بازدید 11808
۱

نسل جدید بی ام و X1 به ایران آمد

کد خبر: ۵۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 22 June 2016
نسل جدید بی ام و X1 به ایران آمد 
نسل جدید از بی ام و X1 مدل 2016 طی مراسمی از طرف وارد کننده این برند معرفی شد .
قرار است پرشیا خودرو نماینده رسمی خوردوهای بی ام و در ایران این مدل را در دو نسخه xDrive25i و xDrive20i به بازار عرضه کند.
در آیین معرفی   X1 مهندس صالحی، مدیر بازاریابی و فروش پرشیا خودرو به خبرنگاران گفت : شاید این مدل خودرو در بازه قیمتی خود رقیبی نداشته باشد و خودرویی در این رده و در این سگمنت وجود ندارد و سعی شده قیمت مناسبی برای این تازه وارد انتخاب شود.
 وی همچنین بازه قیمتی X1 جدید را بین 315 تا 330 میلیون تومان اعلام کرد .
بی ام و X1 مدل 2016 به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندری مجهز شده که می تواند حداکثر 231 اسب بخار و 350 نیوتن متر را تولید کند و گیربکس 8 سرعته خودکار استپ ترونیک روی آن نصب شده است.
شتاب این مدل 6.5 ثانیه است و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر است. از تجهیزات نصب شده روی این خودرو می توانیم به دکمه استارت، فرمان M، گرمکن صندلی ها، سیستم HUD برای نمایش اطلاعات روی شیشه، چراغ های گردشی جلو، سنسور پارک، کروز کنترل، سنسور نور و باران و رادار اشاره کنیم.
پرشیا خودرو اعلام کرده که از امروز پیش فروش این خودرو آغاز می شود و طی 20 روز آینده اولین سری از این خودرو پلاک دریافت خواهند کرد.


نسل جدید بی ام و X1 به ایران آمدنسل جدید بی ام و X1 به ایران آمد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قیمت این خودرو در هند بسته به مشخصاتش بین 110 تا 150 میلیون هست. حالا در ایران 315 تا 330 میلیون.... شما بگید با حقوق کارمندی میشه چی خرید؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار