بازدید 12104
گزارش

بازگشت برق شیراز با چهره جدید و یاران قدیمی /روانخواه،مطوری و عباسفرد در برق جدید

امید رضا روانخواه ستاره محبوب فوتبال شیراز و باشگاه استقلال و تیم ملی ، مدیر تیم های پایه برق جدید است و محمد مطوری، غلامرضا عباسفرد، علی محمد دهقان و محمدرضا امین صنایعی در رده های سنی امید تا نونهالان مشغول پرورش استعدادهای فوتبال فارس شده اند.
کد خبر: ۶۰۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 26 June 2016
هواداران پرشمار و نگران فوتبال ریشه دار استان فارس طی سال های اخیر تنها خبرهای ناگوار و نتایج ضعبف نمایندگان شان در لیگ های کشوری را شاهد بودند اما سرانجام یک خبر خوش هم به گوش اهالی فوتبال دوست شیراز رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اخبار تاسف آور هفته گذشته که از ابطال موقت پروانه بهره برداری باشگاه دوست داشتنی برق شیراز و محرومیت سنگین و رسمی مدیرعاملش بدلیل تهدبد عوامل اجرایی فدراسیون با سلاح سرد(!) و لخت شدن وسط زمین خبر می داد در ابتدای این هفته گزارش های امیدوارکننده ای منتشر شد که می تواند زمینه ساز  بازگشت اقتدار نارنجی های محبوب شیراز باشد.

بازگشت برق شیراز با چهره جدید و یاران قدیمی /روانخواه،مطوری و عباسفرد در برق جدید

خبرگزاری مهر نوشت از شیراز خبر می رسد که باشگاه برق جدید با همراهی مجموعه ای از دلسوزان و پیشکسوتان واقعی برق، و استفاده از بازیکنان خوشنام و ملی پوش این خطه در دهه گذشته در رده های مختلف سنی دوباره متولد شده و قرار است با برنامه ریزی درازمدت ، بذر فوتبال پاک را بار دیگر در شیراز و استان فارس بکارد. شامگاه گذشته طب مراسم باشکوهی با حضور مسوولبن استانی فارس و ورزش شیراز، بردبار مدیرعامل باشگاه برق جدید، احکام سرمربیان تیم های مختلف برق که همگی بومی استان هستند، را تحویل آنها داد.

نکته مهم نفراتی هستند که در این مراسم به عنوان سازندگان ستاره های آینده فوتبال شیراز و فارس معرفی شدند که ویژگی اصلی همگی آنها شخصیت والا و اخلاق نمونه آنها در دوران حرفه ای و پس از آن بوده است . امید رضا روانخواه ستاره محبوب فوتبال شیراز و باشگاه استقلال و تیم ملی ، مدیر تیم های پایه برق جدید است و محمد مطوری، غلامرضا عباسفرد، علی محمد دهقان و محمدرضا امین صنایعی در رده های سنی امید تا نونهالان مشغول پرورش استعدادهای فوتبال فارس شده اند.

بازگشت برق شیراز با چهره جدید و یاران قدیمی /روانخواه،مطوری و عباسفرد در برق جدید
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار