بازدید 4477
۳

خواب مادر قاتل تعبير نشد

کد خبر: ۵۹۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 21 June 2016
زن ميانسال چند روز بعد از قصاص پسرش مدعي شد، در عالم رؤيا ديده است كه فرزندش از داخل قبر درخواست كمك مي‌كند. هر چند با اصرارهاي اين زن به دستور قاضي تيمي از امدادگران با در دست داشتن دستگاه زنده‌ياب بر سر قبر حاضر شدند، اما مشخص شد آنچه را كه ديده بود، فقط خواب بود.

به گزارش جوان، صبح روز چهارشنبه هفته قبل زن سالخورده‌اي همراه دختر و خواهرش سراسيمه به دادسراي جنايي رفتند و از قاضي اجراي احكام درخواست كمك كردند.

زن سالخورده در حالي كه به شدت گريه مي‌كرد، گفت: پسرم در سال 88 در يك نزاع دستجمعي مرتكب قتل پسر جواني شد. پس از حادثه، پسرم به جرم قتل عمد روانه زندان شد تا اينكه در دادگاه محكوم به قصاص شد. ما خيلي تلاش كرديم رضايت اولياي دم را جلب كنيم، اما موفق نشديم تا اينكه سه هفته قبل حكم پسرم در زندان اجرا شد و بعد از آن جسدش را در بهشت زهرا دفن كرديم، اما من احساس مي‌كردم كه پسرم هنوز زنده است به همين دليل هر شب در خواب مي‌ديدم كه پسرم زنده است و درخواست كمك مي‌كند تا او را از زير خاك نجاتش دهم. پس از اين هر وقت براي فاتحه به قبرستان مي‌رفتم، صدايي از داخل قبر پسرم به گوشم مي‌رسيد. همين موضوع باعث شد تا من بيشتر نگران شوم تا اينكه ديروز خواهرم و دخترم براي فاتحه سر قبر پسرم رفته بودند و آنها هم همين صدا را شنيده‌اند. به همين خاطر الان به دادسرا آمده‌ام و درخواست كمك دارم.

خاله پسر قصاص شده هم گفت: پس از قصاص پسر خواهرم هر شب خواب مي‌ديدم كه او زنده است و درخواست كمك دارد. شب قبل خواب ديدم پسر خواهرم روبه‌روي يك مرد سيبيلوي مو فرفري در حالي كه نگران بود، ايستاده است و با او حرف مي‌زند. پسر خواهرم از مرد سيبيلو درخواست كمك مي‌كرد تا او را نجات دهد كه ناگهان از خواب بيدار شدم. همان روز تصميم گرفتم همراه دختر خواهرم براي فاتحه به قبرستان بروم.

 وقتي كنار قبرش نشسته بودم صداي عجيبي از داخل قبر به گوشم رسيد. من احتمال دادم كه پسر خواهرم زنده است و وقتي از مردم درخواست كمك كردم، مرا راهنمايي كردند تا موضوع را با مسئول قطعه در ميان بگذارم. وقتي مسئول قطعه پيش من آمد متوجه شدم او همان مرد سيبيلوي مو فرفري است كه شب قبل با خواهر زاده‌ام به خوابم آمده بودند. به همين دليل احساس مي‌كنم، پسر خواهرم زنده است.

پس از اظهارات زن سالخورده، قاضي پرونده توضيح داد كه پس از قصاص، جسد از سوي پزشكي قانوني بررسي مي‌شود و با تأييد مرگ آن، مجوز دفن صادر مي‌شود و در صورتي كه اشتباهي هم در اين مورد رخ داده باشد امكان ندارد كه كسي بتواند سه هفته داخل قبر زنده بماند و از سوي ديگر چنانچه هم زنده باشد، طبق قانون دوباره قصاص خواهد شد، اما با وجود توضيحات قاضي زن سالخورده قانع نشد و با اصرار و گريه زياد از قاضي خواست تا دستور بررسي موضوع را صادر كند.

 پس از اين قاضي پرونده به تيمي از امدادگران هلال‌احمر دستور داد تا با دستگاه زنده‌ياب موضوع را بررسي كنند. در ادامه امدادگران با دستگاه زنده‌ياب سر قبر مرد فوت شده حاضر شدند، اما بررسي‌ها نشان داد داخل قبر موجود زنده‌اي وجود ندارد و خواب و شنيده‌هاي زن سالخورده و خواهرش توهمي بيش نبوده‌اند. بدين ترتيب پرونده بسته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
میشود توضیح دهید "دستگاه زنده‌ياب" چیست و چگونه کار میکند؟
بیچاره هر دو خانواده و بیچاره تر هر دو مادر ، خدا صبر بده
این هم دستگاهی ساختگیست برای قانع سازی خانواده متوفی. سگ زنده یاب شنیده بودم دستگاه زنده یاب اون هم تو ایران بعیده؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار