بازدید 3315

آزار همسر سابق به سبک تلگرامي

کد خبر: ۶۰۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 28 June 2016
مردي جوان که با انتشار مطالب کذب در شبکه اجتماعي تلگرام براي همسر سابقش مزاحمت ايجاد کرده بود توسط پليس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: زني جوان با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس فتا استان مراجعه و شکايتي را مبني بر درج مطالب کذب در پروفايلي در شبکه اجتماعي تلگرام با مشخصات خودش ارائه کرد.

سرهنگ جواد جهانشيري افزود: در بررسي اظهارات شاکي پرونده مشخص شد توسط يكي از دوستانم متوجه شده پروفايلي با مشخصات وي در كانالي از شبکه اجتماعي تلگرام كه اكثريت اعضاي آن نيز مخاطبين دفترچه تلفن گوشي همراه وي است، ايجاد شده و در اين پروفايل که حاوي تصاوير خصوصي وي مي‌باشد مطالب کذب براي بدنامي وي درج شده است.

وي در ادامه تصريح کرد: كارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني در فضاي سايبر متهم را در يکي از مناطق شهر مشهد شناسايي و به پليس فتا احضار کردند.

سرهنگ جهانشيري اظهار داشت: متهم 31 ساله كه همسر سابق شاكي است در مواجهه با ادله و مستندات پليسي به بزه انتسابي اعتراف و اعلام کرد ‌پس از جدايي از همسرش پشيمان شده و براي اينكه با کسي ديگر ازدواج نکند دست به اين کار زده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل