بازدید 5854

حسینی: به زودی در مورد دروغ‌های سیاسی افشاگری می‌کنم!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال هواداران باید در جریان دروغ‌های سیاسی قرار بگیرند.
کد خبر: ۵۹۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 19 June 2016
سید جلال حسینی که روز گذشته برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حاضر شد در مورد شرایط این تیم و همچنین تیم ملی صحبت های تازه ای مطرح کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، سید جلال حسینی در مورد حضور در تمرین روز گذشته پرسپولیس گفت: من فقط برای دیدار با بازیکنان و کادر فنی به تمرین پرسپولیس رفتم. همین موضوع دلیل حضورم در تمرین بود.سال گذشته که همه دیدند پرسپولیس خوب بازی می‌کرد و در فصل جدید هم چند بازیکن جدید از جمله خودم به این تیم اضافه شده است. از حالا نمی توان راحت حرف زد که پرسپولیس چه شرایطی خواهد داشت و پیش‌بینی در مورد این تیم زود است. من و همه بازیکنان آمادگی این را داریم که با پرسپولیس عملکردی خوب در لیگ داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا خیلی زود هم با طاهری به توافق رسیده گفت:سابقه افراد در حرف زدن، خیلی از واقعیت‌ها را نشان می‌دهد. صحبت‌هایی که طاهری با من انجام داد منطقی بود و من قبل از آن هم با ترکاشوند صحبت کرده بودم. من در گذشته خیلی چیزها را ثابت کردم و هیچ وقت نشد که بخواهم در مورد مسائل مالی بیش از حد صحبت کنم ولی در زمان مدیریت حمیدرضا سیاسی در پرسپولیس مسائلی مطرح شد که به موقع در موردش حرف می‌زنم. به هر حال هواداران باید در جریان دروغ‌های سیاسی قرار بگیرند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی