بازدید 4288
۱
بازتاب

برانکو یک تنه جور همه باشگاه‌ها را کشید

درحالی که اکثر باشگاه‌هایی که ملی‌پوش داشتند از اردوهای تیم ملی راضی نبودند اما فقط برانکو معترض شد.
کد خبر: ۵۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 20 June 2016
صحبت‌های انتقادی برانکو در مورد عدم حضور ملی پوشانش در تمرینات جریانی را به راه انداخت که منجر به لغو اردوی تیم ملی شد.
به گزارش تابناک ورزشی، در بین مربیان لیگ برتر تنها مربی که نسبت به عدم حضور ملی پوشانش در تمرینات باشگاهی اعتراض کرد و وارد دعوا با کی روش شد فقط برانکو بود. 
صحبت های برانکو کار را به جایی رساند که طاهری با مهدی تاج جلسه مهمی را برگزار کرد و در نهایت شب گذشته در جلسه ای کادرفنی تیم ملی مجبور شد کوتاه بیاید و اردوی تیم ملی به ارمنستان را لغو کردند. نکته جالب اینجاست که این صحبت های انتقادی برانکو به نفع سایر تیم هایی که ملی پوش داشتند شد اما کسی در حمایت از برانکو حرفی نزد.
سایت فدراسیون هم در اطلاعیه که در زیر می آید اعلام کرده که به خاطر نگرانی هواداران پرسپولیس تصمیم به لغو اردوی تیم ملی گرفته اند.

بر اساس برنامه قبلی سرمربی تیم ملی فوتبال در مسیر صعود تا جام جهانی 2018، سازمان لیگ فوتبال طی نامه شماره 1698/110در مورخ11/3/95 برنامه های پیش رو را به اطلاع باشگاهها رساند و رسانه های گروهی نیز متعهدانه نسبت به پوشش آن اقدام کردند.

اخیراً طی صحبت‌های قابل تاملی که توسط برانکو ایوانکویچ، سرمربی محترم تیم پرسپولیس تهران نسبت به مخالفت به این برنامه های از پیش اعلام شده، صورت گرفت شاهد بعضی مخالفتها از طرف چند باشگاه نیز بوده‌ایم و حتی موجبات نگرانی هواداران ارزنده پرسپولیس که یار همیشگی تیم ملی هستند را فراهم ساخت.

از آنجانیکه اجرای برنامه های مدون و مصوب تیم ملی در مسیر صعود تا جام جهانی بدون همکاری قاطع و صادقانه همه باشگاهها امکان پذیر نیست، لذا با بررسی شرایط موجود در جلسه‌ای که امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی و کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال تشکیل شد، برنامه تیم ملی لغو و کلیه بازیکنان تیم ملی در اختیار باشگاههای قرار خواهند گرفت و پس از برگزاری جلسات و مذاکرات بعدی، برنامه جدید تیم ملی اعلام خواهد شد.

در این راستا مراتب سپاس از بازیکنان ارزنده تیم ملی و حمایتهای رسانه ها، هواداران خونگرم تیم ملی و باشگاههایی که همکاری های لازم را انجام دادند، اعلام می شود.
با آرزوی موفقیت برای فوتبال ملی و باشگاهی.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعاآفرین به این شخصیت وآفرین به این مربی به تمام معنا.کسیکه هم درزمینه فنی وهم درزمینه اخلاقی به تمام معنایک مربی صاحب سبک است وفوتبال دنیا وایران همراه باجوانانشان درآینده نیازمندچنین مربیانی هستند.تادرکنارفوتبال زیبابه آنهادرسهای اخلاقی وانسانی داده شود.من یک استقلالی هستم ولی درود میفرستم به انسانیت برانکووبرنکودوستهای دنیا.کاش همه میتوانستندشبیه برانکودرجایگاه خودشان باترسیم اهدافشان به همدیگرخدمت کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها