بازدید 2324

دریادار فدوی: استکبار با تمام توان مقابل ایران ایستاده

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا 37 سال است با تمام توان درمقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.
کد خبر: ۶۰۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 27 June 2016
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا 37 سال است با تمام توان درمقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

به گزارش ایرنا، دریادارعلی فدوی شامگاه یکشنبه در جلسه گرامیداشت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید سید نورالله طباطبایی نژاد اولین نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی و شهید دکتر حسن بخشایش و مهندس محمود تفویضی که در دفتر حزب جمهوری به شهادت رسیدند، افزود: آمریکا دانسته و می داند این انقلاب اکنون با اول پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست و بسیار قدرتمندتر و مستحکم تر شده و ازهیچ قدرتی در جهان هراس ندارد.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب فکر می کردند، می توانند با ترور، جنگ، انفجار، تحریم و مسائل اقتصادی انقلاب را از بین ببرند، تصریح کرد: اکنون وزیر دفاع آمریکا می گوید آمریکا و همپیمانان منطقه ای و غیرمنطقه ای دنبال آن هستند تا توانمندی ایران را زیر سوال ببرند، اما قادر به این کار نیستند.

دریادار فدوی گفت: همه این ها به برکت خون شهدا و رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است که در ولایت فقیه متجلی شده و این انقلاب را قادر ساخته که در برابر قدرت های استکباری بایستد و آنها را منفعل سازد.

وی افزود: ماهیت نظام اسلامی ماهیت حق است که در برابر باطل قرار گرفته و خداوند بارها فرموده تا زمانی که مردم پیرو حق باشند پیروز خواهند بود و به همین دلیل انقلاب اسلامی 37 سال است توجه خاص به تقویت باورهای دینی دارد و پیروز بوده است.

دریادار فدوی با بیان این که بین نظام اسلامی و دشمنان انقلاب و شیطان بزرگ هیچ تناسبی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که بین ما و آمریکا افتاده به دلیل خوی استکباری آمریکا و استکبار ستیزی ایران می باشد که هرگز با هم سر سازش نخواهند داشت.

وی افزود: آمریکا از سال 1365مستقیم با ما وارد جنگ شد و در خلیج فارس جنگ را علیه ما شروع کرد و هنوز نیز این ستیز ادامه دارد، ولی می داند ایران هرگز در مقابل استکبار سرفرود نمی آورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 5 ماه پیش که سربازان آمریکایی ها درخلیج فارس دستگیر شدند در نزدیکی محل بیش از 60 فروند ناو جنگی آمریکا و فرانسه و دیگر کشورها وجود داشت، ولی هیچ کدام جرات نگاه کردن به سلاح های خود را نداشتند.

وی افزود: سال قبل اعلام کردیم که اینجا خلیج فارس است و هر کس در اینجا حضور دارد باید به فارسی صحبت کند و الان آمریکایی ها و همه کشورهای دیگر که حضور نظامی دارند به فارسی صحبت می کنند.

وی گفت : وجود 200 هزار شهید انقلاب اسلامی موید این است که انقلاب اسلامی طرفدار حق بوده و هر روز قوی تر از گذشته است و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران را نخواهد داشت.
دریادار فدوی با اشاره به جنگ در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان خاطرنشان کرد: همه این اتفاق ها علیه ایران است و آمریکا گفته اگر ما نتوانستیم در سوریه موفق شویم به خاطر حضور ایران است.

وی ادامه داد: آنها قصد داشتند حکومت سوریه را سرنگون کنند ولی موفق نشدند همانطور که از سقوط مبارک در مصر نتوانستند جلوگیری کنند.

دریادار فدوی گفت : وقتی 72 تن از مسئولان کشور در یک انفجار به شهادت رسیدند، آمریکا فکر می کرد ایران متزلزل شده ولی به برکت خون شهدا و وجود امام راحل، نظام اسلامی مستحکم تر شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مشکلات اقتصادی و رکود و بیکاری در کشور گفت : ملتی که توانسته با تمام فقر و تحریم، جنگ و فشارهای خارجی 37 سال مقاومت کند، می تواند از این مشکلات نیز رهایی یابد و با کمک نیروهای توانمند داخلی و سرمایه های داخلی وضعیت اقتصادی و بیکاری را بهبود بخشد.

وی افزود: امروز همه رسانه های دنیا دنبال خدشه به اسلام هستند، درحالی که شاهد پیدایش جبهه جدیدی از نگرش مردم دنیا به اسلام می باشند که همه از برکت خون شهدا و پایمردی مردم مقاوم ایران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل