بازدید 18720
۵
هموطنان کی روش، هم میهنان برانکو را از یورو حذف کردند!

صعود دراماتیک یاران رونالدو و حذف تراژیک کرواسی با گل دقیقه ۱۱۷

مصاف طولانی و دو ساعت و نیمه تیم‌های پرستاره و مدعی کرواسی و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا که تا بامداد یکشنبه به طول انجامید، سرانجام در دقیقه ۱۱۷ یک بازنده تراژیک و یک فاتح دراماتیک داشت. بازی متوازن و قدرتی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه بدون گل تمام شد و در حالی که وقت اضافه دوم هم رو به پایان بود، فرار رونالدو پایه گذار پیروزی رویایی پرتغال شد تا سلطه کامل کرواسی در ۱۵دقیقه دوم نتیجه عکس داشته باشد. با این نتیجه پرتغال حریف سر‌شناسی تا فینال پیش روی ندارد.
کد خبر: ۶۰۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 26 June 2016
دو تیم مدعی کرواسی و پرتغال از ساعت ۱۱:۳۰ شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای اروپا به مصاف هم رفته‌اند تا یکی از این دو مدعی پرستاره یورو در پایان این جدال از گردونه جام کنار بروند.

به گزارش «تابناک ورزشی»، هر یک از دو تیم پرتغال که به سختی صعود کرد و کرواسی که تیم برگزیده کار‌شناسان از مرحله گروهی بود، در صورت پیروزی در این بازی سرنوشت ساز برای رسیدن به فینال حریف سختی پیش روی ندارند.

ترکیب دو تیم در آغاز بازی

دقیقه 39 /کرواسی صفر - پرتغال صفر/ بازی که می گویند برنده اش فینالیست است

دیدار تیم‌های فوتبال پرتغال و کرواسی در شهر لن از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته آغاز شد.

 نیمه نخست سومین مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو ۲۰۱۶ با وجود تلاش‌های زیادی که هر دو تیم پرستاره در زمین داشتند به تساوی بدون گل رضایت دادند.
سوژه اصلی عکاسان در این مسابقه جدال رونالدو و په په با مودریچ و راکیتیچ بود. ستاره هایی که در رئال و بارسا بارها کنار هم و یا مقابل هم صف آرایی کردند و امشب برای پیراهن ملی شان تلاش می کنند.

در نیمه دوم جنب و جوش دو تیم بیشتر شد و پرتغال در دو صحنه می توانست گل پیروزی بخش را بزند اما از آنجا که رونالدو با دفاع هوشمندانه کروات ها از دروازه دور شده بود، ضربه های نهایی به خوبی نواخته نشد. 

کرواسی بر خلاف بازی های مرحله گروهی چندان بازی دلچسبی ارایه نکرد؛ هر چند در یک سانتر از جناح راست می توانست توسط مدافع پیش تاخته اش ویدا به گل برسد که ضربه نهایی با کمی بی دقتی راهی خارج شد. 

سپس سانچس هافبک میانی پرتغال با یک و دو با نانی می توانست ضربه نهایی را از پشت محوطه در محیطی باز و بدون مزاحم بزند اما توپ روی پایش جفت وجور نشد تا بازی بدون گل به وقت های اضافه کشیده شود.
در این نیمه داور می توانست خطای بی احتیاطی مدافع کرواسی روی نانی داخل محوطه جریمه را پنالتی اعلام کند اما چنین عقیده ای نداشت.

کرواسی صفر - پرتغال صفر/قحطی گل در بازی که می گویند برنده اش فینالیست است

در حالی که نیمه دوم وقت‌های اضافه کاملا در اختیار کرواسی بود و یاران مودریچ با میدان داری تا آستانه باز کردن دروازه پرتغال پیش رفتند، در دقیقه ۱۱۷ و بعد از اینکه توپ به شکل معجزه آسایی وارد دروازه همبازیان رونالدو نشد، کریس در جناح راست خط دفاعی تیمش صاحب توپ شد و با تعویض جهت بازی یک ضدحمله را پایه ریزی کرد و خود نیز با فرار سریع به محوطه جریمه رسید تا پاس عرضی نانی با غفلت عجیب مدافعان کروات در تیر دوم به خودش برسد و ضربه شماره هفت بعد از دفع ناقص ساباشیچ جلوی پای یار تعویضی پرتغالی‌ها افتاد تا او کار را تمام کند و آب سردی بر پیکر تیم شطرنجی پوش اروپا بریزد.
کرواسی بعد از خوردن گل هم بازی را‌‌ رها نکرد و در دو صحنه می‌توانست بازی را مساوی کند اما گویا دروازه حریف خوش شانس طلسم شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵
خوشحالم تيم برانكو حذف شد، من پرسپوليسي ام ولي به خاطر ضربه اي كه برانكو داره الان با شلوغ كاري هاش به تيم ملي ميزنه ازش خيلي بدم اومد.براي ما تيم ملي از هر تيمي مهم تره و اينو اين آدم نمي فهمه.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
بسیار به جا گفتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به روش کیروشی برنده شد دفاع و ...
دلم خنک شد.
باسلام ازهفته گذشته تاکنون درفیروزابادفارس لحظه پخش زنده فوتبال یورو2016ازشبکه3 فیلم سینمایی پخش میشودوما پخش بازیهارامجبوریم ازکانال تاجیکستان یاافغانستان ببینیم لطفاپیگیری فرمایید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان