بازدید 3974

مجلس دهم مسائل زنان را جدی‌تر بررسی می‌کند

نماینده مردم تهران گفت: در حال حاضر تا شرایط مطلوب فاصله داریم و احساس می‌کنم مجلس فعلی می‌تواند شرایط را کمی تغییر دهد.
کد خبر: ۶۰۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 26 June 2016
فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران درباره ارزیابی عملکرد گذشته مجلس، گفت: در حال حاضر تا شرایط مطلوب فاصله داریم و احساس می‌کنم مجلس فعلی می‌تواند شرایط را کمی تغییر دهد.

به گزارش خانه ملت؛ نماینده مردم تهران با اشاره به وضعیت زنان در مجلس دهم افزود: در بسیاری از قوانینی که در مجلس وضع می‌شود مسئله زنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد البته ما در این دوره از نظر کمیت بیشترین تعداد زنان را در مجلس داریم و امیدواریم کیفیت عملکرد زنان مجلس دهم نیز به نحوی باشد که در پایان چهار سال دوره نمایندگی بتوان ارزیابی خوبی در این زمینه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وی ادامه داد: شاید تلقی جامعه این باشد که زنان فقط می‌توانند در مسائل مربوط به خودشان ورود کنند در حالی که به اعتقاد من مسائل زنان در تمام کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها قابل طرح است زیرا نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین حق آنها در تمام مصوبات و قوانین در نظر گرفته شود و من امید دارم با توجه به تعداد قابل توجه زنان در این دوره از مجلس، مجلس تاثیر گذاری داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل