بازدید 6225

رونمایی از خدمت چک تاییدشده جام بانک ملت برای نخستین بار در کشور

خدمت چک تایید شده جام بانک ملت برای نخستین بار در نظام بانکی کشور با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.
کد خبر: ۶۰۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 23 June 2016
خدمت چک تایید شده جام بانک ملت برای نخستین بار در نظام بانکی کشور با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار در آیین رونمایی از این خدمت منحصر به فرد، کاهش چک های برگشتی را که از بزرگ ترین معضل های نظام بانکی است، از مهم ترین دستاوردهای این خدمت خواند و گفت: چک تاییدشده جام، تحولی در بخش حساب جاری ایجاد خواهد کرد و باعث آسودگی خاطر صادرکننده و ذینفع چک های این بانک خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملت، افزایش اعتبار چک در مبادلات تجاری، توسعه فعالیت های غیرحضوری و سهولت در انجام مبادلات را از دیگر دستاوردهای خدمت جدید این بانک ذکر کرد و یادآور شد: این چک در حد چک های بانکی تضمین شده است.

رونمایی از خدمت چک تاییدشده جام بانک ملت برای نخستین بار در کشور

رستگار با اشاره به این نکته که این پروژه در سه فاز پیش بینی شده است، اظهار داشت: فاز نخست برای چک های به تاریخ گذشته و روز، فاز دوم برای چک های به تاریخ آینده و فاز سوم برای مشتریان حقوقی و حساب های اشتراکی طراحی شده است که فازهای دوم و سوم نیز در آینده ای نزدیک، اجرایی خواهد شد.

وی با بیان این نکته که بانک ملت درصدد است تا هر روز خدمات نوین و منحصر به فردی را به مشتریان ارائه کند، افزود: این بانک در سال گذشته ۳۰ خدمت جدید را به مشتریان عرضه کرده است و امسال در تلاش است تا بیش از ۳۰ محصول جدید را طراحی و در اختیار مشتریان قرار دهد.

رستگار، بانک ملت را بانکی با اندیشه جهانی خواند و اضافه کرد: این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک کشور با هدف ارائه خدمات نوین به مشتریان، بانکداری جامع را عملیاتی کرده است که این نوع بانکداری با تقسیم بندی مشتریان، خدمات ویژه ای را متناسب با نیازهای هر طبقه، به آنها ارائه می دهد.

وی با اشاره به رونمایی از فرابانک ملت در ابتدای سال جاری با هدف انجام امور بانکی مشتریان در منزل یا محل کار آنان و همچنین کاهش مراجعات حضوری به شعب، اظهار داشت: سامانه محب و دیگر سامانه های منحصر به فرد بانک ملت نیز با هدف رضایت هرچه بیشتر مشتریان و با دستان توانای متخصصان بی نظیر بانک و شرکت های زیرمجموعه، طراحی و راه اندازی شده اند.

مدیرعامل بانک ملت به آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج در این بانک به عنوان نخستین بانک کشور، گفت: افزایش سقف وام اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از ۱۰ میلیون ریال به ۱۵ میلیون ریال، کاهش نسبت مطالبات به تسهیلات بانک ملت به ۵.۵ درصد و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، از دیگر اقدامات مهم بانک ملت در ماه های اخیر است.

رونمایی از خدمت چک تاییدشده جام بانک ملت برای نخستین بار در کشور

وی افزود: ۱۰ فرمان مقام معظم رهبری به عنوان استراتژی بانک ملت در سال ۹۵ به کل شبکه ابلاغ و تاکید شده است که این فرمان ها در اولویت کاری برنامه واحدهای مختلف قرار گیرد.

رستگار به مشارکت فعال بانک ملت در پروژه های بزرگ ملی همچون نفت ستاره خلیج فارس با هدف خودکفایی در تولید بنزین اشاره کرد و افزود: مشارکت در پروژه هایی همچون صباکنگان و پالایشگاه آبادان نیز در دستور کار سال جاری بانک قرار گرفته است.

وی به افزایش بی نظیر منابع بانک ملت در سال گذشته، اشاره کرد و گفت: این بانک سال گذشته ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط تسهیلات اعطا کرده است که بر اساس سیاست های اعتباری بانک، این میزان در سال جاری به سه برابر و در صورت وجود تقاضا به چهار برابر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بانک ملت افزود: تمامی واحدهای بانک موظفند به بنگاه های زیر ۵۰ نفر و ۱۰۰ نفر تسهیلات اعطا کنند و بانک در این زمینه محدودیتی از لحاظ نقدینگی ندارد.

وی به برقراری ارتباط با کارگزاران بین المللی و انجام بیشترین حواله ارزی در سیستم بانکی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در بحث دریافت خسارت ۴ میلیارد دلاری ناشی از تحریم از خزانه داری انگلستان نیز جلسات متعددی با وکلای بین المللی بانک ملت، برگزار کرده و در حال آماده سازی مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای مطالبه این خسارت هستیم.

بر اساس این گزارش، خدمت چک تایید شده جام در شرایط کنونی بدون دریافت کارمزد است و برای دریافت آن هر دو طرف صادرکننده و ذینفع چک باید مشتری بانک ملت باشند.

رونمایی از خدمت چک تاییدشده جام بانک ملت برای نخستین بار در کشور

این خدمت از طریق درگاه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک ملت قابل استفاده است و در این خدمت، مشتری با مراجعه به یکی از شعب بانک و پس از تکمیل قرارداد خدمت چک تاییدشده، می تواند از طریق محیط های مذکور نسبت  به درج اطلاعات چک و همچنین کد ملی ذینفع چک اقدام کند. بدین ترتیب هم صادرکننده چک از خدشه دار نشدن ارکان اصلی چک صادره اطمینان حاصل خواهد کرد و هم ذینفع می تواند نسبت به مسدود کردن مبلغ چک تا زمان حضور فیزیکی در شعبه بانک اقدام کند. بدین ترتیب از هرگونه سوءاستفاده در زمینه صدور چک جلوگیری خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان