بازدید 2581

رکود انگلیس و کاهش تولید ناخالص داخلی آمریکا در نیمه دوم 2016

گلدمن ساکس پیش‌بینی کرد بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این کشور وارد رکود شود و تولید ناخالص داخلی آمریکا کاهش یابد.
کد خبر: ۶۰۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 27 June 2016
گلدمن ساکس پیش‌بینی کرد بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این کشور وارد رکود شود و تولید ناخالص داخلی آمریکا کاهش یابد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، گلدمن ساکس در جدیدترین ارزیابی بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اعلام کرد که انتظار داریم اقتصاد این کشور در اواسط سال 2017 وارد رکود شود.

گلدمن ساکس همچنین اعلام کرده است که انتظار بر این است بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تولید ناخالص داخلی این کشور طی 18 ماه آینده به 2.75 درصد کاهش یابد.

جان هاتزیوس اقتصاددان گلدمن گفته است پیش‌بینی می‌شود تولید ناخالص منطقه یورو طی دو سال آینده به میانگین 1.25 درصد برسد در حالی که قبل از رای‌گیری خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این رقم 1.5 درصد پیش‌بینی شده بود؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود رشد تولید ناخالص داخلی اقتصاد آمریکا در نیمه دوم 2016 پبه 2 درصد برسد که پیش از این 2.25 درصد پیش‌بینی شده بود.

گلدمن ساکس 3 خطر اصلی را در خروج انگلیس از اتحادیه اروپا متصور است. نخست اینکه میزان مبادلات تجاری احتمالا کمتر خواهد شد و در وهله دوم شرکت‌ها از میزان سرمایه‌گذاری کمتری برخوردار خواهند شد چرا که میزان خروجی آنها هنوز مبهم است و سوم اینکه شرایط مالی به واسطه نوسان نرخ مبادله بدتر می‌شود و سرمایه‌های در خطر نظیر بورس و اوراق قرضه تضعیف خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر