بازدید 4348

پس‌لرزه‌های تصمیم مردم انگلیس قابل توجه خواهد بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج انگلیس از اتحاد اروپا سرآغاز یک فصل جدید خوهد بود، گفت: پس‌لرزه‌های تصمیم مردم انگلیس قابل توجه خواهد بود زیرا می‌تواند منجر به برگزاری همه‌پرسی در اسکاتلند و برخی کشورهای اتحادیه اروپا باشد.
کد خبر: ۶۰۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 25 June 2016
علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص رای مردم انگلیس به خروج این کشور از اتحادیه اروپا اظهار داشت: دولت هی مختلف انگلیس در سالیان گذشته دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا بود و این موضوع در عمل کاملا مشخص بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با توجه به حضور انگلیس در اتحادیه اروپا شرایط خاصی را ایجاد کرده بود، گفت: با توجه به این شرایط دولت‌های مختلف انگلیس از سیاست‌های امریکا تبعیت کورکورانه می‌کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم انگلیس نوعی احساس تحقیر نسبت به سیاست‌های آمریکا داشتند به این دلیل که دولت‌های انگلیس از سیاست‌های آمریکا تبعیت کورکورانه می کردند.

وی با اشاره به رای مردم انگلیس در خروج از اتحادیه اروپا به معنای مخالفت با روند ارتباطات بین آمریکا و انگلیس بوده است، گفت: رای مثبت مردم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا، "نه" به تبعیت کورکورانه دولت انگلیس از سیاست‌های آمریکا بود.

بروجردی با اشاره به تبعات رای مردم انگلیس افزود: پس‌لرزه‌های تصمیم امروز‌ مردم انگلیس قابل توجه خواهد بود زیرا می‌تواند منجر به برگزاری همه‌پرسی در اسکاتلند و برخی کشورهای اتحادیه اروپا باشد.

وی با بیان اینکه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تحول قابل توجهی است و می‌تواند سرآغاز یک فصل جدیدی از وضعیت اتحادیه اروپا در جهان باشد، گفت: سیاست پیوسته جمهوری اسلامی ایران در قبال انگلیس مخالفت با هرگونه دخالت و ‌سیاست‌های منفی این‌کشور بوده است.

وی افزود: بدبینی ملت ما نسبت به انگلیس واقع‌گرایانه و باعمق تاریخی بوده و‌متاثر از سیاست‌های منفی انگلیس ضد کشور ما است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی