بازدید 3258

سارقان حرفه‌اي منازل نبرد شمالي اسير قانون شدند

کد خبر: ۶۰۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 26 June 2016
دو سارق قوي هيکل منازل نبرد شمالي در تعقيب و گريز با پليس پايتخت مغلوب شدند. 

به گزارش مردم سالاری، ساعت 12:40 دوازدهم خردادماه در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر حضور دو سارق در مقابل منزلي در خيابان نبرد شمالي ماموران گشت يگان کلانتري 121 سليمانيه بلافاصله در محل حاضر شدند. 

ماموران با حضور در محل حادثه دو مرد قوي هيکل و تنومند را مشاهده کردند که يكي از آنها يك عدد اسپري اشك آور سبز رنگ از جيب خود بيرون آورد به سمت ماموران اسپري کرد، در همين حين ماموران از متهم خواستند که افشانه را به روي زمين بيندازيد كه از انجام اين كار امتناع کرد و هردو متهم پا به فرار گذاشتند. 

در ادامه ماموران سريعا از طريق بي سيم با مركز پيام كلانتري ارتباط برقرار و درخواست نيروي كمكي کردند که واحدگشت کلانتري لحظلاتي بعد در موقعيت حاضر و طرح مهار به اجرا گذاشته شد.

 در نهايت متهمان در ابتداي يکي از كوچه‌هاي منتهي به خيابان نبرد شمالي شناسايي شدند و ماموران ضمن شليک دو تير هوايي موفق شدند آنها را دستگير و به کلانتري منتقل کنند. 

سرهنگ محمود مالمير، رئيس کلانتري 121 سليمانيه درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در مقر، يکي از شهروندان فيلم كامل سرقت 2 نفري اعضاء را به واحد تجسس ارائه کرد كه با تشكيل پرونده مقدماتي پرونده متهمان جهت تحقيقات تکميلي در اختيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس