بازدید 4823
۴
بازتاب

لجبازی جدید کی‌روش/نامه به تاج و رد اردوی اروپایی در مردادماه!

کی روش چیزهایی می خواهد که هیچ مربی ملی در جهان نمی خواهد و اختیاراتی می طلبد که در حیطه مسوولیت های فدراسیون نیست و باشگاه ها مقابل این خواسته های عجیب و غریب موضع می گیرند.
کد خبر: ۶۰۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 26 June 2016
خروج کی روش از کشور حاصل لغو دو اردوی تیم ملی بود. کارلوس تاکید داشت که فقط او نباید دلش برای تیم ملی ایران بسوزد و در نهایت اعلام کرد، او هم مثل دیگران، نسبت به تیم ملی بی خیال خواهد بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش در سال های حضور در تیم ملی، برای برگزاری اردوها و گرفتن امکانات جنگید اما سرانجام، روز 31 خرداد با لجبازی به سبک خودش دست از این جنگ کشید: «من هم دیگر بی تفاوت خواهم شد.» 

لجبازی جدید کی‌روش/نامه به تاج و رد اردوی اروپایی در مردادماه!

کی روش اردوها را لغو کرد و روز جمعه، به لیسبون رفت چراکه معتقد بود دیگر در تهران کاری ندارد. البته فدراسیون فوتبال می توانست طبق قرارداد این مربی را حفظ کند اما کی روش از سهمیه مرخصی سالیانه اش استفاده کرد و رفت. تاج هم در این شرایط ترجیح می داد زیاد پر و پای سرمربی تیم ملی نپیچد. 

کی روش پیش از ترک ایران، نامه را تنظیم و برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال فرستاد. در این نامه کی روش برای او نوشته بود: «با توجه به اینکه فوتبال ایران خواهان آن است که تیم ملی تنها در تاریخ های فیفا دی اردوی خود را تشکیل دهد و بازی کند، ما هم 4 روز پیش از بازی با قطر اردوی خود را جهت برگزاری این مسابقه حساس و سپس دیدار با چین آغاز می کنیم.» این نامه به دست مهدی تاج رسید و نگرانی رئیس فدراسیون را دو چندان کرد. 

گویا تاج به کی روش پیشنهاد داده که در آستانه بازی با قطر لیگ برتر را زودتر از موعود تعطیل کنند تا تیم ملی بتواند حتی عازم یک اردوی خارجی شود. ولی کارلوس به دلیل اتفاقات اخیر، با این اردو هم مخالفت کرده و می گوید: «مرگ یک بار و شیون یک بار.» کی روش می گوید سال هاست که تیم ملی برای برگزاری اردوها و بازی هایش با مشکل روبروست و در این بین، او بوده که اول صف ایستاده و به خاطر همین برنامه ها جنگیده است. 

کی روش در جلسه ای که یک ماه قبل با تاج داشت، رو به رئیس گفت اگر شرایط مثل گذشته باشد، کوچکترین تمایلی به ماندن در تیم ملی ندارد. تاج هم اعلام کرد نهایت همکاری با تیم ملی صورت خواهد گرفت اما خواسته های کی روش فراتر از منطق و قوانین فوتبال و فیفاست. او چیزهایی می خواهد که هیچ مربی ملی در جهان نمی خواهد و اختیاراتی می طلبد که در حیطه مسوولیت های فدراسیون نیست و باشگاه ها مقابل این خواسته های عجیب و غریب موضع می گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
آیا وقتش نرسیده که فدراسیون فوتبال با این بچه ی لجوج برخورد کنه
لطفااین آدم مغرور را اخراج کنید.
آقای وزیر ورزش شما چه کاره اید؟
این باباتمایل به ماندن ندارد این حرکات بهانه است شایدپیشنهادبهتردارد؟ بررسی کنید!
برانکو ایوانکوویچ ایران رو به جام جهانی 2006 برد بدون اینکه حتی یک ساعت لیگ رو تعطیل کنه. اگه کیروش می خواد برای بازی با تیم هایی مثل هند و گوام هم 20 روز لیگ رو تعطیل کنه مشکل خودشه نه فوتبال ایران.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار