بازدید 29463
بسته خبری تابناک؛

عبور از روحانی طرح فرصت‌طلبان است/ افشای چند فیش حقوقی دیگر/ علت توقیف قانون چیست؟/ عکسی که از افطاری عارف حذف شد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«مردم تخریب‌کنندگان دولت را خوب می‌شناسند»،«تعیین مدیر حراست برای استقلال و پرسپولیس!»،«ماجرای بازماندن 2 نماینده از کمیسیون انرژی»،«ادعای گم شدن 17 پرونده صحت ندارد»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 20 June 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دستور مستقیم احمدی نژاد برای پیگیری کار حبیب در ایران

محمود احمدی نژاد به وزیر ارشاد دولتش دستور داده بود که شخصا پی گیری کند که زمینه فعالیت هنری حبیب فراهم شود.


مردم تخریب‌کنندگان دولت را خوب می‌شناسند

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: به اعتقاد من مردم به خوبی می دانند چه کسانی در حال تخریب کردن دولت هستند. به نظر من در این مقطع سکوت در برابر تخریب ها به نفع دولت است. آقای روحانی دستیابی به دو معیار اساسی را تا پایان سال 96 اعلام کرده است؛ یکی پایان دادن به تحریم ها و دیگری تک رقی شدن نرخ بیکاری. تک رقمی شدن نرخ بیکاری شاخصی است که با آن می توان بهبود وضعیت معیشتی مردم و تا حدی خروج از رکود را سنجید، اگر دولت بتواند تا پایان کار خود به این دو معیار دست پیدا کند، آن وقت دیگر انتقادها بی مورد است و تخریب نام می گیرد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


تشکیل اتاق فکر علیه دولت از روی بیکاری است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت : تا زمانی که مساله تخرب و تشکل در کشورمان قانون مند و زمینه‌های رشد احزاب فراهم نشود، تشکیل چنین اتاق فکرهایی هم طبیعی خواهد بود.تشکیل اتاق فکر به خودی خود، نادرست نیست و اگر در جهت مثبت از آن استفاده شود باید تقویت گردد اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که این گروه ها به سمت اقدامات منفی علیه دولت میل پیدا کند.عده‌ای وقتی بیکار می‌شوند، دور هم جمع می‌شوند تا علیه دولت اتاق فکر تشکیل دهند در حالی که همه ما باید به فکر حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور باشیم. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


عبور از روحانی طرح فرصت‌طلبان است

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات گفت: گزینه عبور از روحانی، درواقع آغاز جنگ روانی علیه او است و از سوی اشخاص رانت‌خوارِ فرصت‌طلب انحصارجویی صورت می‌گیرد که در دولت قبلی به همه چیز رسیده‌اند و الان دستشان کوتاه شده است. تکرار عبارت عبور از روحانی، در دام آنها افتادن است. هیچ‌کس به فکر عبور از روحانی نیست و همه اصلاح‌طلبان تأکید می‌کنند که روحانی هنوز نتوانسته همه برنامه‌هایش را اجرا کند و در دور دوم ریاست‌جمهوریش به‌طور‌قطع می‌تواند به بخش مهمی از برنامه هایش عمل کند؛ بنابراین روحانی گزینه اول اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی خواهد بود.سیل ویرانگری در کشور آمده بود که داشت همه چیز را تخریب می‌کرد. آمدن شخص روحانی، سدی شد در برابر آن سیل ویرانگر دولت سابق که سال‌ها می‌توانیم به آن افتخار کنیم. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.


دولت قبل قبح اختلاس را از بین برد

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی، گفت: در همه دولت‌ها این پرداخت‌ها وجود داشته است و هر دولتی تلاش کرده به نوعی با آن مقابله کند، با این تفاوت که در دولت‌های نهم و دهم مدیران دولتی از اینکه این دریافت‌ها و پرداخت‌‌ها هر چه نجومی‌‌تر باشد، ابایی نداشتند. از نظر آن‌ها این مسئله اشکالی نداشت تا جایی که حتی قبح اختلاس هم در دولت‌های نهم و دهم از بین رفته بود. بعد از پیروزی انقلاب اختلاس پدیده شومی شناخته می‌شد و معتقد بودیم در رژیم گذشته اختلاس و دزدی از بیت‌المال وجود داشت، اما در نظام جمهوری اسلامی چنین چیزی به هیچ عنوان متصور نبود. در دولت‌های نهم و دهم پدیده اختلاس به‌قدری رواج پیدا کرد که قبح آن از بین رفت. اختلاس‌های هزاران میلیاردی انجام گرفت و پیگیری هم نشد. الان آن‌ها که مرتکب اختلاس شدند یا فرار کردند یا هنوز در زندان هستند و اموال بیت‌المال را مسترد نکردند یا برخی افراد با جریمه اندک تبرئه شدند، در حالیکه با این اختلاس‌ها حیثیت نظام خدشه‌دار شد و بیت‌المال مورد تعرض قرار گرفت اما اختلاس‌کنندگان بدون برخورد جدی به زندگی خود ادامه می‌دهند. خبرگزاری ایلنا این خبر را منتشر کرد.


احمدی نژاد دستورات رهبری را با ناراحتی انجام می‌داد

موسی قربانی نماینده 4 دوره مجلس گفت: احمدی نژاد حتما در انتخابات حاضر خواهد شد منتهی به شرطی که بتواند موانع ایجاد شده را از پیش پای خود بردارد. در زمان ریاست‌جمهوری او اتفاقات زیادی افتاد. احمدی‌نژاد اعلام کرد قانون را اجرا نمی‌کنم و اجرا هم نکرد. دستورات رهبری را با کندی یا با ناراحتی اجرا می‌کرد. هنوز کشور ما به گونه‌ای نیست که مسئولی بتواند از فرمایشات رهبری سرپیچی کند. برخی از مردم که به احمدی‌نژاد رای دادند، نگران تکرار این رفتار در صورت حضور و پیروزی او در انتخابات سال آینده هستند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.


خواننده ای که خواندن ربنا را در سال 88 نپذیرفت
محمد معتمدی که در روزهای اخیر به دلیل انتشار بعضی مناجات ها مورد هجمه عده ای از معترضان قرار گرفته است، در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت: این مطلب را فقط بخاطر این می نویسم که امروز یکی از دوستان تصویری از یک صفحه اینترنتی را برای بنده فرستادند که در آن برای فحاشی به بنده مسابقهء پرشوری برگزار شده بود. ذکر دو نکته را الزامی می بینم تا بعنوان اطلاعاتی درست جهت رفع پاره ای سوء تفاهمات بکار آید. اول اینکه بنده برای خواندن مناجات ها از هیچ رسانه ای سفارش کار نگرفته ام و فقط برای دل خود و حال شخصی خودم آنها را اجرا کرده ام که تماماً از طریق فضای مجازی و بصورت رایگان منتشر شده اند. فقط در سال گذشته از سوی آستان قدس رضوی پیشنهاد ضبط مناجات جهت پخش در حرم رضوی داشتم که با افتخار و اشتیاق بعنوان برگ زرین زندگی هنری خود پذیرفتم و این تنها مناجاتی بود که برای انجام آن به بنده پیشنهاد داده شد.دوم اینکه یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان سال هشتاد و هشت از سوی یکی از مدیریت های محترم صدا و سیما به بنده پیشنهاد خواندن "ربنا” با شرایط بسیار خوب داده شد که بنده بخاطر شرایط خاص آن سالها و جلوگیری از برداشت های حاشیه ای و احترام به اساتید عزیز این پیشنهاد را نپذیرفتم. لذا اگر بنده قصد جایگزین نمودن صدای خود را داشتم آن پیشنهاد را می پذیرفتم و اتفاقاً این تصمیمی بود که حتی پیشینیان بنده نیز در شرایطی مشابه نگرفته بودند.


هزینه سیگار رهبر کره شمالی

منابع انگلیسی می‌گویند رهبر جوان کره‌شمالی 29 میلیون پوند برای انواع سیگار برای خود و دوستانش هزینه کرده است. کیم جونگ اون، رهبر جوان و سیگاردوست کره‌شمالی تاکنون 28 میلیون و 700 هزار پوند برای خرید بهترین تنباکو برای خود و دوستانش هزینه کرده و این در حالی است که میلیون‌ها تن از ساکنان این کشور منزوی از تهیه غذا عاجزند می‌کنند. رهبر کره‌شمالی 700 هزار پوند برای سیگار معمولی و سیگارهای کوچک هزینه کرده است. او همچنین 88 هزار پوند برای خرید ماشین دست‌دوم رول کردن ورق‌های سیگار برگ با تنباکوی داخلی هزینه کرده است. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرد.

کرباسچی: حقوق‌ نامتعارف میراث قبل است

دبیرکل حزب کارگزاران تاکید کرد: در دولت قبل انقدر فجایع مالی و فسادهای اقتصادی گسترده بود که مسئله‌ای مثل حقوق‌های چند ده میلیونی عده‌ای در برابر این مفاسد موضوع قابل توجهی نبود.غلامحسین کرباسچی، با اشاره به سریال به اصطلاح افشای فیش‌های حقوقی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم در این دولت و در این سه سال برخی حقوق‌ها این‌چنین افزایش چشمگیری یافته باشد، عنوان کرد: عمده اینها میراث قبلی‌هاست. در دولت قبل هم مطالبی راجع به حقوق‌های غیرطبیعی برخی افراد مطالبی منتشر می‌شد اما کسانی که آن روزها از آن دولت  حمایت می‌کردند دلواپس این مسائل نبودند. مطبوعات و محافلی که این روزها به مسائل مربوط به حقوق‌های نامتعارف و ارتباط دادن آن به دولت یازدهم دامن می‌زنند، در گذشته اصلا به دنبال مطرح کردن این مسائل نبودند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دولت گذشته خیلی راحت از کنار مفاسد میلیاردی عبور می‌کرد، بنابراین تعجبی ندارد اگر در مقابل حقوق‌های بیست‌ یا سی میلیونی بی‌تفاوت باشد.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.


تعیین مدیر حراست برای استقلال و پرسپولیس!

برای اولین بار بعد از پروزی انقلاب اسلامی ف وزارت ورزش با ایجاد تغییراتی در چارت تیم های استقلال و پرسپولیس ، برای این تیم ها مدیرکل حراست انتخاب کرد. تا قبل از این ، تیم ها چنین مسئولی نداشتند اما پاره ای از اتفاقات رخ داده در ماه های گذشته ، سبب شده تا چنین مسئولی برای این باشگاه ها معرفی شود. تا قبل از این ، مسئولیت حراستی تیم ها تنها در زمان مسسابقات با اعزام مامور ویژه اتفاق می افتاد اما از این پس هر یک از دو باشگاه یک مدیرکل حراستی هم در چارت شان دارند. پس از اتقافات و حواشی در حاشیه دو تیم ، مثل سوشا مکانی در فصل گذشته، وزارت ورزش برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدیر حراست تعیین کرده است. وزارت ورزش می خواهد با وجود مدیر حراست مسائل اخلاقی و امنیتی دو باشگاه سرخابی را تحت کنترل بگیرد. در اولین اقدام، مدیر حراست باشگاه استقلال از نا امن بودن کشور ترکیه برای اردو آبی پوشان خبر داد. استقلالی ها که قرار بود برای اردوی آماده سازی خود به ترکیه بروند به خاطر مسائل امنیتی اردوی شان را لغو کرده اند و از بین کشورهای ازبکستان، گرجستان و ارمنستان یکی را برای اردوی پیش فصل انتخاب خواهند کرد. همچنین از دیگر مواردی که با انتصاب جدید در دو تیم اتفاق می افتد ، ممانعت از حضور بانوان در تمرینات چند روز اخیر استقلال است. حضوری که البته بدون هیچ حاشیه ای اتفاق افتاد و حتی فضای همیشه پر از استرس و توهین تمرینات و مسابقات را به فضایی عاری از شعارهای ناپسند بدل کرده بود.این مطلب در خبرآنلاین منتشر شده است.


بشارتی: برخی 70 میلیون حقوق می‌گیرند

محمدعلی بشارتی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از پرداخت حقوقهای نجومی به برخی مدیران دولتی، گفت: قانون «نظام هماهنگ  پرداخت» که در مجلس تصویب شده است باید با جدیت پیگیری شود.وی با بیان اینکه دریافتی دولتیها و مجلسیها  قابل قبول است، افزود: بعضی از مدیران در بیش از 12 اجلاس شرکت کرده و برای هر اجلاس رقمهای نجومی دریافت می‌کنند.بشارتی با اشاره به سوابق خدمتی‌اش، اظهارکرد: بنده بعد از 50 سال بازنشستگی و خدمت در سپاه پاسداران و وزارت کشور، کمتر از 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنم.وزیر پیشین کشور با بیان اینکه در کشور بعضی از افراد 70 میلیون تومان حقوق می‌گیرند، گفت: اینها برای جمهوری اسلامی و مردم ایثاگر ما که در هر شرایطی از انقلاب و رهبری حمایت کردند، خوب نیست.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.



ماجرای بازماندن 2 نماینده از کمیسیون انرژی

علی ساری نماینده اهواز که دارای دکتری انرژی و فردین فرمند نماینده میانه که دارای تخصص در حوزه انرژی هستند، از راه یابی به کمیسیون انرژی مجلس باز ماندند.در همین زمینه علی ساری نماینده اهواز در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز گفت: تمام تحصیلات اینجانب در رابطه با انرژی است اما متاسفانه با حضور اینجانب در کمیسیون انرژی مجلس مخالفت شد.نماینده اهواز در مجلس افزود: رشته تحصیلی اینجانب در دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری،  مهندسی برق، قدرت، سیستم و انرژی بود.ساری با اظهار تعجب از عدم راه یابی اش به کمیسیون انرژی گفت: علاوه بر تحصیلات، سوابق کاری و اجرایی اینجانب نیز در حوزه نفت است و اینجانب کارمند رسمی وزارت نفت هستم. از طرف دیگر حوزه انتخابیه اینجانب نیز نفت خیز است.وی افزود: علاوه بر اینجانب، فردین فرمند نماینده میانه نیز دارای تخصص در حوزه انرژی است که از راه یابی به کمیسیون انرژی مجلس باز ماند.نماینده اهواز در مجلس اضافه کرد: در بین داوطلبان کمیسیون انرژی مجلس فقط ما 2 نماینده دارای تخصص در زمینه انرژی بودیم که از راه یابی به کمیسیون مرتبط بازماندیم.ساری با اشاره به اعتراض خود در این زمینه گفت: اعتراض ما نتیجه ای نداشته چرا که در جواب اعتراض ما گفته شد که شما سابقه و تخصص در انرژی دارید اما باید بروید کمیسیون اصل 90 و یا کمیسیون اجتماعی.وی گفت: هنوز تکلیف کمیسیون ما مشخص نشده چرا که یک بار می گویند بروید کمیسیون اجتماعی و یک بار می گویند کمیسیون اصل 90.
 


فیش حقوقی صالحی امیری

سیدرضا صالحی امیری با انتشار تصویر فیش حقوقی خود در کانال تلگرامش نوشت: به دنبال پیشنهاد برخی دوستان و در راستای شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی، فیش حقوقی اسفند 1394 خود را که قبل از طرح مسائل اخیر است منتشر می‌کنم، البته طبق قانون، این حقوق در سال 95 شامل 12درصد افزایش شده است.معتقدم سطح پرداخت حقوق در دولت عادلانه و در چارچوب قانون است و اگر موارد خاصی چه در دولت و چه در خارج از دولت، حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده حتی اگر چارچوب قانونی داشته باشد نیازمند بررسی و برخورد است.
بسته دوشنبه

حقوق صفار هرندی در دوران وزارتش چقدر بود؟

سید یاسر جبرائیلی، در کانال تلگرامی اش درباره فیش حقوقی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم نوشت: حسب اطلاع دقیقی که دارم، آخرین حقوقی که حاج حسین صفار هرندی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم دریافت کرده، حدود 3 میلیون تومان بوده است. رقم دریافتی باقی وزیران دولت سابق نیز در همین حدود است.آنچه امروز با عنوان حقوق های نجومی شاهد آن هستیم، پدیده خاص دولت یازدهم است و امیدی هم به قطع حقوق ها و عزل متخلفان در این دولت نیست. گفته بودند "مردم مدیر می خواهند، نوکر نمی خواهند" و زیاد روشن نبود که مرادشان چیست! فیش های نجومی در حال تبیین تفاوت های مدیری و نوکری است.نه تنها دولت دوازدهم باید شان نوکری را به مسئولیت های کشور بازگرداند، بلکه قوه قضائیه باید به حساب این "مدیران" رسیدگی کند و این پول ها را که می تواند جوانان بسیاری را شاغل کند، به خزانه بازگرداند.



احتمال ریاست کاظم جلالی بر فراکسیون اعتدال
اردشیر نوریان نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل فراکسیون اعتدال اظهار کرد: اگر این فراکسیون شکل بگیرد و راه بیفتد با دیدگاه‌های ما همخوان‌تر است و به عضویت آن در خواهیم آمد.وی درباره اعضای احتمالی هیئت رئیسه این فراکسیون و احتمال ریاست کاظم جلالی در آن، خاطرنشان کرد: این مسئله طبیعتاً بستگی به تعداد اعضا و همچنین اشخاصی است که در آن حضور دارند و اهمیتی ندارد که چه کسی رئیس باشد و مهم اصل شکل گیری این فراکسیون است.نوریان افزود: آقای جلالی یکی از همکارانی است که در این زمینه فعالیت دارند و وی نیز می‌تواند گزینه ریاست باشد.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.


عکسی که از ایسنا حذف شد
خبرگزاری ایسنا در گزارش تصویری از افطاری شب گذشته محمدرضا عارف در تصویری با کادر بسته تنها قسمتی از عبا و دست رئیس دولت اصلاحات را به نمایش گذاشت .و ساعتی بعد این تصویر را از گزارش تصویری خود حذف کرد.

علت توقیف قانون چیست؟
روزنامه قانون امروز توقیف شد. اگرچه گزارش «24 ساعت لعنتی» این روزنامه در روزهای گذشته حاشیه‌ساز شده بود و خیلی‌ها گمان می‌کردند علت توقیف این روزنامه انتشار آن گزارش است اما شماری از اعضای تحریره این روزنامه در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند علت توقیف قانون یک گزارش درباره تصویب طرح نحوه ممنوعیت انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در مجلس نهم با تیتر «مصوبه آخر: وزارت اطلاعات2» و همچنین یادداشتی فریدون مجلسی با تیتر «چرا اسیر آمریکایی می‌گریست؟!» بود.

بسته دوشنبه

بازداشت 35 نفر درپرونده شهرداری تبریز
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه 35 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری تبریز و پیمانکاران بازداشت و پرونده آنها در حال بررسی است، اتهام این افراد را اخذ و پرداخت رشوه و تبانی در انجام پروژه های عمرانی ذکر کرد.  حجت الاسلام حکمتعلی مظفری روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت قوه قضائیه، با ارایه گزارشی از روند تشکیل و بررسی پرونده مربوط به تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری، افزود: در این پرونده چهار عضو شورای شهر، 20 نفر از پیمانکاران و 11 نفر از مدیران شهرداری بازداشت شده اند که البته تعدادی از آنها با قرار وثیقه آزاد هستند. ایرنا این خبر را منتشر کرده است.

اعضای جامعه مدرسین درباره دولت با هم اختلاف دارند
غروی با اشاره به وجود اختلاف نظر بین اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به دولت گفت: اگر واقعا قرار باشد نسبت به دولتی که موفقیتش، موفقیت نظام است، ناصح باشیم، لازم است بهتر برخورد کنیم. سیدمحمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تأیید و تکذیب‌هایی که نسبت به خبر ارسال نامه از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به رئیس‌جمهوری مطرح شده است، اظهار کرد:‌ مسأله ارسال یا عدم ارسال این نامه از سوی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم نیست. مسأله این است که اگر بنا باشد یک موضوع محرمانه بماند، دیگر لزومی ندارد به عرض خبرنگاران برسد و آن‌ها نیز این مسأله را دنبال کنند. این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: بهتر بود از ابتدا یکسری مسائل رسانه‌ای نمی‌شد. حرف من و منظورم این نیست که این نامه بوده است یا نه؛ اما اگر قرار باشد حضرات یک نامه‌ای را به صورت محرمانه به رهبری یا رئیس‌جمهوری بنویسند و مسائل را مطرح کنند، اولا وجهی ندارد که کسی درباره آن صحبت کند و نباید آن را دنبال کنیم که چه بوده است یا محتوای آن شامل چه مسائلی بوده است. این کار درست نیست. آن را دنبال نکنید چون یکسری کارها را ضایع می‌کند.آنا این خبر را منتشر کرد.

مجلس گذشته در کار دولت کارشکنی می کرد
آیت الله مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیداورم این مجلس بتواند در این دوره تلاش خوبی داشته باشد و به نفع نظام و کشور کار کند. وی اضافه کرد: ان شاالله مجلس و دولت بتواند با همدیگر تعامل داشته باشند و یکدیگر را تقویت کنند. این موضوع موجب وحدت و اتحاد و همدلی خواهد شد و نهایتا باعث رشد نظام می شود.  نائب رییس جامعه مدرسین افزود: وقتی دشمن ببیند مجلس و دولت با هم متحد هستند و کمک یکدیگر هستند، از نفوذ مایوس می شود. وی درباره تعامل این مجلس با دولت گفت: از گفته های نماینده های مجلس بر می آید که ان شاالله این مجلس با دولت همکاری می کند . امیدوارم این مجلس مثل مجلس قبل کارشکنی نداشته باشد. ان شاالله کار ها بهتر پیش رود.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.

ادعای گم شدن 17 پرونده صحت ندارد
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بانادرست خواندن سخنان نوروزی دیگر نماینده مجلس، در باره گمشدن 17 پرونده مفاسد اقتصادی علیه دولت پیشین در مجلس نهم گفت: آقای نوروزی تاکنونی مستنداتی در مورد پرونده های گمشده ارائه نکرده است، اگر مدارکی دارد آن را ارائه کند.  محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس نهم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد موضوع مطرح شدن 17 پرونده گمشده در کمیسیون اصل نود مجلس گفت: من که نباید در این باره جوابگو باشم، علاوه بر آن آقای نوروزی باید مستندات خود را ارائه کند که آیا این 17 پرونده را به مجلس نهم تحویل داده است و رسیدی از آن دارد یا نه. وی افزود: آقای نوروزی این پرونده را در مجلس هشتم تحویل داده ولی نگاهش به مجلس نهم است و من شنیده ام که می گوید این پرونده ها در مجلس نهم مفقود شده اند.ایرنا این خبر را منتشر کرده است.

با موضوع مداحی می‌شود فیلم کمدی ساخت
کمال تبریزی در گفت‌وگویی با روزنامه قانون از امکان ساخت فیلم کمدی درباره مداح‌ها سخن گفت و گفت: به طور مثال اگر الان بخواهيم يك فيلم طنز در مورد مداح‌ها بسازيم قطعا بايد با آن‌ها صحبت كنيم ودر جريان‌شان بگذاريم. مي‌شود با اين موضوع يك فيلم كمدي خيلي بامزه ساخت چون زمينه‌هاي ساخت آن خيلي  وجود دارد. زماني كه مارمولك ساخته شد اين محدوديت‌ها نبود ولي الان سكانس هاي مرتبط به مداحي در فيلم «پاداش» حذف شده است و اين نشان از تغيير وضعيت دارد.

علت شکسته شدن لوله گاز شهران

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه در بررسی‌های کارشناسی جدید در خصوص علت شکسته شدن لوله گاز و انفجار آن در شهران مشخص شد که علت شکستگی، نشست زمین بوده است، گفت: هنوز علت نشست زمین مشخص نشده است.عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برای مشخص شدن علت نشست زمین در منطقه شهران باید دستگاه‌های مختلفی همچون آب، برق، گاز و زمین شناسی گزارش و بررسی‌های کارشناسی خود را ارائه کنند و پس از جمع بندی این گزارش‌ها علت حادثه مشخص شود.وی در پاسخ به این سوال که از سوی مسئولین شهرداری اعلام شده مترو تهران به هیچ عنوان علت بروز این حادثه نبوده است؟ گفت: هر اظهار نظری بدون کار کارشناسی منطقی نخواهد بود. بی تردید علت این حادثه باید با انجام بررسی‌های دقیق و توسط کارشناسان اعلام شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها