بازدید 4049
۲

افزایش قیمت مرغ دلیل منطقی ندارد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: غفلت دستگاه های نظارتی و سوء استفاده دلالان در کشتارگاه و عاملان خرده فروشی عوامل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار است.
کد خبر: ۶۰۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 26 June 2016
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: غفلت دستگاه های نظارتی و سوء استفاده دلالان در کشتارگاه و عاملان خرده فروشی عوامل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار است.

علیرضا ولی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما ، با اشاره به اینکه هیچگونه کمبودی در تولید و توزیع گوشت گرم مرغ و گوشت منجمد مرغ وجود ندارد افزود: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و باید دستگاههای نظارتی با سو استفاده کنندگان از شرایط بازار مقابله کنند.

وی گفت: توزیع و فروش گوشت گرم مرغ با قیمت بالای 7 تا 7200 تومان خلاف قانون است و باید با متخلفان برخورد شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این شرکت مسئولیت تنظیم بازار مواد پروتئینی را بر عهده دارد بنابراین برای اجرای این مسئولیت تا کنون 60 هزار تن گوشت مرغ را زیر نظر دامپزشکان و با پیشرفته ترین تجهیزات ذخیره سازی کرده است تا در ایام ماه مبارک رمضان توزیع کند.

ولی گفت: گوشت مرغ منجمد براساس نیاز هر استان سهمیه بندی و ارسال شده و آماده توزیع در استان های کشور است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت مرغ منجمد برای بخش عمده فروشی با قیمت هر کیلو 4500 تومان و در بخش خرده فروشی برای مصرف کننده 5100 تومان توزیع می شود.

ولی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 10 هزار تن گوشت مرغ منجمد توزیع شده است.

وی افزود: هم اکنون برای مدیریت بازار گوشت مرغ با هماهنگی تشکل ها و اتحادیه های مرغداران گوشت مرغ منجمد را وارد بازار می کنیم .

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: افزایش قیمت گوشت مرغ هیچگونه توجیه منطقی ندارد و به تشکل ها اعلام می کنم تحت تاثیر فضای کاذب بازار قرار نگیرند.

ولی افزود: توزیع گوشت مرغ منجمد تا زمانی که بازار در این شرایط است ادامه دارد.

وی گفت: افرادی که در این روزها برای تهیه نذری به گوشت مرغ نیاز دارند می توانند با مراجعه به ادارات شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مورد نیاز را با قیمت مناسب تهیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شاید ؟ یک بار دیگر نیاز است کمپین نخریدن گوشت مرغ راه اندازی شود ،،تا مفت خوران ،و حرام خواران ،بخود آیند ،،؟
اوائل ماه مبارک رمضان گزارشی از سوریه جنگ زده دیدم ، مصاحبه شونده ها که عرضه کننده گان ارزاق عمومی مردم بودند ، میگفتند به حرمت ماه مبارک رمضان قیمت ها را پایین آوردیم که همهء مردم بتوانند آذوقه خود را تامین کنند .... درود به شرف شان و انسانیت شان که به فکر مردم خودشان هستند ...
ولی در عوض در کشور خودمان، تا آنجایی که بیاد دارم همیشه خدا در ماه رمضان افزایش بی رویه قیمت ها را داشته و داریم ، متاسفانه هیچ موقع مسئولین امر هم اقدام جدی بعمل نیاورده و نمی آورند ! ... در ماه محرم هم هکذا .... در اسفند ماه هر سال هم طبق معمول یک سری بازاری ها اقلام خود را گران میکنند و پشت سر آن هم دولت اجازه افزایش قیمت میدهد که قبل از هرکسی تولیدکنندگان لبنیات هم خودسرانه قیمت را بالا برده و مسئولین امر هم خط و نشان الکی میکشند و تهدید میکنند .... و آنها هم کار خودشان را ...!
حالا اگر کسی به جد پیگیر این موضوع بشود هرکس بنوعی کار خودش را توجیه میکند و اقدام کننده هم کلی بدهکار شده و اگر انگی بهش نخورده باشد ، دست از پا دراز تر از کرده خود پشیمان میشود ! من قضاوت را به عهده مردم میگذارم ...
در این چند سال آرزو به دل ماندیم ، یک بیست و چهار ساعتی چیزی تغییر نکند ! وا مصیبتا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل