التَّعَفُّفِ خویشتنداری آنان سبب می‌شود که ناآگاهان آن‌ها را ثروتمند بپندارند (بقره ۲۷۳)! و این صندوق اساسا چه کسانی را تحت پوشش دارد و شاید هم ایشان نطق اکبر اعلمی در مجلس ششم را در اعتراض به پاداش سی و یک میلیارد تومانی افزایش تولید در یک سال را هم فراموش کرده باشند، بهتر است به جای بازگشت به گذشته به فکراقدام و عمل باشیم، زیرا هر آنچه در گذشته مدیریت این کشور رخ داده است قطعا اسحاق جهانگیری‌ها در آن شریک هستند...

خشت اول گر نهد معمار کج                                                     تا ثریا می رود دیوار کج 

تعداد بازدید : 90

پیگیری سیاست ارجاع مسائل جاری کشور به مدیریت سابق می‌تواند باعث برخورد موردی و سطحی با مسأله عمیق و ریشه دار و ساختاری و در ‌‌نهایت تسویه حساب درونی عدم ریشه یابی مسأله و وجود تدابیر پیشگیرانه شود که این می‌تواند بسیار برای آینده کشور خطرناک باشد.

البته جهانگیری در اوضاع کنونی کشور جزو بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند ضمن پیگیری بدون حاشیه و کم هزینه این مسأله به حل آن بپردازد و دولت را به عبور از این پیچ تاریخی کمک کند، به شرطی که گرفتار سیاست زدگی نشود.

افکار عمومی فراموش نکرده که این پرداخت های چند ده میلیونی در دولتی که شب پرداخت یارانه چند ده هزار تومانی را شب مصیبت عظما می‌داند صورت گرفته است. دولتی که مطابق آمارهای بانک مرکزی، هزینه‌های جاری‌اش در نیمه نخست امسال نسبت به نیمه اول سال ۱۳۹۲ بیش از ۴۶ درصد بیشتر شده و از ۵۱ هزار میلیارد تومان به ۷۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و یعنی در دو سال، مخارج جاری دولت ۲۴ هزار میلیارد تومان بیشتر شده است. شفاف‌ترین درخواست مردم تنها برخورد با صاحبان قدرت و ثروت است همان‌هایی که به گفته معاون اول دستگاه قضا امروز ۵۰ مدیر یک وزارتخانه حقوق بالای ۴۰ میلیون دارند و بازگرداندن حقوق تضییع شده بیت المال که این در گرو قاطعیت، اقدام و عملی است که نباید گرفتار گذر زمان گردد.

شفافیت در اطلاع رسانی نیز می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده در این حوزه باشد، باید به این سمت برویم که هر پرداختی از بیت المال مسلمین به افکار عمومی اعلام شود، در آن صورت شخصی که از بیت المال دریافت چند ده میلیونی ماهانه دارد امکان تردد در خیابان های شهر را نخواهد داشت کما اینکه یکی از افرادی که فیش حقوقی او افشا شده بود می‌گفت در این مدت فشار روحی زیادی را تحمل کرده است، حتی شرایط برای خانواده‌اش نیز سخت شده وی در مراجعه به یک از اماکن عمومی با پرسش جوانانی مواجه می‌شود که می‌پرسند فلانی شما هستی وقتی جواب مثبت می‌دهد مورد نکوهش آنان واقع می‌شود.

البته شناسایی و معرفی این افراد باید توسط مراجع ذی صلاح صورت گیرد تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۸۳
انتشار یافته: ۱۷۵
کاش مشکل فقط حقوق مدیران بود!!!! اگه رو بشه چه رانت هایی گرفتند یا چه سندسازی هایی کردند که کل سال رو باید عزا گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
موافقم . حقوق بالا اگر قانونی باشد اشکالی ندارد ولی امتیازات غیر قانونی که اکثر مسئولان از آن برخوردار بوده اند جای حرف دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حالا جابله این وسط چیزی که کاملا فراموش شده وعده های اقتصادی دولته نه از گزارش 100 روزه خبری هست نه دلار که اصلی ترین وعده دولت بود ارزان شد نه وضعیت معیشت مردم بهبود پیدا کرد اوضاع مسکن و اجاره بها هم که باز داره بهم میریزه و الان چند هفته ای میشه که مدام نرخ ها داره میره بالا و در کل دولت تا امروز نتوانسته در زمینه اقتصاد کار ملموسی انجام بده حتی با اون هم مانور و تبلیغ برای مذاکرات و برجام .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اقا جان فرض کنید فقط فرض کنید دولتی دزد و غارتگر و... بود پس وظیفه ی دولت بعدی چیبست بیش از سه سال ادامه ی همان روال ویااصلاح امور د
بابك
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
يك چيزي رو نميفهمم
البته من هم با حقوق بالاي 50 ميليون به مديران مشكل دارم اما 50 تا 40 ميليون كه ميشه دو ميليارد ! اينكه با 2700 ميليارد يارانه خيلي فاصله داره! جريان اين تيتر چيه؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
مطمئنن دیگه نخواهی فهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
مشکل فقط حقوق مدیران نیست. نهادینه شدن پرداخت حقوق نجومی در وزارتخانه هایی مثل بهداشت که به اظهار مسئولینش تا سقف 80 میلیون معمولا حقوق می دهد و دوبرابر آمریکا است مشکل تر است مگه ماچندتا مدیر 50 میلیونی داریم اما هزاران پزشک داریم که حقوق این حدود می گیرندچیزی که باید صرف بیمارستان و ... بشه. و تامین دارو و خیلی نیازها.
چقدر حرام خواری...چقدر بی عدالتی ....یک کارگر کارخونه صبح تا شب میره با حقوق 1200000تومن...؟....یه عده هم حقوق نجومی....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
با سلام به دست اندرکاران زحمتکش و فهیم تابناک
بعد از بهبود سایتتان، به محض اینکه فحه ای حاوی فیلم را باز میکنیم، فیلم خودبه خود لود میشود که حجم ما را مصرف میکند و جرات نداریم به همین دلیل صفحات حاوی فیلم را باز کنیم. لطفا امکانی را فراهم کنید که خودمان در صورت تمایل فیلم را لود کنیم
آقای جهانگیری فراموش کردند که سه سال از عمر دولت می گذرد و در این زمینه اگر قصوری از دولت قبل هم بوده می بایست رسیدگی و بر طرف می شده کما اینکه بعید نیست به دلیل کهولت سن نام صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز چندان برای ایشان آشنا نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ایشون متن رو کپی کرده گذاشته اینجا اونوقت تا الان 30 تا هم لایک گرفته
محمدتبريزي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مگه به لايك اقا غلام حقوق نجومي و يا پاداش دادند كه اعتراض كردي ناشناس جان؟ نترس با اين كپي پيست ايشون نمي تونن مدير بشن.
درآمدهای نجومی تعداد زیادی از پزشکان وبازاریان را فراموش نکنید که به هر وسیله ای در حال ثروت اندوزی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
سلام بازاریان دارن کار می کنند پزشکان هم فکر نکنم در آوردن پول حلال مشکلی داشته باشد بحث پولی هست که غیره قانونی و حرام است برادر بازاری زحمت می کشه پول در میاره مشکلی نست
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
هر چند شيوه درآمد آن ها هم بدون اشكال نيست ليكن مدير دولتي نيستند كه مستقيم دستشان در بيت المال باشد
الیاس
| United States of America |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
آقای ناشناس! مدیر بانک و بیمه هم زحمت می کشه اتفاقن خیلی بیشتر از بقیه زحمت کشیده که دکترای مالی و اقتصاد دارد. مشکل درآمد نا متناسب با وضعیت بقیه مردم هست حالا پزشک باشد یا بازاری یا مدیر بانک از جیب دولت باشد یا مستقیم از جیب مردم
از شواهد قضیه این طور که مشخص است . شخص آقای ج... در حقوق های نجومی دست داشته اند .!!!!!!!!!!
اتفاقا وزیر همین وزارتخانه شب یارانه بیشتر عزا می گیرد می گویید نه بروید به آرشیوتان مراجعه کنید خب اگه یارانه ندهند آنوقت حقوقشان را می توانند فوق نجومی کنند
وقتی حسی در رابطه با وطن نباشد ..میشود ..همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
به عبارتی بی وطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
بی غیرتی بی وطنی بی وجدانی بی شعوری و...
تابناک تغییر رویه داده بد جور!!!!
این رو داشه باشین: "بعید نیست به دلیل کهولت سن ...."
البته خودم این تغییر رویه رو حدود چند ماه پیش در یک کامنت حدس زده بودم.
اون موقع به این شدت نبود ولی با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری داره وارد فاز تازه ای میشه!
هر چند این کامنت تایید نمیشه ولی همین که یک نفر بعنوان تایید کننده در تابناک این رو ببینه کفایت می کنه!
فکر نمی کردم آقای رضایی بخواد برای دفعه بعدی کاندید بشه ولی مثل اینکه برنامه ای دارند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
بله شبیه فارس میشه فقط سیاه نمایی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
دمت گرم
بد بخت مردم گرسنه دلما ن اب افتاده ولی چیزی نداریم که بخوریم افسوس گرسنه به دنیا اومدیم و گرسنه هم خواهیم مرد
قربان دهنتان. قربانتان. باز انسانیت و عدالت شما
جناب وزیر یه سری هم به هلدینگ فار س خوزستان بزنید حتما بهتر بانک ها نیست
تابناك با اين كه ازت خوشم نمياد ولي اينو راس گفتي..
آخه این پرداختها همیشه تو همه دولت ها بوده و کسی با توجه به شرایط صداشو در نمی اورد
حقوق مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا را هم چک بفرمایید و ببینید چرا اتومبیلهای آنچنانی از جیب بیت المال سوار میشود
در بعضی وزارتخانه ها مثل وزارت نفت، حقوقها ناچارا بسیار بالاست چون اگر بسیاری از افراد متخصص حقوق کمتر بهشان بدهید به کشورهایی مثل قطر مهاجرت می کنند که حقوقشان در آنجا حداقل 5-6 برابر حقوقشان در ایران است
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
برن آقا! برن ببینیم چی میشه
کم از این استدلال های عجیب و قریب برای حیف و میل کردن پول مردم بدبدخت بیارید
ناشناس
| Seychelles |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
آقا محسن مردی بیا و توی گرمای خر کش کار کن و از مخزن بالا پایین برو و حقوق یکم بیشتر از معلم بگیر و صداتم در نیار. من نفتیم با ده سال سابقه و کارشناس ارشد و توی جنوب، حقوقم از یه معلم یکم بیشتره در حالیکه نه تعطیلات داریم نه تفریح و نه هیچ امکاناتی که دوستان ذکر میکنن توی فضای اینترنت. از صبح تا شب توی گرما و افتاب و هزار استرس و بدبختی برای پول حلال، و ...... هزار حرف نگفته که کارمندان مظلوم نفتی توی دلشون دارن
تابناک جان عزیزت تایید کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اگر به مدیران هم حقوق نجومی ندن میکروسافت و گوگل قاپشون می زنن
حمید
| Germany |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حقوق آقای صدقی 2.2 برابر حقوق اوباما در ماه محاسبه شده است. کجا برود از اینجا بهتر؟ اونور آب اینها را دفتر دار و تلفنجی هم نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
اتفاقا متخصصين كه شما گفتين تو كف كارگاهها يا سايتها در حال كارند و حقوق بالايي ندارن و ميتونن با تخصصشون براحتي تو كشورهاي ديگه كار كنند! مسله اينجاست كه مديران حقوق بالا ميگيرن كه عمدتا كارايي اينجا كه ندارند تو كشورهاي ديگه اصلا راهشون هم نميدن چه برسه به كار!!
شاعر اشتباه کرده
هیچ دیواری تا سریا کج نمیرود
یک مقدار که بالا رفت به دلیل کج بودن
روی سر سازندگان و مردم خراب می شود
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
، ثریا است ، سریا نیست ببم
حاج حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
!شاعر گفته تا ثریا کج میرود ، نه بقول شما تا سریا
یاد وقتی افتادم که از دو سال پیش یارانه من معلم رو به دلیل واهی قطع کردند .خدا لعنتشون کنه.
پاسخ ها
الیاس
| United States of America |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
همون دلیل واهی رو می نوشتید ما هم بدونیم
دکل نفتی ، فرار خاوری ، بابک زنجانی ، مه آفرید ، رحیمی ، فرودگاه قشم و ... یادتونه ؟
حقوق های نجومی حرف جدیدی نیست . مطرح شدن آن در حال حاضر برای زمین زدن دولت روحانی است . اگر واقعا" به دنبال افشای فساد هستید پشت پرده زنجانی را افشا کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
داداشی از همین مدیران فسادهای انچنانی ببارمیاد این اقایان بابت حرف گوش کنی این حقوق را میگیرن
هر چیز که بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
واقعا برای یه عده تحریمها اثری نداشته است .
خیلی بی انصاف هستید
این حقوق ها برای مدیران اعداد بزرگی نیستند

اینقدر کوچک بین نباشید

نمیشه به مدیر یک بانک بزرگ که 4 میلیون حقوق داد.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تو همه دنیا یک حقوق معقول میدن تازه مالیات درست و حسابی هم می گیرند کسی هم نمی تونه اعتراض کنه
فقط تو مملکت ما باید پول مملکت را بی حساب بریزیم تو جیب یک عده آدم بی لیاقت که با رابطه پست گرفتند
حمید
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حقوق ایشان را نه شما تعیین می کنی نه من بلکه قانون حد اکثر حقوق را معادل هفت برابر حداقل حقوق تعیین کرده است. شمااز کیسه خودت ببخش نه از حق همه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
نهایتا ده میلیون حقوق و مزایا بدهند نه 85 میلیون ماهانه
این حقوق ها اتفاقا علنی و قانونی بوده و ثبت شده
حالا برید ببینید چیزای زیرآبی و غیر قانونی چقدره؟
فسسسسسسساد در جای جای این کشور، رخنه کرده
علنی هم شده
یکی از دلایلشم میتونه این باشه که شما خبرگزاری ها. لال مونی گرفتين.
اتفاقا خیلی از رسانه ها رو همین تیمهای ذی نفع راه میندازن که اختلاس ها و فسادهاشون نه تنها قانونی جلوه کنه بلکع تصویر خیلی خوب و فداکارانه ای ازشون تو ذهن بمونه.
رسانه ها وظایفی دارن که اگه بهش عمل نکن، فردا،خودشون هم در حد خودشون خائن اند.و حق اعتراض ندارن.
چه بسا اگر شما هم چنین امکان دولتی داشتید چنان نمیکردید.هر کی در حد خودش.
تا دیروز کی بود این دولتو حلوا حلوا میکرد؟؟؟؟؟!
شما نبودین؟
واقعا این افراد خجالت نمی کشند از اسم امام (ره) خرج می کنند
کجا است تار موی کوخ نشینان
به فرمایش حضرت امام: بترسید از آن زمانی که مردم بخواهند یوم ا... دیگری را رقم بزنند
خدایی کاری به عملکرد احمدی نژاد نداریم ولی اخوی احمدی نژاد (حاج داود احمدی نژاد) کجا و اخوی رئیس جمهور فعلی کجا.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
همین مقایسه های اشتباه باعث توجیه خیلی از خیانت ها شده.
ضمن قبول اینکه درنظام اسلامی ما این تبعیضات اصلا قابل قبول نمی باشد ولی مقایسه خبر یا گزارش یا نقد و مطلب بین حقوق چند مدیر ... با پرداخت یارانه ماهیانه میلیاردی یک مقداری سطحی و سخیف میباشدو بیشتر عوام پسندآنهم نه برای مردم فهیم و آگاه و سیاسی کشورما.
به نظر من صحبت کردن در مورد حقوق دریافتی افراد یک داستان سرایی بیشتر نیست، چون این موضوع سالهاست که در کشور وجود داشته است.از آن روزی که بعضی ها مدیران را تافته جدا بافته می دانستند تا به امروز. امروز ( که کمی هم دیر شده) کشور نیاز مبرم به اصلاح در نظام اداری و پرداخت ها دارد.آیا هزینه های دولت در تورم نقش ندارد؟ فقط پرداخت یارانه ها ست؟ ونیز اصلاح ساختاری با اخراج تعدادی کارگر به انجام می رسد؟
تابناک جان کاشکی وجودش رو داشتی و به سایر نهادهایی که در این مملکت مشغول هستند هم می پرداختی !!!
اینقدر که هرروز به دولت گیرمیدی در صداقت قضیه شک ایجاد میشه .... از این رانت خواریها در قوه قضاییه ، قوه مقننه ، نهادهای نظامی و انتظامی ، بنیادها ، تولیتها ، سازمانها و .... هزاران مرکز دیگه نیست ؟!؟!؟! که بودجه مملکت رو میگیرن و به بهانه غیردولتی بودن یا زیر نظر فلان سازمان بودن ، به هیچ کجا پاسخگو نیستن !!!!
اگه جرات داری یقه اونا رو بگیر عزیز من ... صاحبان قدرت اونجاها تمرکز کردن ...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
به نظرم الان هر کس به هر فسادی که می بینه باید اعتراض کنه تا کشور درست بشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
لایک داری نه یکی هزار تا
- اگر دریافت کنندگان حقوق های به اصطلاح نامتعارف 1000نفر باشند
- هر کدام از این 1000 نفر هم ماهیانه مبلغ 100میلیون تومان بگیرند.
- برای رسیدن به رقم 3000میلیارد معروف 30ماه وقت لازم است.
-لذا در کنار درخواست روشنگری از سوی دولت برای حقوق های نامتعارف ،پرونده و رقم 3000میلیارد را فراموش نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
جه ربطی داره هردو شون فسادن فسادتر بودن یکی اون یکی را پاک نمی کنه. این الان چیزیه که می شه جلوشا گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
سی ماه هم میشه دو سال و خورده ای این پرونده سه هزار میلیاردی هم با مصادره کردن ده هزار میلیارد دارایی مه آفرید و دوستان برای بیت المال سود ده بود
هنوز با سه هزارمیلیارد تومان خیلی خیلی خیلی فاصله هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
انقدر پرت بودن هم خوب نیستا
آیا این عدالت علی است؟ آیا این فرموده قرآن کریم است؟ آیا این راهی است که امام حسین (ع) فرمود؟ راه آزادگی؟ به کجا میرویم؟ تا کی باید با سعی و خطا پیش رفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اقا بیا پایین شعار نده قبل تو خیلی از این شعارا را دادند.
سلام

بخدا این تیتر بهترین تیتر تابناک بوده که الان دارم میبینم
از تمام کارکنان تابناک مچکرم

کدام شب، شب مصیبت عظماست؟
شب پرداخت یارانه یا شب پرداخت حقوق مدیران!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
به نظرم هیچ وقت نباید یارانه ها را قطع کنند باید هدف مندش کنند و به تناسب درامد نفتی بیشتر بشه. مثلا حق این پول ها را به مردم بدن و پروژ واقعی تعریف کنند و از مردم بخوان که یارانه هارا در کجا خرج کنند. یعنی یه مقدار مستقیم به مردم و بقیه را هم مردم بگن که پول را کجا خرج کرد
من که اگر این مدیران فقط همین حقوقها را بگیرند راضیم به شرط اینکه رانت خوری و دزدی 3000 میلیارد تومانی نکنند
خدا انصاف بدهد خدا نگذرد اونایی که سهل انگاری کردند اونوقت همه متمرکز شده اند که یارانه 45 هزار تومانی

رو قطع کنند عجب بینشی؟؟؟
منم حقوق نجومی میخوام به ماهم بدید بخدا از بی پولی بیکاری جون به لب شدیم
یک مورد رفتارهای فرا قانونی : چرا برخی از کارمندان نور چشمی در ادارجات دولتی بر خلاف قانون و بدون داشتن شرایط قانونی با وجود خدمت 34 و حتی 36 ساله به افتخار بازنشستگی نایل نمی شوند در صورتی که برای سایرین یک هفته مانده به پایان خدمت برای آخرین روز 30 سالگی حکم بازنشستگی صادر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
بد می گن چرا بیکاری هست چرا فساد هست. چرا جوانان ازدواج نمی کنند چرا رشد جمعیت منفی شده بعضی از همین ها هم می گن ازدواج دوم و... تشویق و حمایت قانونی بشه تا ...
هر دم از این باغ بری می رسد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
هردم از این باغ بری می رسد گندتر از گند تری میرسد
آقای تابناک این مقایسه شما چه ربطی به هم داره؟ در مملکتی که فوتبالیست زیر دیپلمش میلیاردی پول میگیره حقوق مدیرانی که شبانه روز تلاش میکنن تا جلو تورم را بگیرن و گندی را که دولت سابق زد درست کنن ، جلو چشمتون اینقدر پره؟
شما هم حرفهای احمدی نژادی را میزنین ؟ عوامفریبی چرا و به چه هدفی؟ زشته به خدا زشته .
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
بی عدالتی غوغا میکنه...پزشک عمومی با فوق لیسانس چند برابر پروفسور دانشگاه میگیره...مملکتی شده عجیب
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خوب یک فساد بدتر که این فساد را پاک نمی کنه. مدیرانی که به فساد کشیده شدن باعث می شوند که بقیه جا ها هم به فساد کشیده بشه. قوانین نا درست کاری می کنند که مدیر سالم نیز منحرف بشه
وای چه بلبشور بازاری شده عجب مسئولین داریم ما از شب مصیبت عظما(شب واریز یارانه 45500) به روزهای خندان پرداخت حقوق بالای 40000000میلیونی تفاوت تا کجا
می دانم که نظر بنده را نمی نویسید چون فقط افراد خاص می توانند اینجا اظهار نظر کنند ؛ تمام کامنتهای فوق در تایید نظر نویسنده تابناک است اما،
خیلی بی انصافی است که جناب جهانگیری را که یکی از هوشمندان کابینه است را به کهولت سن متهم کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
نه جوونه شما غصه نخور
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مگه این اقای هوشمند تو ایران به دنیا نیومده ایران دیگه هوشمند جوان نداره. چرا باید بازنشسته ها که باید به عنوان مشاور عمل کنند امدن وسط میدان و میدان داری می کنند؟ نسل بدی را از گردونه خارج می کند و پس از چندی دیگه نیروی واقعی که بتونه مدریت کنه نداریم چو ن جونا تو حاشیه نگه داشته شدن
یارانه رو هم بدید اقا زاده ها بخورند فقط دست از سر مردم بردارید و بذارید زندگیشون رو بکنن ما را به خیر شما امید نیست شر مرسانید
تبعیض بین دسنگاههای دولتی و پایتخت نشینان و سایر نقاط کشور باید حل شود.حقوق و کلیه دریافتیهای کارکنان تهران و استانها را مقایسه کنید تا ببینید کشور بر روی چه باروتی نشسته هست
سایت محترم تابناک با سلام و خسته نباشید از روزی که این دولت بر سرکار امده این اولین باری است که تیتر بر حقی زدی برای مردم زحمتکش و بینوا!دولت قبلی شب پرداخت یارانه شب عزت، شب شادی و توفیقش بود چون برای مردم کار کرد نه برای مدیرانش
دو ماه دیگه همه چی ماستمالی میشه و فراموش. مثل برخورد با حمله کنندگان به سفارت عربستان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اتفافا این موضوعها که برای تخریب دولته ادامه پیدا میکند
خانمي در همسايگي ما و آقاي از فاميل ما كه كارمند بانك هستند تقريبا هر 5سال يكدستگاه منزل مسكوني به املاكشان اضافه مي شود .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
بعضی ها می گن موسسه ما خصوصی هست و هر کاری دلمان بخواهد انجام می دهیم. مثل این می مونه که یکی وسط تهران یه خونه اجاره کنه و ادما را بگیره و اونجا بکشه بگه خونه من ملک خصوصی هست و به کسی مربوط نیست که چی کار می کنم.
در مورد اقای اقای جهانگیری و برادرش لطفا در اینترنت سرچ کنید...فوق ثروتمند هستند اینان چگونه می خواهند با فساد مبارزه کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
اگر گدا و ندیده باشن خوبه؟
تابناك معلوم نيست سرت تو كدام توبره است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حالا سرش هر کجا باشه هر کجا که فساد هست باید هم صدا شد تا مدیون نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
هر توبره ای که خوشمزه تر باشه
شما فقط مگویید حقوق های نجومی ولله رانتتها ییکه گرفتند بسار بسیار سنگین تر از این حقوقها است خوبست یک مدیر چند پلاک زمین گرفته باشد و چیزهای دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اره اگه سری به زندان های بزنی کسایی هستند که ادم کشتن به نا حق ایا این دلیلی می شه برای پاکی این مدیرا
وجدانا، چك شود كه ايا اينها يارانه هم مي گرفتند يا نه ؟ اگر اره حداقا يارانه را ازشان پس بگيريد
"ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدیهم" ...
به من تلفن کردند همین دیروز گفتند یارانه ات را قطع می کنیم گفتم چرا گفتند: باید یا سرطان داشته باشی یا ام اس داشته باشی یا بیماری خاص گفتم ندارم گفتند ماشینت که مگان هستش به خاطر اون قطع می کنم گفتم مگانم مال 7 سال پیشه تازش هم چپ کردم بیشتر از 37 38 میلیون قیمت نداره از ماشین پژو 405 ایرانی صفر ارزانتره گفت پس به دلایل بالا یارانه ات را قطع می کنیم تق تلفن را بدون حتی کلمه دیگه قطع کرد من اصلا راضی نیستم خدا من هم ازشون راضی نباشه این بی عدالتی ها خستمون کرده به خدا پناه می بریم از این بی عدالتی ها چه از دوره قبل چه از این دولت بی تدبیر دروغگو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
اخه مرد مومن 45 تومن پول یک نوبت بنزین گیری ماشینته بهتر نبود خودت انصراف میدادی و زیر بار منت نمیرفتی حالا هم عصبانی شدی برا 45 تومن زشته به خدا زشته
چی فکر می کردیم ... در عمل چی شد !!! مبارک باشد هنوز اندکی از موارد رو شده است .
هنرها در بساط خویش داری
تو حتماً عقل از ما بیش داری!

به اسم خدمت و خدمتگزاری
حقوقی آنچنان در فیش داری

به ما یارانه دادی، لقمه‌ای نان
بنازم که غم درویش داری!

ندارم بنده حتی سرپناهی
تو ویلای شمال وکیش داری

به فکر مسکن مهر پرندم
تو اما برج در تجریش داری

تماشایش برای ما حرام است
خودت اما هفشتا دیش داری!

شدی سیتی‌زن اینجا و آنجا
تو خیلی فکر دوراندیش داری

شعار دین و میهن هم فریب است
اگر تسبیح و پشم و ریش داری

"به فیش ما چرا هی کار دارند؟"
بمیرم که چنین تشویش داری

***
سوای این همه دار و ندارت
بدان روز جزا در پیش داری
دقیقا همین مطلب به ذهن من رسید وقتی شنیدم 50 نفر از مدیران شرکت نفت حقوق بالای 50 میلیون تومان می گیرند.
حقوق های نجومی تمام مدیران دولتی و بانکداری اسلامی برای خدمت به مردمی که ولی نعمتان هستند ایجاد شده،
..
من یک خانواده میشناسم پدر خانواده مریضه و قبلا هم یک راننده تاکسیه . یارانه شون قطع کردند . این تیتر منو یاد اونها انداخت. ..
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
من بیکار بی پول بی مسکن قطع کردند.
به خاطر همین مسایل انصراف ندادم
چقدر حرام خواری...چقدر بی عدالتی ....یک کارگر کارخونه صبح تا شب میره با حقوق 1200000تومن...؟....یه عده هم حقوق نجومی....
متاسفانه مقايسه نويسنده در مورد يارانه و حقوق هاي پنجاه ميليوني درست نيست و بيشتر عوام فريبانه است. چرا كه يارانه بگير چند نفر است و حقوق با لا بگير چند نفر ؟ ارقام را در تعداد نفرات ضرب كنيد تا بتوانيد مقايسه كنيد در غير اينصورت نويسنده فقط قصد خراب كردن دولت را دارد . يارانه به چند نفر پرداخت ميشود و حقوق بالا به چند نفر ؟.چند ده ميليون يارانه بگيردر مقابل چند صد نفر با حقوق بالا؟ضرب كنيد تا تفاوت را بفهميد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
این دولت چیزی واسه خراب کردن نداره . و آخرین سالش خواهد بود فریدون بای بای
برای اینکه مقایسه بهتری انجام بشه این رو در نظر داشته باشید که:
دادن 45000 تومان یارانه به 80 میلیون نفر مثل این می مونه که بخوای به 45000 تا مدیر پاداش 80 میلیون تومانی بدی. حالا خودتون قضاوت کنید که دادن 40 میلیون به 50 نفر سخت تره یا دادن 80 میلیون به 45000 خبر؟
تازه شم مورد اول یکبار در سال اتفاق بیفته و مورد دوم هر ماه.
سفر پر
درمان پر
تفریح پر
مسکن پر
خوراک پر
لباس پر
خدا لعنتشون کنه ..
چرا اینقدر بی تفکر حرف میزنیم. اگر مدیری دراین سطح بتواند با راه کارهای خوب باعث عملکردخوب مجموعه خودشود اگر چند برابراین نیز
حقوق بگیرد هیچ مسئله ای نیست.اینقدرخسته وآشوب زده ایم که همه چیزرا سیاسی میکنم وبه هم ناسزا میگوییم.درست بیاندیشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
آخ که چقدر مشعشع است نتایج عملکرد این مدیران میلیاردی
تابی شمشیرو از رو بستی.
با سلام ، خدایا چقدر بی عدالتی ، من یک معلم هستم با مدرک فوق لیسانس و 15 سال سابقه ، هنوز مستاجرم و یک موتور سیکلت مدل 87 دارم ، هنوز موفق نشدم یک بار سفر خارج ازاستان برم ، اونوقت آقایون دارند چکار میکنن.
عدالت مرده آقای تابناک اینا همه حرفه مفته
اینقدر بی عدالتی دیدیم که غارت بیت المال کمترینش بود
اقاخیلی بیکارین ها
از بی عدالتی و پارتی بازی و فساد اداری خسته ایم...مردم درد می کشند و مدیران میخورند...تا کی؟
اگراین همه دستگاه نظارتی بابودجه کلان ازجیب ملت ازاین مفاسدبیخبربوده اندکه بایدپاسخگوباشندواگرتصمیم گیرندگان به گزارشات ترتیب اثرنداده اندباید
مسول خاطی مواخذه وبه مردم معرفی شود.نیازبه این همه جنجال سیاسی نیست
ما نیز حتماً در برابر حقوق‌های نامتعارف خواهیم ایستاد !!!!!!
این متعارف و نا متعارف باید یک حداکثر و سقف مشخصی داشته باشد تا سلیقه ای نشود بالا برد می گویند مثلا استاندار 17000000 میگیرد متعارف است حالا وزیز و معاون ...... واقعا چنین کسانی می فهمند حقوق 700 800 تومنی با قسط و ..... یعنی چه؟!!!!
حالا هي بگن چرا يارانه ميگيرين و بيت الماله و انصراف بدين.دم مردم گرم كه موقع ثبت نام يارانه ها كسي انصراف نداد و بيچاره اون جوگيرشده ها.
تا کی حرف از عدالت در عین بی عدالتی؟
یارانه رو که به زور قطع کردند
الان من کافینت دار هستم و خیلی ها مراجعه می کنند و دلایل قطع یارانه انها به شرح زیر بوده :
1- داشتن ماشین
2- پسره ازدواج کرده و حقوق پسره رو جزو حقوق پدره حساب کردن و درامدشون بالا رفته بوده
3- به دلیل اینکه پسره جواز کسب به نام پدرش گرفته بود و تازه پسره ازدواجم کرده بوده و شغل ازاد داشته
4- داشتن خونه
5- حساب بالا ( فروش خونه داشته و همان پول رو برای خریده خانه خرج کرده بودند )
و ...
درود بر تابناک
با نگاه به دولتها به نتیجه برسید بنی صدر موسوی هاشمی خاتمی احمدی نژاد روحانی مقایسه کنید
نوع حکومت جمهوری اسلامی نحوه مدیریت اجرای عدالت نگرانی از امت من خجالت میکشم پیش خانواده ام خدا ........
دولت ... دست شرکت گاز و سازمان آب و برق را برای دریافت مبالغ هنگفت تحت عنوان عوارض گاز رسانی و مالیات و آبونمان و تبصره شماره ... باز گذاشته ، یعنی برای یک مجتمع مسکونی به غیر از هزینه 5 میلیون تومانی گاز مصرف شده ، یک میلیون تومان هم باج سبیل از مصرف کننده ای که روی اقیانوسی از نفت و گاز طبیعی زندگی میکنند ، می گیرد . تو مو می بینی و من ریزش مو !
آخی دلم...دولت واسه مردم می ناله ندارم ندارم اماحقوق می ده که نگو ونپرس...بله تا این حقوقا رو می دی نباید حقوق من معلم حق التدریس رو پرداخت کنی از فروردین تاخرداد که پایان قراردادم بوده هنوز حقوق 600 تومانیم راندادندبیمه هم پرداخت نکردندتازه ماهی 300 هم قرض کردم جهت کرایه رفتن به روستا واسه تدریس....بعض وقتا ما هم گرسنه می شیم ...مریض می شیم ....وبه همین دلایل نیازمندیم دولت حقوقمون رو بده...
سطح حقوق برای یک مدیر نفتی متخصص 50 میلیون اصلا زیاد نیست که کم هم هست چون هر جای دنیا 5 یا 6 برابر این میدهند اما حقوق کارگر هم نباید 1 میلیون باشد بلکه حداقل 5 تا 6 میلیون باید باشد ولی چکنیم که پول مملکت برای اکثر مردم دنیا خرج میشه جز خود مردم .
حالا شما برید تیتر بزنید: درس یارانه ای مردم سوئیس به ایران
تو سوئیس اگه یه مدیر همچین کاری می کرد چه سرنوشتی در انتظارش بود؟ فقط عزل؟ یا اینکه کارش به دادگاه کشیده می شد؟
برای جلوگیری از فساد باید راه مخفی کردن مال دزدی ،اختلاس،رشوه و... گرفته شود. همه ما شماره ملی داریم بانک مرکزی از میزان چرخش وجوه در حساب اشخاص در تمام بانکها آگاه است ولی نسبت به خرید و فروش ملک و مبلغ واقعی آن نه. آقا می یاد خونه میخره در بهترین نقطه شهر در ثبت کل مبلغ رو میزنه دو میلیون تومان!!!زمین به همین صورت.کارخانه معامله میشه اول تا آخرش را نمیشه دید در فروش نامه یا صلح نامه یا... اظهار میکنن ده میلیون. تازمانی که این رویه اصلاح نشود و نرخ واقعی طبق روالی قانونی مشخص نشود نشود جا برای مخفی کردن اختلاس و دزدی در واقع جا برای پول شویی هست.تا وقتی که موسسات بی در و پیکری که بانک مرکزی کوچکترین نظارتی بر آنها ندارد، وجود داشته باشد ،مکانی می شود برای قانونی کردن و پولشویی پولهای مدیران فاسد ،رانت خواران بزرگ،قاچاقچیان،کارمندان رشوه گیری که در همین سایت مطلب میزارندو به ریش ما میخندند.نقص قانون و یا عدم اجرای صحیح قانون جولانگاهی برای مفسدان جامعه میشود.
لابد داروی شفا بخش از نگاه محافظ کاران ستیزه جو و یاران همدلشان در سایت درخشان تابناک که دیگه داره زیادی خود را به تجاهل میزنه ! انتخاب سرداران بزرگوار به سمت ریاست جمهوری است ..... تا چیزی مانند مدیریت جهادی جناب قالیباف در باغات شمال تهران و یا مدیریت عملیات رمضان برادر بزرگوار و.... جلو اینهمه بربز و بپاش بایستند و مشت و لگد محکمی به دهان یاوه گویان بزنند ...
در مورد حقوق میلیونی پزشکان هم مقاله بدید اینکه جامعه پزشکی با حقوق میلیونی بساز و بفروش راه انداحتند و سفر های خارجی و غیره .اینکه یقه چند مدیر ددولتی را گرفتند که هنر نیست .
بابا حقوق رو ول کنین .
بچسبین به پاداش . مخصوصا" پاداش های آخر سال...
خانه ازپاي بست ويران است! خواجه درفكرنقش ايوان است! هيچكس دراين مملكت نيست كه مساوليت اين مشكلات رابرعهده بگيرد،ولااقل ازمردم عذرخواهي كند،همه سعي ميكنندتقصيرهارابگردن ديگري بيندازند! وقتي هم كسي راپيدانميكنند،امريكا واستكبارجهاني كه هست ! تاوقتي اين شيوه نامعقول ادامه داشته باشد،اوضاع بهترنخواهدشد،حالابرنده انتخابات ،ازهرجناحي كه ميخواهدباشد،چندان فرقي نميكند، دراين پنجاه سال ،همه جورش راديده ايم!
مانند زمان عثمان خلیفه سوم شده بیت المال بین یک عده نزدیکان و دوستان حاکمیت تقسیم می شود.
مانند زمان عثمان خلیفه سوم شده بیت المال بین یک عده نزدیکان و دوستان حاکمیت تقسیم می شود.
عامل اصلی بی مسئولیتی افرادی است که بعنوان مسئول در نطام اسلامی وظیفه داشتند بر اعمال این افراد پول پرست نطارت کنند و شرکتهای بازرسی و ناظر نیز در زمان وقوع تخلفات مصلحت اندیشی و عدول از عدالت نموده اند .
باعث تاسف است که این چپاولها در حالی صورت می گیرد که یک دختر جوان مجبور است با حقوق ناچیز روزی بیش از 8 ساعت کار کند و یا یک جوان برای پیدا کردن کار تحقیر شود .
عامل اصلی بی مسئولیتی افرادی است که بعنوان مسئول در نطام اسلامی وظیفه داشتند بر اعمال این افراد پول پرست نطارت کنند و شرکتهای بازرسی و ناظر نیز در زمان وقوع تخلفات مصلحت اندیشی و عدول از عدالت نموده اند .
باعث تاسف است که این چپاولها در حالی صورت می گیرد که یک دختر جوان مجبور است با حقوق ناچیز روزی بیش از 8 ساعت کار کند و یا یک جوان برای پیدا کردن کار تحقیر شود .
وای خدا..پس این خونه های مجلل، ماشینای خارجی مال همین مدیراس..منم اگه ماهی 50میلیون تومان حقوق میگرفتم صاحب این چیزا میشدم..بخدا ظلمه..این پولا خوردن نداره..همه نقاب دین میزنن ولی در عمل به ریش ما مردم میخندن..پس این انقلاب واسه چی بود؟؟ توروخدا این موضوع رو پیگیری کنید وگرنه فساد همه جارو میگیره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
بهترين نكته بين كامنتها
"پس این انقلاب واسه چی بود؟؟ "
فساد فساد هست--بعد از فیش حقوقی مدیران حالا نوبت بازیکنان فوتبال است که از جیب دولت به انها پرداخت می شود انهم با ید بررسی گردد
واقعااین حقوقهاروکجاخرج میکردن اصلاچطوری!اوناکه پول اجاره خونه ودغدغه گرانی وتورم ندارن میوهوگوشتشونم به راهه(بن وسایرمزایا)این چهاصدمیلیونونون میخرن!!تازه یارانه هم میگیرن حالافک کن یکی ازمدیرابخاطراینکه موفق به حذف چندمیلیون نفرشده پاداش چندمیلیاردی شش برابرمقداریارانه پرداختی بگیره وتوهیأت مدیره بگه این کارشاقی بودوازهرکسی برنمیامد!!!وحالامعنای حمایت ازتولیدملی مشخص میشهاحمدی نژاددلارویکباره چندبرابرکردوایاملوم شده این کارچقدرسودعایدکسایی کرده که باپول ملی اونورآبهاسرمایه وپول توبانکهاداشتن!!وبیسرصداسکه ردوبدل شدوسکه یکهودوربرداشتوپرسروصداشوویکهوهزاردرصدگرونشدوده برابرشدیک شبه!!
والله عجیبه؟45000تومان زیاده یا هر مدیر230میلیون؟230000000تقسیم بر45000؟
مگر کلیه پرسنل وزارت نفت در پالایشگاه یا بیرون وزارتخانه کار می کند که حقوق پنجاه میلیونی بگیرند متاسفم در یک کشور دهها پرداختی است خدایا تو شاهد باش چه بر سر ما بازنشستگان کشوری می آید؟ نه درمانگاهی نه بیمارستانی فقط کارکنان نفت مخابرات بانکها خارجه..... اینها آدم ما انسان نیستیم ولی ما هم خدایی داریم ای مسولان
هموطنان عزیز و گرامی، خواهش میکنم شما اسیر سخنان جناحی و حزبی نشید، اینکه هر روز مسولان دولت قبل و کنونی هم دیگه رو محکوم میکنن برای دور کردن افکار عمومی مردم از اصل قضییه هست، توروخدا دقت کنید ، توی این مدت عوض اینکه قانونی تصویب کنن که حداکثر حقوق هارو خیلی شفاف اعلام کنن، و تخطی از ان جرم محسوب بشه ، همش میان توی رسانه ها علیه هم صحبت میکنن، یعنی هیچ اراده ای برای رفع این مشکل وجود نداره، این وسط جامعه باید عاقل باشه، همه ی مردم یکصدا باید یک خواسته رو مطرح کنن، همونطور که هرسال میزان حداقل حقوق کارگران رو اعلام میکنن، میزان حداکثر حقوق را هم اعلام کنن، هرکاری غیر از این یعنی ادامه ی روند سابق، هموطنان گرامی پیشنهاد میکنم اگر تابناک مدعی دفاع از حقوق مردمه یه کمپینی تحت عنوان (( قانون اعلام حداکثر حقوق توسط دولت )) درست کنه و تا حصول نتیجه پیگیر خواسته حقوق مردم باشه، در غیراینصورت مردم میفهمن که تابناک هم مثل سایر مسولان به دنبال جو سازی رسانه ای برای گمراه کردن افکار جامعه هست. باتشکر از تمامی هموطنان گرامی
مردم اصلا منتظر مجازات و عزل مدیرانی فداکار و سخت کوش بیچاره!!!! نیستند!!!!! بلکه منتظر مجازات عاملان سنگدل و خوناشام حمله به سفارت آل سقوط در ایرانند!!!!!!
فعلا که روابط عمومی استانداری تهران با کلی آه و ناله اعلام کرده که تمامی شایعات پیرامون حقوق استاندار تهران را تکذیب میکند و استاندار ماهانه بیش از مبلغ ناچیز هفده میلیون تومان بیشتر حقوق نمی گیرند! اگر کمه ، از روابط عمومی استانداری تهران ، خواهش میکنم برای کمکهای مردمی به استاندار شماره حساب اعلام کنه ، افراد با حقوق یک میلیون تومان با کلی قسط وام با کارمزد بالای بیست درصد هم کمک کنند خواهشا
قربون این تیتر قشنگتون . دمتون گرم متشکرم
متعجبم از این که هیچ کس نیست که بگه این حقوق ها همگی مصوبات دارن و بنوعی همگی قانونی بودن و بعضیهاشون دهه هاست که که پرداخت شدن . وزارت نفت که از بودجه خودش حقوق میده و ایکاش به همین حقوق راضی بودن و دنبال کسب درآمد دیگه نباشن .
بانک ها هم که کلا بنگاه های اقتصادی هستن و مدتهاست افسارشون گسیختست.
چرا وزير بهداشت از رو شدن فيشها ناراحته؟
چون زير مجموعش از همه بدترن مخصوصا قشري از جراحان كه ميلياردي حقوق ميگيرن
چرا بايد مايي كه phd رشته هاي ديگر رو داريم بيكار باشيم ولي پزشكان و جراهان درآمد ميلياردي داشته باشن؟
این برادر کجا وآن برادر کجا---...
اگر صدقی در چین بود به عنوان مفسد اقتصادی اعدام میشد. این بهانه ها یعنی چه. بازمانده حساب مالی مدیرعامل بانک رفاه بوده، وزیر هنوز با این پرداخت موافقت نکرده. واقعا خجالت داده. اگر فیش ها رو نمیشد یواشکی موافقت هم میشد.
آفرین حرف دل مردم رو زدی چطور روز پرداخت یارانه 45500 که برای خیلیها با این اوضاع بد اقتصادی حکم زندگی رو داره روز مصیبت عظما میدانند ولی پرداخت حقوق های آنچنانی رو به ت . . . . . گرفتن تازه اگر این مسئله رو نمی شد و دستور حضرت آقا نبود کسی عین خیالش میومد ؟؟؟ ، آقا مردم همه چیز رو میفهمن ولی کسی جرات اعتراض نداره خدا رو شکر خدارو صدهزار مرتبه شکر مسئولین که رهبری بالای سرتون هست وگرنه خدا میداند چه بر سر ما میومد
افزایش سالانه حقوق بی رویه وغیر قانونی
از سال 92.93.94 مدیران ومسئولین وماموریتهای بی حد و حساب
داخلی وخارجی با ترفندهای مختلف رادریابید در سازمانهای زیر مجموع
وزارت شهر ومسکن وراه سازی
وقتی سیستم جامع درآمد و مالیاتی نداریم این مسایل طبیعی است . در سازمان ما برخی پرداختها برای جلوگیری از افشا به حساب بانکی واریز می شود و در فیش حقوقی دیده نمی شود (اسناد و مدارک آن موجود و محفوظ است) . واریزهایی از این قبیل به حساب شخصی بنده موجود است ولی نظارت و کنترلی بر آن وجود ندارد . شما قضاوت کنید!!!!!
دقت کرده اید وقتی نماینده ای چه مخالف و چه موافق وزیری یا در باره مطلبی صحبت میکنند حضار به چه وضعی هستند هر کس مشغول کار خودش هست و سخنران نیز برای خودش صحبت میکند. هیچ اتفاقی نیز رخ نمیدهد مگر یک خبرنگار با خدا و با وجدان پیدا شود و این مسائل را به تصویر و نقد بکشد تا به چشم حضرات بیاید. تا کی میتوان با حرفهای صد من یه غاز سر مردم را شیره مالید و فریب داد . از خود نمایندگان مجلس و دیگر مسئولین خدا وکیلی برای رضای خود طالب مسئولیت هستید برای خدمت به خلق خدا یا نه ؟؟ از وضع معاش و محل زندگی و منطقه زندگی تان مشخص هست . ولی مطمئن باشید که زیاد دوام ندارد. اللهم عجل لولیک الفرج
درود بر آقای رضایی و سایتش،مثل همیشه شجاع و نترس
بنظرم بی خود نیست در نظام ما چرا هیچکس خودش استعفا نمی دهد . چون بسیار مزایا دارد از حقوق . رانت مسئولیت و غیره به واقع می توان یک سال راه صد سال را طی کرد. مگر اینکه طرف گندش را در بیاورد که اخراجش کنند وگرنه هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. برای همین امتیازات هست که همه به دنبال گرفتن کرسی قدرت هستند . وگرنه خدایش اگر کسی اعتقاد به خدا و روز واپسین داشته باشد اینقدر حرص قدرت و پول را نمی زند. این حرف تکراری ادم های متقلب که من دیدم تکلیف آمدم
ملوانان ساده کشتیرانی رانی جمهوری اسلامی حقوق چند هزار دلاری می گیرند ...دیگه خدا میدونه مدیراشون چقدر می گیرن
ای کاش به وضعیت نابسامان قراردادها و پرداختی های غیر متعارف در پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم رسیدگی می شد. خدایی اینجا هرکه به هرکی است.
6ساله بازنشست شده ام 13000000 ریال از بنیاد شهید طلبکارم نمیدهند . 09188191149
از نتایج برسی فیشها و دریافتهای نامتعارف که تاکنون ارائه شده مشخص گردیده که بیشترین تخلف از جانب بانکها بوده بهتر است شرکتهای زیر مجموعه آنها هم بررسی شود.
كاش سوابق تحصيلي اين مديران را منتشر كنيد تا مشخص گردد كه همان نخاله هاي مدرسه به اين سمت ها رسيدند شرمنده ام كه بخاطر استعدادم مهندسي خواندم و وقتي كه هر بقالي در اين مملكت يك كاغذ پاره بنام دكترا به اين بي استعداد ها ميدهد وضع مملكت بهتر از اين نمي شود خانه از پاي بست ويران است
گر حكم شود كه مست گيرند - در شهر هر انكه هست گيرند
اين روزه ها در اکثر خبرهاي مربوط به فيش هاي حقوقي و حقوق هاي ناحقي که بسياري از مديران دريافت مي کنند، نديده ام که کسي به موضوع حقوق مديران وزارت بهداشت بطور جدي بپردازد. بعد از بحث هدفمند سازي يارانه ها و اختصاص مبلغ قابل توجهي از درآمدهاي حاصل از افزايش قيمت حاملهاي انرژي به موضوع بهداشت و سلامت، به يکباره حقوق و مزايا و کارانه و حق مديريت مديران دانشگاه هاي علوم پزشکي به مقدار قابل توجهي افزايش يافته است. اگر تعداد افرادي که در وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشکي دريافتي ماهانه آنها بيشتر از 15 ميليون تومان است منتشر شود، قطعاً دود از کله همه بلند خواهد شد. چرا کسي به اين موضوع نمي پردازد؟!
قاطعيت حلقه مفقوده مملكت داري
فاصله حقوق مدیران با بقیه پرسنل در همه شرکتها زیاد است و هر سال هم تصاعدی بالاتر میرود
ايا اين مديران در مدارس تيز هوشان درس خوانده اند؟
اقا من میخوام آنقدر درس بخونم که مدیر شم.....
آقا این یارانه من مستاجر را قطع کنید تا اینهمه شرمنده مدیران عزیز و پزشکان گرامی و سایر مستمندان جامعه نباشم
من نمیدونم ما اطلاعات قوی ای داریم ولی توی اقتصاد و فساد اقتصادی و مالی معلوم نیست چه خبره
هر چی فکر میکنم توی این کشور یه جای کار میلنگه؟؟؟؟
واقعادستاوردانقلاب برای ملت ماچه بوده؟چه چیزمون بهترازگذشته شده ؟ماتواکثرزمینه هاومن جمله اخلاقیات پسرفت فاحش داشته ایم میلیونها شهیددادیم چه درانقلاب وچه درجنگ تحمیلی
که به اینجابرسیم؟پرواضحه اگرثروتهای این مملکت عادلانه تقسیم شودهیچ ایرانی تاابداحتیاج به کارکردن نخواهدداشت
اقای ریس مستعفی بیمه مرکزی در استعفایش نوشته من حقوق چند برابری قبلی را بر اساس تکلیفی که به ایشان برای پذیرش ریاست بیمه مرکزی شده رها کرده اند
به گذشت و فداکاری ایشان و قبول تکلیف کاری ندارم ایشان قبلا مدیرعامل بیمه البرز که انهم به نوعی دولتی است بوده اند ببینید اونجا چه خبر بوده است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی