بازدید 2447

تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب‌های قدر

کد خبر: ۵۹۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 22 June 2016
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت تمهیدات ترافیکی پلیس در ایام شب‌های قدر را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مراد مرادی  با بیان اینکه امسال نیز به مناسبت شب‌های قدر طرح انتظامی ترافیکی پلیس در این ایام به اجرا در خواهد آمد، گفت: برهمین اساس پلیس برای روان سازی ترافیک در اطراف اماکن مذهبی و متبرکه شهر تهران همچون امامزاده‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و... مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این استقرار در تاریخ‌های چهارم، ششم و هشتم تیرماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: از ساعت 21:30 تاریخ‌های مذکور، تا پایان برگزاری مراسم شب‌های قدر و عادی شدن تردد در معابر، در کلیه معابر منتهی به اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم احیا در تهران به ویژه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، امامزاده صالح، امامزاده حسن، امامزاده معصوم، امامزاده داوود، چیذر، مسجد ارگ، مهدیه تهران و... ماموران پلیس راهور مستقر خواهند شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمی برای محدودیت تردد در این معابر وجود ندارد، گفت: اما در صورت لزوم و با تشخیص فرمانده نیرو، انسداد موقتی در برخی از این معابر اعمال خواهد شد.

مرادی با اشاره به تسهیلاتی که ناوگان حمل و نقل عمومی در شب قدر ارائه می‌کند، به شهروندان توصیه کرد که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت اضافه کرد: همچنین شهروندان باید هنگام عبور از عرض خیابان یا از پل‌های عابر پیاده عبور کرده یا از خط‌کشی عابر عبور کنند چراکه با توجه به پوشش تیره‌رنگی که اغلب شهروندان در این شب‌ها دارند، احتمال تصادف با وسایل نقلیه عمومی، افزایش می‌یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل