بازدید 11269
سوژه

اعتراف جالب بهترین بوکسور ایران درباره قهرش

دیدم همه می‌گویند روزبهانی قهر کرده من هم گفتم یک مقدار ناز کنم شاید کسی بپرسد دلیل قهرت چیست؟! خیلی برایم جالب بود؛ در آستانه المپیک یک نفر از مسئولان تماسی با من برقرار نکرد که ببیند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر.
کد خبر: ۵۹۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 19 June 2016
بوکسور المپیکی تیم ملی ایران که خلقیات خاصی دارد به تازگی مصاحبه ای انجام داده و گفته: پس از رفتن از اردو، خواستم کمی ناز کنم، اما کسی از مسوولان سراغم را نگرفت و من هم برگشتم به اردو!

به گزارش تابناک ورزشی، احسان روزبهانی در مورد شرایط تمرین‌های خود در آستانه آغاز المپیک برزیل گفت: روزانه سه وعده تمرین دو و میدانی، تمرین با وزنه و تمرین فنی را زیر نظر اکبر احدی پیگیری می‌کنم. خوشبختانه مصدومیتی ندارم و تنها شکستگی بینی است که در تمرینات آزارم می‌دهد. مصدومیتی در مسابقات لیگ حرفه‌ای برایم پیش آمده بود که آن آسیب دیدگی  در حین تمرینات باعث خونریزی بینی‌ام می‌شود.

وی افزود: برای آمادگی هر چه بیشتر قرار بود راهی مسابقات آذربایجان شوم و در آنجا اردوی مشترکی با بوکسورهای میزبان داشته باشم، اما با توجه به اینکه زمان این اردوها کوتاه بود از اعزام به این اردوی مشترک انصراف دادم. البته تیرماه یک رویدادی قرار است در چین برگزار شود زمان برگزاری آن اصلا خوب نیست اما ناچارم برای بازی کردن در رینگ راهی چین شوم. بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون در مسابقات آماتور مبارزه نکرده‌ام. در واقع دو سال است که در هیچ مسابقه سه راندی مبارزه نکرده‌ام و لازم است که پیش از المپیک در مسابقات آماتور بازی کنم.

اعتراف جالب بهترین بوکسور ایران درباره قهرش

روزبهانی در پاسخ به این سوال که گویا طی چند روز اخیر اینطور مطرح شده بود که شما اردوهای تیم ملی را به نشانه اعتراض ترک کرده‌اید و به دلیل قهر کردن مدتی را هم در اردوها حضور نداشتید، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ گفت: نه اصلا قهری در کار نبود. من یک ماه در اردوها بودم و بعد از آن یک هفته فرصت استراحت داشتم، لوازم شخصی‌ام را جمع کردم و رفتم که در این فرصت هم استراحت کنم و هم اینکه لباس‌هایم را بشویم. البته کلید اتاقم را نیز تحویل داده بودم. فردای آن روز تلویزیون اعلام کرد، احسان روزبهانی قهر کرده و اردوها را به دلیل اعتراض ترک کرده است. پس از آن خیلی‌ها مصاحبه کردند و اعلام کردند که روزبهانی پول می‌خواهد. (با خنده)

وی در ادامه، عنوان کرد: دیدم همه می‌گویند روزبهانی قهر کرده من هم گفتم یک مقدار ناز کنم (با خنده) شاید کسی بگوید دلیل قهرت چیست. خیلی برایم جالب بود؛ در آستانه المپیک برخی رسانه‌ها ادعای عجیبی را مطرح کردند و پس از آن دو هفته از من خبری نبود، یک نفر از مسئولان تماسی با من برقرار نکرد که ببیند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر. به هر حال دو هفته پس از آن مثل پسرهای خوب به اردو بازگشتم و تمریناتم را دوباره آغاز کردم.(باخنده)

روزبهانی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: تا المپیک برزیل زمان کمی باقی مانده است و اگر کسی با من کاری نداشته باشد کلاهم را با این شرایط بالا می‌اندازم. فقط نیاز به حمایت مسئولان دارم تا بتوانم با تمرکز کامل در اردوها تمرین کنم

اعتراف جالب بهترین بوکسور ایران درباره قهرش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل