بازدید 5196

حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان عیادت از نادر طالب‌زاده گفت: آمریکایی‌ها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند و حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 25 June 2016
علاء الدین بروجردی عصر روز گذشته با حضور در منزل نادرطالب زاده از نزدیک در جریان روند درمانی این کارگردان قرار گرفت و از خداوند بهبودی کامل این کارگردان مومن و انقلابی را در این ماه ضیافت الهی خواستار شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در سخنانی گفت: آمریکایی‌ها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند و حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت.

در این دیدار نادرطالب زاده نیز با تشکر از بروجردی به وضعیت کنونی و روند مثبت درمانش اشاره و اظهار کرد: طرح علنی این توطئه مسمومیت بیولوژیک فقط برای در جریان قرار گرفتن مردم و مسئولان از توطئه‌های استکبار جهانی بود.

دبیر جشنواره عمار با بیان اینکه این مسمومیت و کسالت مشکل و خللی در روند کارهای در دست اقدام هنری وی به وجود نیاورده است، افزود: در حال حاضر تحت نظر پزشکان روند درمانی در حال انجام بوده و امیدوارم که با دعای خیر شما بهبودی کامل حاصل شود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته حالم به دلیل آلودگی هوا نامناسب شد، گفت: هم اکنون باید در منزل فضای در بسته باشم و چندی پیش نیزدر بیمارستان بستری بودم که حالم کمی متعادل شد.

طالب زاده در پایان با بیان اینکه در سفر به عتبات توسط استکبار جهانی و عوامل آن ترور بیولوژیک شدم، گفت: طی صحبتی که با یک متخصص بیوتروریسم داشتم از این موضوع مطلع شدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل