بازدید 38385
بسته خبری تابناک؛

تهدید معاون رئیس جمهور درباره فیش های حقوقی/ تأمین مالی ٢٠٠٠میلیاردی در یک ثانیه/ اقدام کم نظیر یک استاندار/ پاداش‌های ٥٠٠ میلیونی به برخی بانکی ها/ جهانگیری دچار رودربایستی رفقا شده!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «لهجه یک زن جراحی شد!»، «شریک صهیونیستی در راه همدان!»، «راه اندازی کمپین‌های دعوت از احمدی‌نژاد برای انتخابات»، «نرخ بیکاری قشر تحصیلکرده؟»، «رئیس‌جمهور تاجیکستان، خدا شد!» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 26 June 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اقدام کم نظیر یک استاندار

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اقدامی بی نظیر اعلام کرد:تا مادامی که من نماینده عالی دولت در استان خوزستان هستم هیچ دستگاهی حق شکایت از خبرنگاران و رسانه ها را ندارد. طبق اعلام یکی از پرسنل روابط عمومی استانداری خوزستان، دکتر شریعتی بعد از اطلاع از موضوع شکایت از یکی از خبرنگاران استان در تماسی با ریاست سازمان شکایت کننده به وی ابلاغ می کند، تا مادامی که من استاندار هستم هیچ دستگاهی حق شکایت از رسانه های استان را ندارد. رویداد 24 این خبر را منتشر کرد.


محکومیت مدیری که از ارائه گزارش حقوق‌اش خودداری کرد

قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص گزارش این سازمان پیرامون حقوق‌های نامتعارف گفت: گزارش‌ها آماده است و آن‌ها را برای روسای قوه ارسال می کنیم. البته یک برنامه فوق‌العاده در این‌باره پیش بینی کرده‌ایم که به صورت جامع همه موارد را در برمی‌گیرد و نتیجه نهایی به روسای سه قوه ارسال خواهد شد. یکی از مدیران یکی از نهادها از ارائه گزارش خود استنکاف کرد و طبق ماده 8 قانون سازمان بازرسی کل کشور محکوم به حبس شد که به دلیل عدم ارائه گزارشات خود حبس او اجرا خواهد شد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


تامین مالی ٢٠٠٠میلیاردی در یک ثانیه

در پی استقبال سرمایه گذاران، اوراق سلف موازی اوره گرانول شرکت پتروشیمی شیراز که به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در بورس کالا و به منظور تامین سرمایه در گردش این شرکت منتشر شده بود، در همان ثانیه نخست به فروش رفت. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


آزادی پس از اظهار نظر در دانشگاه ها فراهم شود

محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی اظهار نظر در دانشگاه یک روی سکه است، درحال حاضر در بحث آزادی پس از اظهارنظر در دانشگاه ها دچار مشکل هستیم که باید این فضا نیز فراهم شود. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این زمینه باید فعال باشد و انتظار از دولت تدبیر و امید و مجلس دهم این است که در این زمینه کار کنند و حتی اگر نیاز شد برخی از مقررات اصلاح شود تا بتوانیم حاشیه امنی از لحاظ قانونی در دانشگاه ها ایجاد کنیم. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


لهجه یک زن جراحی شد!

در یک رویداد پزشکی بسیار نادر خانم «لیزا آلامیا» اهل «تگزاس» آمریکا، بعداز انجام عمل جراحی فک تغییر لهجه پیدا کرد. اطرافیان وی به هنگام صحبت کردن او متوجه تغییر در نحوه بیان کلمات در گفتار او شدند که در واقع لهجه انگلیسی آمریکایی او به انگلیسی بریتانیایی تبدیل شده بود. بتدا پزشک جراح «لیزا آلامیا» گفت که این به دلیل عوارض بعد از عمل جراحی است اما با سپری شدن زمان، لهجه وی به حالت اول خود بازنگشت. در بررسی های انجام شده، در وی «سندروم لهجه خارجی» تشخیص داده شد که در آن الگوی صحبت فرد تغییر می کند و دچار نوعی تغییر لهجه می شود. تا کنون برای رخ دادن این اتفاق دلیل مشخصی پیدا نشده است.خبرگزاری مهر این خبر را منتشر کرد.


پاداش‌های ٥٠٠ میلیونی به اعضای هیات مدیره برخی بانک ها

یک سایت خبری مدعی شد، براساس اسناد موجود، پاداش اعضای هیئت مدیره بانک ملت در دولت یازدهم ۵۰۰ میلیون تومان در پایان سال ۹۲ و ۵۵۰ میلیون تومان در پایان سال ۹۳ بوده است. پاداش هیئت مدیره بانک دی در پایان سال 92 بالغ بر 340 میلیون تومان و در پایان سال 93 بالغ بر 120 میلیون تومان تعیین شده است. رجا این خبر را منتشر کرد.


شریک صهیونیستی در راه همدان!

پایگاه اطلاع‌رسانی همدانستان در خبری نوشت: فروشگاه زنجیره‌ای «کارفور» یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان کالاهای اسرائیلی در جهان است به همین خاطر شعب اصلی آن در فرانسه، بارها با مخالفت‌های شدید از سوی مسلمانان همراه شد. در زمان جنگ غزه بارها مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل، شعب این فروشگاه را در فرانسه اشغال کرده و شعارهایی در این زمینه دادند که در نتیجه کارفور به دلیل بایکوت از سوی مردم با ضرر بی‌سابقه مواجه شد.مجموعه تجاری، اداری و تفریحی باغ ملل که قرار است در حاشیه بلوار شهید همدانی در شهر همدان ساخته شود، مجموعه عظیم از مراکز خرید، اسکان، شهربازی، اداری و... است. با رجوع به سایت شرکت سازنده یعنی عصر طلایی هگمتانه این نکته مشخص می‌شود که یکی از مجموعه‌هایی که قرار است به واسطه این طرح، پای آن به همدان باز شود، شرکت کارفور است. شرکتی که سهام آن متعلق به فرانسوی‌هاست و سال‌ها پیش به دلیل سودرسانی و ارتباط با اسرائیلی‌ها مورد اعتراض نماینده مجلس قرار گرفت.باغ ملل محلی است که توسط استانداری به عنوان منطقه ویژه گردشگری استان همدان در نظر گرفته شده تا بتواند محیطی برای جذب توریست و خدمات به مردم شهر همدان باشد.


جستجوی پرونده‌های فساد گمشده از هفته آینده

نوروزی که در مجلس هشتم ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را برعهده داشت، از ورود به مجلس‌های نهم بازماند و اینک پس از چهار سال و ورود مجدد به مجلس، از موضوع گم شدن این ۱۷ پرونده در طول این مدت در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد. در همین حال، محمدعلی پورمختار، نماینده همدان در مجلس، در اظهارنظری با ادبیات خاص اصولگرایان اعلام کرد که صحبت‌های نوروزی پیرامون این موضوع، هیچ پایه و اساسی ندارد. این در حالی است که حسن نوروزی، پس از این اظهارات پورمختار، از آغاز بررسی و جستجوی پرونده های مفقود شده در کمیسیون اصل ۹۰ از هفته آینده در مجلس خبر داد. نوروزی در این مورد گفت: «اینک که رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مشخص شده، بنده شخصا به وی مراجعه می‌کنم و این موضوع از هفته آینده بررسی خواهد شد.» منتخب مردم رباط کریم در مورد اظهارات پورمختار نیز گفت: «آقای پورمختار در این مورد نه ذینفع بوده و نه مرجع سوال، چون این پرونده‌ها در سال ۸۹ ارجاع شده و پورمختار در آن زمان اصلا در مجلس حضور نداشته است. وی به هیچ وجه در این موضوع ذینفع نبوده که اینک در این مورد اظهارنظر کند. او نه در زمان ارجاع پرونده‌ها رئیس کمیسیون بوده و نه در حال حاضر.» نوروزی افزود: «صحبت‌های پورمختار مرتبط با شخص وی است، ولی شخصا موضوع گم شدن پرونده‌ها را از طریق رئیس کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهیم کرد.» این مطلب در رویداد 24 منتشر شده است.


راه اندازی کمپین های دعوت از احمدی نژاد برای انتخابات

در فاصله کمتر از یکسال تا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران ، نزدیکان و حامیان محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق ، فعالیت های خود را برای کاندیداتوری وی تشدید کرده اند.حامیان دولت سابق ، با راه اندازی کمپین های متعدد دعوت از احمدی نژاد ، وی را نماینده مستضعفین و حامی محرومان معرفی می کنند و به دنبال یارگیری در فضای مجازی هستند.این کمپین ها با عناوینی همچون « احمدی نژادی ها» ، « حامیان دولت مهر و عدات » ، « حامیان گفتمان سوم تیر » ، « دعوت از حامی واقعی مستضعفین » و موارد مشابه راه اندازی شده است و هدف خود را استضعاف زدایی از معادلات سیاسی کشور و دعوت « نماینده واقعی مستضعفین » برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 96 عنوان کرده اند.این مطلب در سایت جمهوریت منتشر شده است.


درخواست دادستان کل کشور از دولت

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در ادامه نشست خبری خود در رابطه با حقوق‌های نجومی و پیگیری دادستانی کل کشور در این زمینه گفت: همانطور که همه مسئولین به این موضوع اشاره کرده‌اند و آن را مورد تأکید قرار دادند، امروز این موضوع به یک دغدغه تبدیل شده اما باید بدانیم که این مسئله همگانی نیست و مردم تصور نکنند که همه مدیران دچار چنین بلای عظیمی شده‌اند. دادستان کل کشور گفت:‌ از دولت توقع داریم ابتدا مدیران متخلف را که حقوق‌های نجومی گرفته اند عزل کند و سپس این حقوق را به بیت‌المال بازگرداند.


نرخ بیکاری قشر تحصیلکرده؟

سلمان خدادادی،رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد ساز و کار برای استفاده بیشتر از نظرات نخبگان در مسیر توسعه کشور شد و گفت: امروز یکی از معضلات جامعه این است که بیکاری در میان قشر تحصیلکرده بسیار بالاست و رقم آن 18.5 است.این خبر را فارس منتشر کرده است.


واکنش رئیس مجلس به فیش های نجومی

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای را با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس دیوان محاسبات، رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس کمیسیون اصل 90 جهت بررسی ریشه های حقوق‌های غیرمتعارف برخی مدیران تشکیل داد.در این جلسه، ابتدا، رئیس بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات آخرین گزارش خود را ارائه کردند و رئیس مرکز پژوهش‌ها نیز برخی روش‌های سوء استفاده را مطرح کرد.همچنین در این جلسه مطرح شد بعضی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از برخی مفاهیم قانونی برنامه پنج ساله سوء استفاده کرده‌اند و در مواردی نیز تخلفات آشکاری داشته‌اند؛ گرچه تعداد موارد تخلف هنوز دقیقا مورد بازرسی قرار نگرفته که باید مشخص شود. علاوه بر این نیاز به روشن شدن محدوده امر در قانون و همچنین برخورد با متخلفین و بازگشت اموال وجود دارد.همچنین به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مأموریت داده شد تا با همکاری اعضای دیگر این جلسه هر چه سریعتر گزارش نهایی را همراه با راهکارهای قانونی ارائه دهند.


نظر سید حسن درباره اخبار غیررسمی

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش، نوشت:داستان جانسوز درگذشت برادران‌مان هنوز تمام نشده، خبر رسیده که عکس منتشره از ایشان اشتباه است و آن‌ها که در عکس هستند زنده‌اند. حقیقت امر آن است که چند روز پیش که می‌خواستم این مصیبت را تسلیت بگویم، به دنبال عکس مناسب بودم و طبیعتاً اولین عکس هم ، همین تصویر بود، ولی با این‌که این عکس در صفحات بسیاری بود، چون مطمئن نبودم تصویر دیگری را برگزیدم.این را نوشتم تا به دوستان یادآور شوم در عصر انفجار اطلاعات مهم‌ترین بخش، صحت خبر است. به آن‌ها که خود دروغ می‌سازند کار ندارم و روی سخنم با دوستان است که با انبوهی از اخبار و تازگی‌ها با تعداد زیادی از تصاویر مواجه می‌شویم که بخش زیادی از آن‌ها دروغ است و یا دستکم تمام حقیقت نیست.به عنوان مثال، بسیاری اوقات خبرهایی درباره خودم می‌شنوم که جز آن‌چه به طور رسمی انتشار یافته، تقریباً تمامی‌شان دروغ بوده‌اند. از قبا و ردا و فلان و بهمان گرفته تا قصه‌های دیدار و گفتار و... که بعضاً در جمع‌های قابل احترام هم نقل می‌شده‌اند.غرضم از نوشتن این مطلب، خودم نیستم بلکه می‌خواهم در این شب قدر به یاد هم بیاوریم که باور دروغ هم اشتباه است و فراموش نکنیم که دروغ پردازان تنها زمانی موفق می‌شوند که ما بدون تحقیق، دروغ‌هایشان را باور کنیم. تنها با اندکی تأمل، می‌توانیم خود را و دیگران را از بسیاری از اشتباهات دور کنیم. فقط کافی است در قبول اخبار کمی سختگیر باشیم.


رئیس‌جمهور تاجیکستان، خدا شد!

در تاجیکستان، رئیس‌جمهور به تدریج جای خدا را می‌گیرد!روزنامه جمهوری اسلامی با این مقدمۀ کنایه‌آمیز، آورده است: کارمندان و اعضای جدید عالی‌رتبه در دولت تاجیکستان از این به بعد به نام رئیس‌جمهور سوگند یاد می‌کنند.این تصمیم در پی ایجاد اصلاحات در قانون اساسی این کشور درباره «دولت و وضع حقوقی اعضای مجلس‌های ملی و نمایندگان» در مجلس این کشور گرفته شد.به گزارش خبرگزاری آزادگان تاجیکستان، به این طریق، اعضای دولت تاجیکستان در زمان شروع اجرای منصب و وظیفه دولتی به نام رئیس‌جمهوری قسم یاد کرده و وعده خواهند داد که تمام نیروی خود را برای توسعه و بالا بردن آبروی تاجیکستان در سطح جهانی صرف خواهند کرد.نمایندگان مجلس نیز به نام مردم سوگند یاد خواهند کرد و به آنها وعده می‌دهند که در تحکیم وحدت ملی، استقلال دولتی، تامین حقوق و آزادی‌های انسان شریک می‌شوند و در تهیه و تصویب قوانین صادقانه و از روی وجدان عمل می‌کنند.این، جزئی از 41 تغییر در قانون اساسی این کشور است. زمان و مکان ادای سوگند اعضای حکومت و نمایندگان مجلس را خود رئیس‌جمهوری تعیین می‌کند. تحلیلگران و کارشناسان تاجیکستان می‌گویند سوگند یاد کردن به نام رئیس‌جمهوری بیانگر نبود حاکمیت قانونی در این کشور است.


توضیحات معاون سپاه درباره حقوق فرماندهان

روزنامه «شرق» می‌نویسد: این روزها موضوع فیش‌های حقوقی و پرداخت‌های دستگاه‌ها و نهادها، تبدیل به بحث نخست مردم در فضای حقیقی و مجازی شده است. اما درعین‌حال در این بحث‌ها شایعاتی هم مطرح می‌شود؛ ازجمله اینکه روز گذشته متنی در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در آن حرف از پرداخت‌های نامتعارف بود؛ طبق ادعای مطرح‌شده در این متن، دریافت‌کننده این ارقام از مقامات ارشد سپاه پاسداران هستند.سردار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی سپاه در گفت‌وگو با «شرق»، این ارقام را تکذیب کرد و غیرواقعی دانست.او که نامش در فهرست شایعات بود، با شنیدن رقم ادعایی دریافتی درباره خودش، گفت: «اگر معذوریت‌های حفاظتی نبود، حتماً فیش حقوقی خودم را منتشر می‌کردم تا رقم واقعی را ببینید».سردار شریف در ادامه گفت: «سپاه همواره با حساسیت نسبت به افزایش حقوق کارکنان خود تصمیم‌گیری می‌کند».


درخواست یک نماینده از روحانی

غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی در گفت و گویی اظهار کرد: در دولت قبل حجم فساد بیشتر بود و یک عده سکوت می کردند؛ این جای تعجب دارد. الان همین افراد دارند اقداماتی که از دولت قبل تا به الان وجود داشته است را در بوق و کرنا می کنند و شیپور می زنند. خب چرا آن موقع حرف نزدند؟ چرا آن موقع سکوت کردند؟ بنابراین ما این آقایان را دلسوز مردم نمی دانیم و فکر می کنیم کارشان برای رضای خدا نیست.نمیانده مردم رشت افزود: خیلی موارد مهم و مشکل دار در دولت قبل بوده که هنوز به مردم گفته نشده و روحانی باید آن ها را افشا کند.این نماینده در پاسخ به سئوالی در مورد جنجال سازی های اخیر، گفت: هدف فقط تخریب و ضربه زدن است و بحثی هم در این موضوع نیست. جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: حنای این افراد در جامعه دیگر رنگی ندارد و مردم هم می دانند این افراد دوستدارشان نیستند، بلکه می خواهند بخاطر منافع شخصی شان اقداماتی علیه دولت کلید بزنند و جلوی پیشرفت را بگیرند.وی تصریح کرد: نیت این اقایان خیر نیست به دلیل اینکه در دولت قبل همین افراد شاهد بودند رییس جمهور 100 تا 1000 سکه به نزدیکانش می داد. در واقع، دلواپسان تا دیروز سکوت می کردند و حتی تشویق نیز می کردند. این افراد که الان یادشان افتاده دستبرد زدن به بیت المال، حق الناس است می خواهند این روزها خودی نشان دهند.وی در پایان گفت: این دولت، دولت راستگویان است، دولتی است که دست در جیب مردم نمی کند. این دولت، نفت را نمی آورد بر روی سفره مردم تا آن را به آتش بکشد. به صراحت بگویم، روحانی به فکر مردم و منافع ملی است.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


عزم وزیر برای برکناری رئیس بانک رفاه

علی ربیعی اعلام کرد مدیرعامل بانک رفاه برکنار خواهد شد. علی ربیعی صبح امروز در بازدید از مرکز ترک اعتیاد بهبود گستر در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ادامه کار و فیش حقوقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد: فردا مدیرعامل جدید این بانک معرفی می‌شود. اخیرا معاون اول رئیس جمهور در ضیافت افطار با وزرا، معاونان وزرا، استانداران و رؤسای سازمان‌ها، با اشاره به موضوع پرداخت‌های بالای حقوق به برخی مدیران گفت: دولت به هیچ‌وجه نسبت به این موضوع کوتاه نخواهد آمد و در این راستا از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دستگاه‌های اجرایی میزان دریافتی مدیران ارشد را برای بررسی خواسته‌ایم. انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


جهانگیری دچار رودربایستی رفقا شده

علیرضا محجوب در یادداشتی خطاب به اسحاق جهانگیری در خصوص ماجرای فیش‌های حقوقب نوشت: وقتی رئیس جمهور مدبّر ما برخلاف فرد قبلی هیچ مدیری را «خط قرمز دولت» نمی‌داند و با قاطعیت از برخورد با دست‌اندازان به «مال و باورهای مردم» سخن می‌گوید؛ درنگ سمّ مهلکی است که اجازه می‌دهد خنّاسان فضاسازی‌ها را تشدید کنند. به نظر می‌رسد هرچند در مقام حرف «قبیله ‌رایی» را نفی کرده‌ایم اما در عمل دچار «رودربایستی با رفقا» هستیم. شاید برخی مدیران قربانی دسیسه رقبای سیاسی یا شغلی خود شده باشند، اما باید دانست که هیچ برهانی نمی‌تواند برداشت حقوق‌های چند ده میلیون تومانی را توجیه کند حتی اگر پیشینیان مبدع این رویه باطل بوده باشند. باور دارم آنهایی که دل در گرو اقدامات این دولت بسته‌اند بیش از هرچیزی به صداقت و امانتداری صاحب‌منصبان امید داشته‌اند. از این منظر اینک هیچ معروفی بالا‌تر از بازگرداندن اعتماد قاطبه مردم به دستگاه اجرائی کشور نیست. البته نقش کم فروغ و فاقد اثر برخی دستگاههای نظارتی بحث مستوفایی می‌طلبد که در آینده باید به آن پرداخت.ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


تهدید معاون رئیس جمهور درباره فیش های حقوقی

معاون اجرایی رییس جمهور در واکنش به درخواست انتشار فیش حقوقی خود گفت:اگر مسئله با فیش حقوقی بازنشستگی من حل میشد که غمی نبود.محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور در پاسخ به درخواست برای رسانه ای نمودن فیش حقوقی خود درصفحه اینستاگرامش نوشت:راستش در مقابل فیش های حقوقی که تا حالا ادعا شده آبروریزیه وممکن باور نشه و یا ریا بشه، اگه فیش حقوقی، اعتماد از دست رفته از نظام با ترفند دشمنان نظام رو ولی بدست دوستان برمیگرداند خیلی خوب بود ولی شوربختانه باید گفت دشمنان خوب بلدند که چگونه کشور را به چالش بکشند، امروز فکر میکنم مطالبه عمومی از فیش حقوقی دولت عبور کرده و به فیش حقوقی روسای قوا قضات فرماندهان سپاه و ارتش روسا ومدیران عامل تحت نظر بنیادها ونهاده ها و ستادها رسیده و تازه وقتی هر فیشی رو شود همه خواهند گفت این بخشی از دریافتی است و در فیشهای مختلف تحت عناوین مختلف با فیش و بی فیش بحسابهای همه شان وجوه کلان واریز می شود لذا اگر مسئله با فیش حقوقی بازنشستگی من حل میشد که غمی نبود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی