بازدید 3271
یورو 2016

ایرلند قربانی بلژیک شد

تیم ملی بلژیک با کسب سه امتیازی بازی برابر ایرلندجنوبی در دومین دور از مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶، به رده دوم جدول گروه E‌ صعود کرد.
کد خبر: ۵۹۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 18 June 2016
مردان ویلموتس بیدار شدند و قربانی این احیای دیرهنگام، ایرلند جنوبی بود، بلژیک 3 بر صفر به پیروزی رسید.
به گزارش تابناک ورزشی،  در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی یورو 2016 و از گروه E این رقابت‌ها، امروز (شنبه) تیم‌های ملی بلژیک و ایرلند جنوبی در شهر بوردو به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم ملی بلژیک با نتیجه 3 بر صفر برد. گل‌های این بازی را روملو لوکاکو در دقایق 48 و 70 و اکسل ویتسل در دقیقه 61 به ثمر رساندند.

در این بازی که جونیت شاکر ترکیه‌ای قضاوت آن را برعهده داشت، بلژیکی که در بازی قبلی‌اش با نتیجه 2 بر صفر به ایتالیا باخت، از ابتدای نیمه نخست عملکردی کاملاً هجومی داشت و ایرلندی‌ها نیز در لاک دفاعی فرو رفتند.

بلژیک با وجود برتری‌اش در تملک توپ، موقعیت‌های گلزنی و شوت‌های به سمت چارچوب، به استثنای یک ضربه کرنر در دقیقه 41 نتوانست موقعیت مسلم دیگری ایجاد کند و در نهایت به تساوی در پایان نیمه اول رضایت داد.

در نیمه دوم بلژیکی همچون نیمه اول یکپارچه هجومی نشان داد و خیلی طول نکشید که مزد حملاتش با زدن گل اول گرفت. سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، کوین دی‌بروین یک حمله را از سمت راست میدان استارت زد و پس از پشت سر گذاشتن یکی دو بازیکن ایرلند توپ را نزدیک محوطه جریمه برای روملو لوکاکو فرستاد و او هم با یک ضربه بغل پای دقیق با پای چپ گوش چپ دروازه حریف را هدف گرفت و اولین گل بلژیک را زد.

بلژیک با وجود پیش افتادن در نتیجه باز هم به حملاتش ادامه داد و دومین گلش را توسط اکسل ویتسل در دقیقه 61 به ثمر رساند. ویتسل که هیچ یک از بازیکنان ایرلند مراقب او نبودند، با یک ضربه سر محکم از داخل محوطه جریمه از روی سانتر توماس مونیه اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در دقیقه 70 بلژیکی‌ها از پیروزی‌شان مطمئن شدند، زمانی که لوکاکو سومین گل آنها و دومین گل خودش را به ثمر رساند. او این گل را در شرایطی مشابه به اول گلش و با پاسی از سوی ادن ازار که فراری تماشایی را از سمت راست میدان انجام داد، به ثمر رساند.

ایرلند جنوبی که در بازی اولش هم به تساوی برابر سوئد تن داده بود، با وجود عقب افتادن در نتیجه بازی حملات خطرناکی برای جبران گل‌های خورده انجام نداد و در عوض بلژیکی‌ها برای زدن یک گل دیگر تلاش کردند.

در نهایت اما بازی با همان نتیجه 3 بر صفر تمام شد تا بلژیک 3 امتیازی شود و پس از ایتالیایی 6 امتیازی در رده دوم جدول گروه E‌ قرار بگیرد. ایرلند هم با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سوئد به قعر جدول سقوط کرد. همچنین بعد از اسپانیا که شب گذشته ترکیه را 3 بر صفر شکست داد، شاگردان ویلموتس دومین تیمی شدند که از ابتدای یورو 2016 تاکنون حریف‌شان را با بیش از دو گل شکست داده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان