بازدید 11390

اعتراض خانواده‌ها به تعطیلی مدارس تیزهوشان

کد خبر: ۶۰۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 25 June 2016
معاون سازمان پرورش استعدادهای درخشان گفت: نبود امکانات کافی و مناسب برای دانش آموزان و اجرای سیاست کاهش تعداد مدارس تیزهوشان، علت تعطیلی برخی از این مدارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تجمع کنندگان که تعداد آن‌ها به حدود 100 نفر می رسد به تعطیلی دبیرستان دخترانه فرزانگان یک در خیابان ایتالیا و در منطقه 6 آموزش و پرورش اعتراض دارند. 

تعدادی از تجمع کنندگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام کردند که با تعطیلی این مدرسه برای سال تحصیلی آینده بلاتکلیف هستند و قرار است ساختمان این مدرسه در اختیار اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار بگیرد. 

یکی از دانش آموزان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: آموزش و پرورش شهر تهران علت تعطیلی دبیرستان دخترانه فرزانگان یک را ادغام آن با مدرسه دیگر اعلام کرده و آن مدرسه به محل مدرسه اول بسیار دور بوده و از جهتی باعث شلوغی مدرسه دوم شده است. 

طرح تعطیلی برخی از مدارس استعدادهای درخشان سال گذشته با تعطیلی 5 مدرسه در شهر تهران کلید خورد و امسال نیز با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، برخی از این مدارس نیز در طرح تعطیلی برای سال تحصیلی آینده قرار گرفته اند. 

معاون سازمان پرورش استعدادهای درخشان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تعطیلی برخی از مدارس استعدادهای درخشان را نبود امکانات کافی و مناسب برای این دسته از دانش آموزان و اجرای سیاست کاهش تعداد مدارس تیزهوشان بیان کرد. 

محمد نستوه افزود: دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان شهر تهران امسال دانش آموز جدید نمی پذیرد و دانش آموزان مدارس دوره اول به دوره دوم وارد خواهند شد. 

وزیر آموزش و پرورش چندی پیش در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این اقدام را در جهت کیفی سازی مدارس استعدادهای درخشان اعلام کرد و گفت: مدارس استعدادهای درخشان تعطیل نمی شود بلکه با یکدیگر ادغام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر