بازدید 2419
گزارش

مزایده تبلیغات محیطی بدون خواستگار شد؛ لیگ برتر در آمپاس!

مهلت ثبت نام حضور در مزایده تبلیغات محیطی فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که هیچ شرکت و نهادی متقاضی در اختیار گرفتن این بخش که شریان حیاتی فوتبال ایران است نشد تا اوضاع پیچیده شود.
کد خبر: ۵۹۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 20 June 2016
درحالی که قرار است شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از روز ششم مردادماه آغاز شود، هنوز تکلیف حامی اصلی این لیگ که باید تامین کننده مسائل مالی باشگاه ها باشد مشخص نشده است.
به گزارش تابناک ورزشی، این طور که از شواهد و قرائن پیداست برای فصل جدید سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی ورزشگاه ها کار سختی پیش رو دارد و با توجه به اینکه هیچ متقاضی برای شرکت در مزایده حاضر نشده مشکلات جدیدی به روی فوتبال ایران باز شده است.
سازمان لیگ برتر فوتبال ایران پایان وقت اداری روز یکشنبه را برای شرکت در مزایده واگذاری فضای تبلیغات محیطی تعیین کرده بود اما تا این زمان هیچ نهاد و شرکتی برای تحویل پاکت و اعلام آمادگی برای حضور در این مزایده اقدام نکرد تا اوضاع سازمان لیگ و فوتبال ایران پیچیده تر از قبل شود.

این اتفاق در حالی رقم خورد که کانون ایران نوین به عنوان کارگزار دو سال قبل لیگ پیش از این اعلام کرده بود که دیگر حاضر به حضور در فوتبال نیست و قصد ندارد در مزایده جدید سازمان لیگ شرکت کند. این شرکت که با رقمی ۱۶۰ میلیارد تومانی برنده مزایده دو سال قبل شده بود، با وجود مشکلات اقتصادی که در کشور بود توانست حدود ۱۲۰ میلیارد تومان این مبلغ را بپردازد.
با این حال به نظر می رسد شرایط سخت اقتصادی کشور و مشکلاتی که برای حامی قبلی سازمان لیگ بوجود آمده بود عملا شرکت های دیگر را از حضور در مزایده و گرفتن تبلیغات محیطی فوتبال منصرف کرده است.

این شرایط در حالی برای سازمان لیگ و فوتبال ایران پیش آمده که دوره جدید لیگ برتر روز ششم مردادماه آغاز خواهد شد و طبیعتا بخش عمده ای از پول باشگاه ها را تبلیغات محیطی فوتبال تامین می کند. با این شرایط شریان حیاتی فوتبال با اختلال شدیدی مواجه شده و در صورتیکه شرکتی برای گرفتن تبلیغات وارد نشود احتمال قطع این شریان وجود خواهد داشت.
سازمان لیگ فوتبال ایران که بدون رئیس به کارش ادامه می دهد روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت و با توجه به زمان کمی که تا شروع مسابقات باقی مانده ناچار است دوباره سراغ حامی قبلی برود و دست به دامان این شرکت شود تا بیاید و با رقمی کمتر تبلیغات فصل آینده را هم برعهده بگیرد.

این در حالی است که رقم پایه شرکت در مزایده جدید ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان شده بود اما هیچ شرکت و نهادی حاضر نشده برای همین مبلغ هم پا پیش بگذارد. این درحالی است که حامی قبلی از رقم ۱۶۰ میلیارد تومان حدود سه چهارم آن را پرداخت کرده بود.
با این حال حتی اگر سازمان لیگ بخواهد سراغ حامی قبلی برود طبیعتا باید با رقم کمتری با این کارگزار به توافق برسد تا اوضاع فوتبال از این که هست بدتر نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی