بازدید 6712
۱

انتقاد عجیب همبازی منصوریان از رحمتی!

کد خبر: ۶۰۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵ 27 June 2016
همبازی علیرضا منصوریان معتقد است مهدی رحمتی در این فصل هم برای استقلال تصمیم گیری می کند.
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی در جدید ترین اظهارات خود مدعی شد برخی ها در استقلال به من خیانت کردند که هنوز هم در این تیم هستند و می خواهند به منصوریان خیانت کنند. مظلومی در برنامه 90 هم ادعا کرد آن یک نفر با بازیکن بزرگ تیم به منزل مجیدی رفت و به او التماس کردند که سرمربی استقلال شود.
حالا یک پیشکسوت استقلال نسبت به اتفاقات فصل گذشته و مهدی رحمتی واکنش نشان داده و معتقد است رحمتی برای آبی پوشان تصمیم گیری می کند.
محمد نوری که سال 74 در استقلال کنار منصوریان روزهای درخشانی را تجربه کرد می گوید: فکر می‌کنم استقلال در این زمینه بهتر هم می‌توانست عمل کند. البته قبل از پرداختن به این موضوع باید بگویم که یک بار دیگر دلم به حال مظلومی سوخت چون اگر بازیکنانی که امسال جذب تیم شدند، 3-4 تا از آنها را سال گذشته جذب می‌کردند استقلال با مظلومی می‌توانست قهرمان شود. بنده خدا مظلومی دستش خالی بود و نتوانست با دست خالی در نهایت موفق شود.

وی در مورد اینکه با این شرایط پس چرا مظلومی ماند و در استقلال کار کرد، گفت:‌در هر صورت نیازهایش را برطرف نکردند. الان هم 70 درصد نیازهای منصوریان را از لحاظ بازیکن برطرف کرده‌اند. معتقدم استقلال بازیکنان بدی نگرفته و حتی 2-3 نفر از آنها خیلی خوب هستند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: با همه اوصاف فکر می‌کنم هنوز هم رحمتی برای استقلال تصمیم‌گیری می‌کند. الان مربی گلرها دوست صمیمی رحمتی است و او پارسال هم می‌خواست بابازاده را به استقلال بیاورد که اختلافاتی پیش آمد و مظلومی مانع از انجام این کار شد. الان هم رحمتی در استقلال دخالت می‌کند و نقش ایفا می‌کند که این خیلی بد است.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا رحمتی را بفروشید تا بهانه ای نباشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار