بازدید 48275
بسته خبری تابناک؛

مقایسه زور اوباما با پشه توسط احمدی نژاد/ نظر ناطق درباره فیش های نجومی/ واژه سازی محیرالعقول پناهیان/ نظر وزیر نفت درباره اعدام بابک زنجانی/ عجیب ترین لباس مهمانداران هواپیما در ایران!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «نمی‌توان مدیر متخلف را با «شتر دیدی، ندیدی» عزل نکرد»،«کوچ یک بازیگر دیگر به آن سوی مرزها»،«پرداخت حقوق نجومی با پاداش فرق دارد»،«نظر برادر رئیس دو قوه درباره وعده احمدی نژاد»،«واکنش سپاه به سخنان نصرالله درباره بودجه گرفتن از ایران»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 27 June 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر ناطق درباره فیش های نجومی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری در آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام خمینی (ره) که با حضور پرشور مردم خداجو برگزار شد. رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه فیش‌های حقوقی متفاوت غیرقابل تحمل است، خواستار برخورد با این موضوع شد و گفت: باید نظام هماهنگ پرداخت اجرا شود.


قانون در خصوص حقوق های میلیونی چه می گوید؟

بر اساس ماده 76 قانون خدمات کشوری، هیچ فردی در دولت نمی‌تواند بیش از هفت‌برابر حقوق پایه یک کارمند عادی حقوق دریافت کند. این قانون صراحتاً حقوق های میلیونی که در چند وقت اخیر جنجال به پا کرده است را نقض میکند چراکه که گردش مالی یک سال کارکنان مطمئنا به گردش مالی یک مدیر دولتی که به طور میانگین بیش از 60 میلیون تومان است (براساس فیش های حقوقی منتشر شده)هیچ وقت نمی رسد و نخواهد رسید.البته غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا، مسئله حقوق های نجومی را غیر قابل قبول توصیف کرد و گقت: این که مدیر جمهوری اسلامی حقوق های چند ده میلیونی بگیرد در حالی که مردم در رنج و زحمت باشند خلاف عدل و انصاف است.وی ادامه داد: لیست 50 نفره ای از یکی از وزارتخانه ها ارائه شده است که پنجاه نفر از مدیران بالای 40 میلیون تومان حقوق می‌گیرند که باید جلوی این مسئله به صورت جدی گرفته شود.وی تاکید:کسی که 57 میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد و در سال وام های آنچنانی 300 میلیونی با سود 4 درصد دریافت می کند خلاف قانون عمل کرده است، چنین کسی چگونه می تواند به فکر مردم باشد.ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در ارتباط با یکی از فیش های حقوقی چند ده میلیونی گفته است که198میلیون تومان آن به خزانه بازگردانده شد.فارس این خبر را منتشر کرده است.


نمی‌توان مدیر متخلف را با «شتر دیدی، ندیدی» عزل نکرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت وگویی درباره حقوق‌های نجومی برخی از مدیران دولتی گفت: در زمینه مواجهه با موضوع حقوق‌های نجومی باید به سه نکته مهم توجه کرد؛ اولین نکته این است که آیا در قانون موجود نقصی وجود دارد که برخی با استفاده از این نقص اقدامات خود را به صورت قانونی پیش می‌برند یا خیر. عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه عزل مدیران متخلف نیاز به قانون دارد خاطرنشان کرد: این گونه موارد مسائلی نیست که با اراده شخصی انجام شود و قطعا فردی که سوءاستفاده کرده دیگر نباید در مقام بالادست قرار بگیرد و با این ترفند که «شتر دیدی ندیدی» به کار خود ادامه دهد.


نظر وزیر نفت درباره اعدام بابک زنجانی

وزیر نفت در باره آخرین وضعیت مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی گفت: این فرد هنوز در زندان است و هیچیک از بدهی های خود را تسویه نکرده است؛ البته یک سری اموال او به وزارت نفت داده شده و ما به دنبال فروش این اموال هستیم که این اموال در فروش با مشکلات زیادی مواجه اند و در نهایت فکر نمی کنم بتوان تمام اموال اورا به فروش رساند و رقم بزرگی نیز از این طریق عاید وزارت نفت نخواهد شد.وی با اشاره به اینکه ارزش دارایی های زنجانی به ۲۰۰۰ میلیارد تومان نمی‌رسد، اظهار کرد: بدهی های رسمی وی نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان است و هنوز نیز می‌گوید فردا و پس فردا بدهی خود را می دهم. اما با این اموالی که به دست ما رسیده است رقمی عاید وزارت نفت نمی شود.زنگنه با اشاره به اینکه بعد از صدور حکم اعدام نیز تغییری در این زمینه به وجود نیامده است، ادامه داد: در صورت اعدام وی نیز همین ۲۰۰۰ میلیارد تومان به دست می آید؛ البته قوه قضائیه در این زمینه کار خود را می کند. اما ما علاقه ای نداریم که ایشان اعدام شود، چرا که زنجانی در حال حاضر مثل جعبه سیاهی است که با اعدام شدن گم می شود.زنگنه با اشاره به اینکه قوه قضائیه در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد، افزود: انصاف و عدالت در این زمینه رعایت شده است.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.


کوچ یک بازیگر دیگر به آن سوی مرزها

بعد از رابعه اسکویی و بازیگرانی نه چندان مطرح مانند صدف طاهریان و بهارک صالح‌نیا یک بازیگر زن دیگر به جم پیوست.«سینماژورنال» نوشت: «این بازیگر زن «پردیس افکاری» است که از اواخر دهه شصت و با ایفای نقش در آثاری همچون «گزل» و «دخترک کنار مرداب» وارد سینما شده بود و در طی سال‌های بعد نیز اغلب ایفاگر نقش‌های مکمل آثار سینمایی بود.شنیده‌های سینماژورنال حکایت از آن دارد که پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی، کارگردان سریال «بدون شرح» به ترکیه رفته و در تله‌فیلمی به نام «شهر قشنگ» مشغول ایفای نقش است. نام این تله‌فیلم یادآور هفته‌نامه «شهر قشنگ» است که داستان مهم‌ترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی «بدون شرح» در آن می‌گذشت. سریالی که ۱۴ سال پیش تولید شد اما گویا مظلومی هنوز نتوانسته از خاطرات آن بیرون بیاید.آخرین فیلم‌های اکران شده افکاری ۵۱ ساله، «شور شیرین» و «گیرنده» بودند. او به موازات سینما سابقه فعالیت‌های تلویزیونی هم داشت و از جمله در سریال‌های «در مسیر زاینده رود»، «فکر پلید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» بازی کرده بود.


دولت روحانی سفره مردم را با نفت آتش نزد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار کرد: در دولت قبل حجم فساد بیشتر بود و یک عده سکوت می‌کردند. این جای تعجب دارد. الان همین افراد دارند اقداماتی که از دولت قبل تا به الان وجود داشته است را در بوق و کرنا می‌کنند و شیپور می‌زنند. چرا آن موقع حرف نزدند؟ چرا آن موقع سکوت کردند؟ بنابراین ما این آقایان را دلسوز مردم نمی‌دانیم و فکر می‌کنیم کارشان برای رضای خدا نیست. خیلی موارد مهم و مشکل‌دار در دولت قبل بوده که هنوز به مردم گفته نشده و روحانی باید آنها را افشا کند.نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی در مورد جنجال‌سازی‌های اخیر گفت: هدف فقط تخریب و ضربه زدن است و بحثی هم در این موضوع نیست. حنای این افراد در جامعه دیگر رنگی ندارد و مردم هم می‌دانند این افراد دوست‌دارشان نیستند بلکه می‌خواهند به خاطر منافع شخصی‌شان اقداماتی علیه دولت کلید بزنند و جلوی پیشرفت را بگیرند.وی تصریح کرد: نیت این آقایان خیر نیست به دلیل این که در دولت قبل همین افراد شاهد بودند، رییس جمهور 100 تا 1000 سکه به نزدیکانش می‌داد. در واقع دلواپسان تا دیروز سکوت می‌کردند و حتی تشویق نیز می‌کردند. این افراد که الان یادشان افتاده دستبرد زدن به بیت‌المال حق‌الناس است، می‌خواهند این روزها خودی نشان دهند. وی در پایان گفت: این دولت، دولت راستگویان است؛ دولتی است که دست در جیب مردم نمی‌کند. این دولت، نفت را نمی‌آورد سر سفره مردم تا آن را به آتش بکشد. به صراحت بگویم روحانی به فکر مردم و منافع ملی است.


مقایسه زور اوباما با پشه توسط احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، ظهر امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به میان هم محله ای های خود در مسجد جامع نارمک رفت و سخنرانی کرد.

گزیده مهم ترین اظهارات احمدی نژاد:

*حضرت علی(ع) از عدالت فروگذاری نکرد. چی کسی پیدا می شود که در بستر ضربت خورده باشد و در مقام قصاص از دشمن بگوید:یک ضربت در برابر یک ضربت.

*امام علی(ع) کاخ های برافراشته را حاصل ظلم و بی عدالتی می داند. امام همه را به قیام در برابر تبعیض فراخواند.

*امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد.

* باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هم مورد کنایه احمدی نژاد قرار گرفت. احمدی نژاد گفت: زور رئیس جمهور آمریکا از پشه هم کمتر است اما فخر می فروشد و ادعای فرمانروایی دارد.


پرداخت حقوق نجومی با پاداش فرق دارد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: فیش های حقوقی نجومی با پاداش فرق دارد، حقوق مستمر است اما پاداش شاید در طول مدت خدمت فقط یک بار پرداخت شود. سید مهدی هاشمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگویی درباره فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی گفت: موضوع حقوق های نجومی که چند وقتی است در رسانه ها و افکار عمومی مورد توجه قرار گرفته، موضوعی نیست که بخواهیم به آن نگاه سیاسی داشته باشیم.وی افزود: در مقاطع مختلف، مشکلات این چنینی وجود داشته است. در دولت های گذشته وجود داشته، نه تنها در دولت گذشته، در این دولت هم هست. اما در این حجم و گستره تاکنون نه دیده و نه شنیده شده بود.این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: متاسفیم از اینکه این موضوع مانند بسیاری از موضوعات دیگر دچار افراط و تفریط شده است. چه در طرح آن در رسانه ها و چه در سوژه شدن آن که مورد سوء استفاده برخی مغرضان قرار گیرد.وی با اشاره به اینکه شاید بتوان گفت این تخلف مانند یک تخلف رانندگی است، ادامه داد: چنین تخلفی ربطی به یک دولت ندارد. ممکن است در یک دولت نظارت کمتر بوده یا اهمال شود و یا در دولتی تخلفات این چنینی به حداقل برسد، اما نباید با چنین موضوعی برخورد سیاسی کرد و از هر جناح طرف مقابل را متهم کنند.مهر این گفت و گو را منتشر کرده است.


عذرخواهی اردوغان از پوتین

راشاتودی نوشت: کرملین اعلام کرد که رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه با ارسال نامه ای به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از او بابت سرنگونی جنگنده روسی عذرخواهی کرده است.کرملین در این بیانیه آورده است که اردوغان در این نامه از علاقه ی خود برای حل و فصل مشکلات پیش آمده بر سر سرنگونی جنگنده روسیه سخن گفته است.اردوغان که در این نامه روسیه را دوست و شریک خوانده و گفته است که ترکیه هرگز قصد سرنگونی جنگنده روسه را نداشته است.رئیس جمهور ترکیه همچنین مراتب تسلیت و همدردی خود را بابت کشته شدن خلبان روسی اعلام کرد و گفت: متاسفم.وی همچنین در این نامه خواستار بازگشت روابط دو کشور به حالت عادی شده است.


واژه سازی محیرالعقول پناهیان

آقاي پناهيان در مراسم شب قدر از واژه غيرمانوسي درارتباط با نقد قشر مذهبي جامعه استفاده كردند. اما گذشته از پناهيان، كار يكي از رسانه ها در انتخاب اين بخش به عنوان تيتر به نظر مي رسد فقط براي گرفتن چند كليك بيشتر مدنظر بوده. این رسانه اين تيتر را انتخاب كرده بود: «فیلم: خودارضایی معنوی، سپری در مقابل جهاد»!


نظر برادر رئیس دو قوه درباره وعده احمدی نژاد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه طی سخنانی در مراسم گرامیداشت سی‌وپنجمین سالگرد حادثه هفتم تیر که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، با بیان این که شهدای هفتم تیر تمام عمر خود را وقف انقلاب و دستاوردهای آن کردند، گفت: این شهدا سهم عظیمی در شکل‌گیری انقلاب داشتند و انقلاب ما حادثه‌ای تاریخی بود که در آن دو تجربه اجتماعی صورت پذیرفت که هر دو نیز با محیط خود در تعامل بوده‌اند. محمدجواد لاریجانی گفت: پوپولیسم گونه‌های متفاوتی دارد و آن کسی که می گوید 250 هزار تومان یارانه می‌دهد نیز پوپولیست است و آن کسانی هم که می گوید مردم هرجور که می‌خواهند لباس بپوشند نیز نوع دیگری از پوپولیست است.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


واکنش سپاه به سخنان نصرالله درباره بودجه گرفتن از ایران

مسوول روابط عمومی کل سپاه در ارزیابی از سخنان اخیر سیدحسن نصرالله درباره اینکه "حزب الله لبنان بودجه خود را به طور کامل از ایران دریافت می کند" گفت: صهیونیست‌ها و غربی‌ها تا امروز هر کاری که از دست‌شان برمی‌آمد بر علیه ایران و انقلاب اسلامی انجام داده‌اند و بیش از این نمی‌توانند اقدام دیگری داشته باشند و نباید از سخنان اخیر سیدحسن نصرالله و بهانه‌تراشی صهیونیست‌ها نگران شد. سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و درایت حضرت امام خمینی(ره) و مطالبات رهبری در حمایت از فلسطینی و مبارزه با رژیم صهیونیستی مساله پنهانی نبوده و این موضع جمهوری اسلامی ایران به کرار در سخنان امام و رهبری و مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران به صورت شفاف بیان شده است. مسوول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: بیان صحیح سیدحسن مقابله، روشنگری و تبیین خوبی است تا امت عربی دچار اشتباه استراتژیک در دشمن‌شناسی نشوند و رژیم صهیونیستی را همچنان دشمن درجه یک خود بدانند. هرچند که مطمئنیم توده جامعه اسلامی به ویژه در کشورهای عربی این مساله را به خوبی می‌دانند و البته به دلیل چهره کاریزماتیک سیدحسن نصرالله و محبوبیت ایشان در کشورهای اسلامی، به ویژه جوانان مسلمان می‌توانند در خنثی‌سازی طراحی سعودی‌ها در جایگزین کردن دشمن کشورهای عربی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.


نظر آیت الله مکارم درباره شبکه های اجتماعی

آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود وجود گناه در بین جوامع مختلف را یک بیماری دانست و با بیان اینکه امروز این بیماری بواسطه شبکه‌های اجتماعی فوق العاده زیاد شده است، گفت: پدران و مادران به جوانان خود رحم کنند و مراقب آن‌ها باشند تا یک وقت گرفتار این شبکه‌های آلوده نشوند.وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی هم اکنون تبدیل به لجن زار شده و دشمن می‌خواهد بوسیله آن نیروی جوانان را بگیرد.وی افزود: مادران مرتب به ما نامه می‌نویسند و می‌گویند برای جوانان ما دعا کنید؛ بسیار خوب، دعا سر جای خودش، اما مراقبت هم لازم است، چرا که میکروب‌ها از طریق رسانه‌ها، کتاب‌ها، افراد و تبلیغات آلوده هجوم آوردند و یک نیروی دفاعی به نام تقوی باید در مقابل آن بایستد.ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


عجیب ترین لباس مهمانداران هواپیما در ایران

به گفته مدیرعامل هواپیمایی تفتان، قرار است مهمانداران این ایرلاین با این لباس سنتی، به مسافران سرویس ارائه کنند

بسته دوشنبه

فعالیت رسانه ای در شبکه های مجازی مجوزدار می شود

دبیرشورای عالی فضای مجازی گفت: کسانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت رسانه ای دارند باید خود رابرای اخذ مجوز از این شورا آماده کنند. ابوالحسن فیروزآبادی روز دوشنبه افزود: تلاش می شود فعالیت رسانه ای در شبکه های اجتماعی ضابطه مند شود و برهمین اساس کسانی که در این شبکه ها فعالیت رسانه ای دارند باید بزودی خود را برای دریافت مجوز آماده کنند. وی رعایت الزام های دینی، اخلاقی و قانونی را برای فعالیت شبکه های اجتماعی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسانه های داخلی چه در بخش مکتوب و چه در بخش صوتی و تصویری تاکنون پایبندی خود را به این الزام ها نشان داده اند. فیروزآبادی یادآورشد: اکثر شبکه های اجتماعی مجازی در خارج از مرزهای کشورمان قرار دارند که همین عاملی است تا چندان پایبند به الزام های داخلی نباشند. دبیر شورای عالی فضای مجازی به تصویب طرحی در این شورا که در آن مقرر شده همه شبکه‌ های پیام‌ رسان فعال در کشور در یک دوره یک ساله، ذخیره‌ سازی داده‌ های خود را در داخل کشور انجام دهند، اشاره و ابراز امیدواری کرد پس از این الزام همه کسانی که قصد دارند در شبکه های اجتماعی برای ایران فعالیت داشته باشند با انتقال سرورهای خود پایبندی به قوانین کشورمان نشان دهند تا امنیت این شبکه ها برای کاربران داخلی ارتقا یابد. این مطلب در ایرنا منتشر شده است.


استان‌های مورد علاقه قاچاقچیان

جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال ۹۵ در نیروی انتظامی، از برنامه ویژه برای سه استانی که بیشترین ورودی و خروجی کالای قاچاق در کشور را دارند، خبر داد. سردار مسعود منفرد با اشاره به تمرکز نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: علی‌رغم اینکه نیروی انتظامی تنها یکی از دستگاه‌های مبارزه کننده با قاچاق کالا در کشور است ولی با توجه به تاکیدات رهبری، قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری در نیروی انتظامی تشکیل شد. جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: در این قرارگاه، جلسات متعددی با نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شده تا بهترین راهکار برای مبارزه موثرتر با قاچاق کالا و ارز و با مشارکت تمام دستگاه‌های مسئول، در پیش گرفته شود. وی ادامه داد: در این قرارگاه مقرر شد تا بازرسی‌های سرزده از استان‌های مرزی انجام شود و همچنین برنامه ویژه‌ای برای استان‌هایی که بیشترین ورود کالای قاچاق در آن‌ها اتفاق می‌افتد تدوین شد. منفرد گفت: به صورت مشخص سه استان مرزی آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان بیشترین ورود و خروج کالای قاچاق را داریم که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، برخوردهای موثر و موفقی در این سه استان انجام گرفته است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۸۳
انتشار یافته: ۳۷
ایده لباسهای محلی مهماندارها خیلی هم عالی است. آفرین هموطن
سایت باشگاه خیرنگاران نمیدونه دیگه چطوری از احمدی نژاد طرفداری کنه . امتحانش کردم هر وقت از احمدی نژاد خوب گفتم نظرمو گذاشته و تا بحال یک نظر هم از مخالفت های من نگذاشته البته مشخصه که نمیزاره چون با تمام قدرت در اختیار احمدی نژاد و اطرافیان احمدی نژاده که به فضل خدا یکی پس از دیگری سر از زندان در آوردند . اگر به دست من بود سایت باشگاه خبرنگاران رو برای همیشه تخته میکردم و میگفتم برین از احمدی نژاد حقوق بگیرید . احمدی نژاد و باندش هرگز نباید از چیزی که در وجودشون نبود (عدالت ) حرف بزنند .
باسلام و خیته نباشید. تابناک عزیز اگر امکان داره صفحه اصلی را به همان روال قبلی برگردانید ودیگر نیاز به کلیک بر روی صفحه اصلی نباشد. متشکریم
خود محمود کم اسرار هویدا کرد؟
این لباس مهمانداران با قوانین سازمان جهانی همخوانی داره؟
وای خدای من، چه ضایع
خدا رحم کنه،این چه وضع لباس مهمانداره!!!!
خخخخخخخخخ
امیدوارم در پرواز های خارجی از این لباسا نپوشن حداقل و همه گیر نشه.
آقای احمدی نژاد حتی شناخت درستی از پشه ندارد شاید نمیداند بزرگترین قاتل و قویترین دشمن جانداران و بخصوص انسان پشه هست با سالی حدود 2 میلیون کشتار . خوب از ایشان که گفته انگلیس کشوری هست در قاره افریقا بیش از این توقع نمیره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اشتباه لپي بود!از سوتي آقاي ظريف كه وزير خارجه اتريش را نميشناخت و با يكي ديگه احوالپرسي ميكرد كه بدترنيست !!
کجای این لباسهایی که تن مهمانداران هست عجیب است ناآگاهی عده ای ازفرهنگ وپوشاک قومیتهای ایرانی باعث شده که بنوسید لباسهای عجیب مهمانداران. این لباس بلوچی است که تن مهمانداران هست باتوجه به اینکه اسم این خط هوایی تفتان هست (تفتان نام کوه آتشفشانی است دراستان سیستان وبلوچستان)
زنان بیچاره برای شندرغاز هر غلطی که میگند باید انجام بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
وقتي لباس محلي كشورخودت را نميشناسي !!!!
امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد.
اقا محمود یا خودت الزایمر داری یا مردم را کم هوش فرض کردی اونی که بگم بگم راه انداحت و پرونده اورده بود مناظره حتما رقیل شما بود نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
قرارنيست به بهانه ممنوعيت تجسس هركس هركاري هم خواست انجام بده
لباس مهماندارها عالی است باید ثابت کنیم ما ایرانی هستیم
استفاده از لباسهای سنتی اقوام ایرانی در مهمانداری هواپیما خوب است البته به شرطیه کارشناسی و تحت نظر و هدفمند باشد و باعث فرقه یا قوم گرایی نشود........
کجای این لباس عجیب است که عجیب ترین لباس مهمانداران نام داده اید....؟ این لباسی است که زنان و مردان هموطن بلوچ مان میپوشند و در واقع لباس سنتی یکی از اقوام کشور خودمان است.
اتفاقا کار بسیار زیبا و جالبی است .
آقای احمدی نژاد لطفا خودت را نصیحت کن
1- تابناك! تبليغات چي شخصي شدي؟ يا حق رپرتاژ آگهي "قلمبه" گرفتي كه خبر صحبت يك فردي در بين هم محله ايهايش هم برايت قابليت انتشار پيدا كرده!! (محله نارمك).
2- لباس مهمانداران شركت تفتان بسيار هم جالبه و هم بومي! من يكي موافقم!
لباس مهمانداران ایرلاین تفتان سیستان وبلوچستان بسیارجالب ،شادوجذاب است امیدواریم بقیه نیزالگوبگیرند
7 برابر حقوق پایه کارمند عادی می شود 7 میلیون نه 40 میلیون!!!
امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد.

* باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هم مورد کنایه احمدی نژاد قرار گرفت. احمدی نژاد گفت: زور رئیس جمهور آمریکا از پشه هم کمتر است اما فخر می فروشد و ادعای فرمانروایی دارد
یکی به محمود بگه آقا مورد اول فوق الذکر را رعایت نکردی برا دومی هم دو سال طول کشید تا تحریم ها مورد توافق قرار بگیره ولمون کن بابا
احمدی نژاد: "امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد" والله ما ماندیم که احمدی نژاد به این سخن خود اعتقاد دارد "بگم بگم" اش چه بود؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس ایشان را
تابناک جان
واقعا، حتی اگه نظرم رو تایید نمی کنی، فقط بهش فکر کن
نوشتی:

عجیب ترین لباس مهمانداران هواپیما در ایران
متن خبر در مورد استفاده از لباس سنتی هستش
به نظرت به جای این تیتر که انگار داره اشتباه بودن این عمل رو میرسونه، این کار ها رو تبلیغ بکنی، مثلا بگی جالب ترین لباس مهمانداران هواپیما در ایران
به نظرت با توجه به انقلابی بودن رسانه ی شما و فرهنگی بودن این حرکت، بهتر نیست ازش تقدر بشه، نه این که ....
مجوز دار شدن فعالیت در شبکه های اجتماعی کاملا لازم هست.کشور برای حفظ امنیت چه در زمینه های سیاسی ,اجتماعی ,اقتصادی ,.....لازمه داشتن اطلاع رسان های اگاه و مدافع منافع ملی می باشد .در بحث سیاسی به نظر من منافع ملی بر منافع مردم ارجحیت دارد ما دوست نداریم روزی برسد کشوری سرمایه دار ولی شکننده داشته باشیم برای پیشرفت هیچ وقت دیر نیست مطمین باشید ساختن برج های چند صد طبقه و احیای اقتصادی کار دشواری نیست اما هوشیاری لازمه هر اقدامی است .تبدیل ایران به یک کشور پیشرفته در ننطقه کار دشواری نیست بلکهذحفظ ان دشوار است و این امر حز تابعیت از سیاست های مسیولین محقق نمی شود من اعتماد دارم
آقای احمدی نژاد پس تجسس شما در زندگی مردم و جریان بگم بگم شما در انتخابات سال 88 را در کدام مکتب آموزش دیده بودید ؟
سردار منفرد ، قاچاق مواد مخدر از سمت پاکستان و افغانستان از نظر شما مهم نیست ؟ لباس و لوازم خانگی که قاچاق می شود مهمتر از مواد مخدر هستند ! ! ؟
امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد...انگار دکتر نشان دادن عکس زن مردم در تلوزیون و آن دوران بگم بگم ها رو فراموش کرده اند. .
*امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد.
بگم بگم چی بود پس؟
حجت الاسلام پناهیان از اصطلاح خودارضایی معنوی برای نقد افرادی که نیت صحیحی از کارهای مذهبی ندارند استفاده کردند نه نقد غیرمذهبی ها!
پیشنهاد میکنم حتما فیلم رو ببنید.
لباسها عجیب نیستند ، بسیار هم زیبا هستند .
آقاي احمدي نژاد فرمودند :امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد.
واسه همينم ايشون اينقدر بگم بگم ميگفت؟
لباس محلي بسيارهم زيباست
از سخنرانی جناب آقای دکتر احمدی نژاد درس بگیرید *امام علی(ع) هیچگاه در امور شخصی مردم تجسس نکرد و اسرار مردم را فاش نکرد. اگرچه از تخلفات مخالفین خود آگاه بود، اما از آن ها به عنوان ابزار سیاسی به نفع خود استفاده نکرد.
ما منتظر آمدنت نیسیم آقای دکتر
خلایق هرچه لایق بود دادند.
سلام . آقای دکتر احمدی نژاد یادمان نرفته است که در لابلای آن پرونده دنبال چی می گشتی و چه چیزی را در تلویزیون نشون مردم دادی .
به آقای احمدی نژاد بگین زور آقای اوباما این بود که شما برای فروش نفت دست به دامان اقای کلاه برداری شدید و پرچم کشورتان را نمی توانستید روی کشتی ها نصب کنید و هنوز که هنوز هست داریم تبعات اعمال بدون فکر شما را میدهیم که خلق الساعه تصمیم گیری میکردید و فکر میکردید که نابغه هستید در ضمن یه سوال دیگه هم از ایشان بپرسیم که از همون کشورهایی که می خواستند شما مشکلاتشان را حل کنید درخواست استخدامی نداشته اند؟
بهتره از این لباس فقط در پروازهای ایران پاکستان استفاده کنند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی