بازدید 4047
۱

سارق كيف قاپ،‌ مالباخته را به كما فرستاد

کد خبر: ۶۰۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 25 June 2016
سارق سابقه‌داري که در پوشش پيک موتوري و با شگرد پرسيدن آدرس اقدام به سرقت از طعمه‌هايش مي‌کرد در جريان آخرين سرقت و در درگيري با زن جوان، با مصدوم کردن وي، از محل حادثه متواري شد. 

به گزارش مردم سالاری، 21 خرداد ماه امسال ماموران انتظامي در جريان سرقت از دخترجوان قرار گرفتند که در درگيري با سارق کيف قاپ موتور سوار به شدت مجروح شده بود. با اعلام اين خبر بلافاصله اکيپي از ماموران گشت پليس اگاهي به همراه ماموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند؛ بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد سارق كه در جريان سرقت خود نتوانسته بود كيف دختر جوان را كامل از دستانش در بياورد با كشيدن كيف او موجب شد دختر جوان با پشت سر روي زمين فرود آمده و به شدت از ناحيه سر دچار شکستگي و آسيب شود. بعد از اين حادثه وي سريعا به بيمارستان شهداي تجريش منتقل شد و باتوجه به اوضاع بد ي که داشت بلافاصله در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان بستري شد و به کما رفت. باتوجه به شکايت خانواده دختر جوان تلاش براي به دام انداختن سارق موتور سوار در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت. 

کاراگاهان در نخستين گام از تحقيقات خود به بررسي‌هاي ميداني دست زدند. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد مرد 37 ساله كه به دنبال آدرس مي‌گشت بعد از پرسيدن چند سوال از دختر جوان،‌ موتور سيكلت بوكسر نوك مدادي خود را روشن کرده تا از صحنه دور شود كه وقتي ديد دختر جوان به او شك نكرده است يكدفعه دستش را به سمت كيف او برده و كيفش را از روي شانه اش کشيده. با اينكه دختر جوان در برابر اين اقدام سارق مقاومت مي‌كند او كيف را گرفته و با موتور خود در حاليكه پدال گاز را فشار مي‌داد با تمام سرعت ممكن از محل متواري شد و در همين حال دختر جوان تعادل خود را از دست مي‌دهد و به روي آسفالت خيابان پرتاب مي‌شود كه در نتيجه سرش به زمين خورده و همين ضربه باعث مي‌شود او بيهوش شود.

 با به دست آمدن اين سرنخ‌ها کارآگاهان پايگاه اول پليس آگاهي با استفاده از يک سري اقدامات پليسي به بررسي دوربين‌هاي مداربسته و ايمني موجود در محل حادثه کردند. يکي از دوربين‌ها همه اتفاقات سرقت از دختر جوان را فريم به فريم ثبت کرده بود. بررسي شماره مخدوش موتور سيکلت فرد سارق بهترين سرنخ را در اختيار ماموران قرار داد. 

بررسي شماره پلاک موتور خيلي زود صاحب موتور سيکلت را شناسايي کردند. بررسي هويت صاحب موتورسيکلت نشان مي‌داد که وي از متهمان سابقه داري است که همزمان در چندين پايگاه پليس آگاهي تحت تعقيب است و به تازگي از زندان آزاد شده است.

 پس از اين سارق در مخفيگاه خود در خانه‌اي واقع در قرچك ورامين شناسايي شد و سريعا ماموران انتظامي پايگاه اول پليس اگاهي متهم را دستگير و براي بازجويي‌هاي اوليه به اداره آگاهي منتقل کردند. اين سارق سابقه‌دار چهارشنبه شنبه به دادسرا احضار شد و بعد از تفهيم اتهام سرقت و کيف قاپي خشن به دستور بازپرس نصرتي براي ادامه تحقيقات دراختيار کاراگاهان پايگاه اول پليس آگاهي قرار گرفت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
وي از متهمان سابقه داري است که همزمان در چندين پايگاه پليس آگاهي تحت تعقيب است!!!
این جمله یعنی قبلش کلی خلاف دیگه کرده حال نداشتن دستگیرش کنن حالا چون این سری تصادفا آدم کشته سرعتی پیداش کردن!! جالبه!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار