بازدید 5388
یورو2016 تحت تاثیر بازی هماهنگ اسپانیا

لاروخا، ترکیه و رکورد گل را درهم شکست

لاروخا که 3 امتیاز از بازی نخست خود کسب کرده بود، برای صعود به یک پیروزی دیگر نیاز داشت. دل بوسکه تیم خود را بدون تغییر به میدان فرستاده بود اما نمایش شاگردانش نسبت به مسابقه نخست بهبود چشمگیری داشت
کد خبر: ۵۹۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸ 18 June 2016
دومین دیدار گروه D از رقابت های یورو 2016 میان دو تیم اسپانیا و ترکیه برگزار شد که در نهایت شاگردان دل بوسکه با کسب دومین پیروزی متوالی صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی،دو تیم در ورزشگاه نیس با قضاوت مازیچ داور مشهور صربستانی برای ایرانی ها به مصاف هم رفتند؛ لاروخا که 3 امتیاز از بازی نخست خود کسب کرده بود، برای صعود به یک پیروزی دیگر نیاز داشت. دل بوسکه تیم خود را بدون تغییر به میدان فرستاده بود و در دقیقه '6 شوت زیبای موراتا از پشت محوطه با واکنش ولکان به کرنر فرستاده شد. دقیقه '10 نفوذ تند و تیز آلبا از سمت چپ و ارسال توپ به دهانه دروازه با دخالت هاکان بالتا به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

در دقیقه 26 ضربه ایستگاهی خطرناک هاکان چالهان اوعلو با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت و این تنها موقعیت جدی ترک ها تا این لحظه بود. دقیقه '29 فرصت شوتی زنی پشت محوطه برای نولیتو مهیا شد که ضربه خطرناک وی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه '34 اسپانیا بعد از اینکه بازی را در اکثر دقایق تحث کنترل داشت و فشار می آورد، روی ارسال نولیتو از سمت چپ و ضربه سر عالی موراتا به گوشه دروازه، به گل اول دست یافت. این 4مین گل ملی موراتا در 11مین بازی خود بود.

لاروخا، ترکیه و رکورد گل را درهم شکست
در دقیقه 37 ترکیه گل دوم را هم دریافت کرد؛ پاس چیپ فابرگاس که پشت دفاع را هدف گرفته بود، با ضربه سر اشتباه و رو به عقب توپال در مقابل نولیتو قرار گرفت تا وی در شرایط نامتعادل اما تک به تک با یک ضربه زمینی توپ را وارد دروازه ترکیه کند. در ادامه مسابقه نیز ترکیه بسیار ضعیف نشان داد و شاگردان دل بوسکه چند بار دیگر هم به دروازه این تیم نزدیک شدند اما در نهایت نیمه اول با همان 2 گل به سود اسپانیا خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، فاتح تریم دست به تعویض زد و نوری شاهین به جای چالهان اوعلو به بازی آمد. اسپانیا خیلی زود در دقیقه '48 هم به گل سوم دست یافت؛ پاس عالی اینیستا به فضای خالی مدافعان در حالی به آلبا رسید که مشخصاً آفساید به نظر می رسید اما کمک مازیچ چنین اعتقادی نداشت تا با پاس آلبا موراتا مقابل دروازه به راحتی دومین گل خود را هم به ثمر برساند. دقیقه '60 روی ارسال زمینی خوانفران به درون محوطه، سیلوا صاحب توپ شد و با پای راست به توپ ضربه زد که توپ با برخورد به مدافع ترکیه به کرنر رفت. در دقیقه '64 سیلوا جای خود را به برونو سوریانو داد.

تیم برتر میدان دیگر میلی به هجوم آنچنانی نداشت و با پاس کاری های مرتب و همیشگی خود بیشتر سعی در کنترل بازی و خسته نکردن خود داشتند. در دقیقه 71 هم کوکه به جای فابرگاس به میدان آمد. در دقیقه80 هم آلبا جای خود را به آزپلیکوئتا داد. در دقیقه 87 اولجای شاهان در موقعیت عالی گلزنی و تقریباً تک به تک قرار گرفت اما ضربه ضعیف این بازیکن با برخورد به آزپلیکوئتا به کرنر رفت. 
در نهایت این بازی بعد از دو دقیقه وقت تلف شده با حساب 3-0 به سود اسپانیا به پایان رسید و این تیم با کسب 6 امتیاز صعود خود به دور بعدی را قطعی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان