بازدید 5322

اختلاف نرخ میوه در استان های مختلف توجیه منطقی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اختلاف نرخ میوه در استان های مختلف توجیه منطقی ندارد ،گفت: عدم نظارت عاملی برای گران فروشی میوه است.
کد خبر: ۶۰۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 26 June 2016
سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره اختلاف نرخ میوه در کشور،گفت:متاسفانه اختلاف نرخ میوه درکشور بسیار مشهوداست و این درحالی است که نباید شاهد اختلاف نرخ میوه تا این حد درکشور باشیم؛زیرا باید تمام طبقات جامعه توان  خرید محصول را داشته باشند.

تمام طبقات جامعه باید توان خرید میوه و محصولات کشاورزی را داشته باشند/درکلانشهر تهران نرخ میوه منطقه به منطقه متفاوت است

نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورا ی اسلامی با بیان اینکه عدم نظارت برنرخ گذاری میوه  عاملی است برای اختلاف نرخ  محصولات کشاورزی در میوه فروشی های کشور است،افزود:برای ثبات نرخ میوه باید دستگاههای نظارتی فعال تر عمل کنند و با افرادی که با گران  فروشی نرخ میوه را به هم می ریزند،برخورد قانونی  کنند.

موسوی لارگانی افزود:متاسفانه در کلانشهر تهران مشاهده می شود،منطقه به منطقه نرخ میوه متفاوت است و به همین علت برای اینکه تمامی جامعه فارغ  از هر طبقه اقتصادی،بتوانند محصول  را خریداری کنند؛باید نظارت مدونی بر تعیین نرخ میوه در مغازه ها اعمال شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه تنها محصولات کشاورزی نیستند که در کشور نرخ های متفاوتی دارند؛بلکه در دیگر کالا ها هم این مشکلات مشاهده می شود، یادآورشد:برای تقویت تولید داخلی باید نرخی  برای فروش محصول تعیین شود که عادلانه باشد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس همچنین درباره کشت فراسرزمینی،تصریح کرد:ما باید در گام نخست  از ظرفیت داخلی کشورمان در زمینه کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی  استفاده بهینه کنیم و درگام بعدی اگر شرایط استفاده از ظرفیت داخلی مهیا نبود می توانیم کشت فراسرزمینی را برای ارتقای تولید داخلی درنظر بگیریم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر