بازدید 35748

سريال‌هاي ماه رمضان و ساعت پخش آنها

کد خبر: ۵۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۴ 16 August 2009
شبكه‌هاي مختلف سيما امسال 8 مجموعه تلويزيوني ايراني و خارجي را براي پخش در ماه مبارك رمضان آماده كرده‌اند.

به گزارش فارس، مجموعه‌هاي تلويزيوني «شب هزار و يكم»، «اغماء»، «و اين لحظه‌ها يعني سلام»، «گذر از پاييز»، «دسيسه»، «پنجمين خورشيد»، «تهاجم» و «روز حسرت» براي پخش از شبكه‌هاي يك، دو، سه، تهران و قرآن آماده شده‌اند.

**«شب هزار و يكم»
به گزارش خبرنگار فارس، تصويربرداري اين سريال سال گذشته در جنوب آغاز و در تهران به پايان رسيد. در حال حاضر نيز در حدود 26 قسمت 30 دقيقه‌اي آماده شده تا در ايام ماه رمضان به روي آنتن برود.
اين سريال را «شيرين وحيدي» تدوين كرده و «مسعود بهنام» نيز كار صداگذاري آن را انجام داده است و در حال حاضر براي پخش آماده شده و در شب‌هاي ماه رمضان هر شب ساعت 22:40 از شبكه يك سيما به روي آنتن خواهد رفت.
بازيگراني نظير سپيده گلچين، شيوا بلوريان، آرام جعفري، ناديا دلدارگلچين، كيومرث ملك‌مطيعي، عباس اميري، محمد فيلي، فخرالدين صديق‌شريف، اسماعيل سلطانيان، يوسف مراديان، پويا اميني، مينا جعفرزاده، شهرام پوراسد، ميلاد كي‌مرام، شيوا خنياگر، نعيمه نظام‌دوست و... در اين مجموعه تلويزيوني ايفاي نقش كرده‌اند.
داستان سريال شب هزار و يكم كه توسط «محمد هادي كريمي» نوشته شده، در زمان حال و گذشته و دوران جنگ اتفاق مي‌افتد. سكانس‌هاي مربوط به زمان حال در تهران تصويربرداري شده و سكانس‌هاي مربوط به گذشته در قالب فلاش بك در جنوب كشور و شهرك سينمايي دفاع مقدس تصويربرداري شده است.
از ديگر عوامل اين مجموعه مي‌توان به مدير توليد: فرشته مهدي‌زاده، طراح صحنه و لباس: ژيلا مهرجويي، طراح گريم: محمد قومي، صدابردار: بهروز عابديني، دستيار اول كارگردان ومدير برنامه‌ريزي: داريوش جهانگيري و جلوهاي ويژه: داوود رسوليان اشاره كرد.

**«اغماء»
به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مجموعه تلويزيوني «اغماء» در ماه رمضان سال 1386 از شبكه يك سيما پخش شد و به دليل استقبال مخاطبان امسال نيز هرشب ساعت 10 دقيقه بامداد به روي آنتن خواهد رفت.
بنابراين گزارش، اين سريال در 26 قسمت 30 دقيقه‌اي در گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما ساخته ‌شد و داستان دكتر طه پژوهان با بازي امين تارخ را دنبال مي‌كند كه يك پزشك فوق تخصص جراحي مغز و اعصاب است. او به دليل جراحي‌هاي موفقيت آميزش روي رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلايي مشهور است.
او اكنون به دليل بيماري حاد همسرش مولود (شيرين بينا) سر دو راهي قرار دارد. از طرفي عرف پزشكي مانع جراحي همسرش توسط اوست ولي مولود اصرار دارد كه فقط توسط پژوهان جراحي شود. از سويي تنها فرزند آنها پري (نفيسه روشن) مخالف اين عمل جراحي توسط پدر است...
اين سريال را «سيروس مقدم» بر اساس نوشته‌اي از «داريوش مختاري» كارگرداني كرده و «عليرضا افخمي» به عنوان ناظر كيفي آنها را همراهي كرده است.
در اين سريال علاوه بر امين تارخ و شيرين بينا بازيگراني چون لعيا زنگنه، ايرج نوذري، ناصر ممدوح، عبدالرضا اكبري، حامد كميلي، لادن طباطبائي و....به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

**«و اين لحظه‌ها يعني سلام»
اين مجموعه تلويزيوني در 4 قسمت ساخته شده است. «و اين لحظه‌ها يعني سلام» در قالب نمايشي ساخته شده و در شب‌هاي قدر و شهادت حضرت علي (ع) به جاي سريال «شب هزار و يكم» به روي آنتن خواهد رفت.

**«گذر از پاييز»
به گزارش خبرنگار فارس، مجموعه تلويزيوني «گذر از پاييز» ويژه پخش در ماه مبارك رمضان در حال ساخت است و در اين ماه هر شب ساعت 21:30 به روي آنتن شبكه دو خواهد رفت.
بنابراين گزارش، تصويربرداري اين سريال از نيمه گذشته و تدوين همزمان آن توسط «مهدي جودي» در حال انجام است.
«گذر از پاييز» درباره زندگي مرد ثروتمندي به نام فرخ است كه با دختران و دامادهايش رابطه خوبي دارد اما احساس مي‌كند كه دوران بازنشستگي‌اش فرا رسيده و بايد اموال و مسئوليت‌هاي خود را به دخترانش واگذار كند اما شروطي براي انجام اين كار وجود دارد...
در اين سريال چنگيز جليلوند نقش فرخ را بازي مي‌كند و محمود عزيزي، شيرين بينا، بروز ارجمند، رحيم نوروزي، بهناز جعفري، رامين راستاد، محمود بنفشه‌خواه، فرشيد زارعي‌فر و ميرطاهر مظلومي از ديگر بازيگران آن هستند.
محسن شاه‌محمدي نيز نويسندگي و كارگرداني سريال «گذر از پاييز» را بر عهده دارد.
اين سريال تلويزيوني به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه دو در حال توليد است.

**«دسيسه»
مجموعه تلويزيوني «دسيسه» محصول كشور سوريه است كه در ماه مبارك رمضان هر روز ساعت 17:20 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
اين مجموعه تلويزيوني در ماه مبارك رمضان هر روز به جاي مسابقه «دو راهي» از شبكه دو روي آنتن مي‌‌رود.
اين مجموعه در 26 قسمت به كارگرداني «نذير عواد» تهيه شده است.
سريال «دسيسه» درباره تاريخچه شكل‌گيري اسرائيل از آغاز تاكنون است.

**«پنجمين خورشيد»
اين سريال تلويزيوني به كارگرداني «عليرضا افخمي» در حال حاضر در لوكيشني واقع در كن مشغول تصويربرداري است و تا به حال حدود نيمي از كار تصويربرداري آن انجام شده است.
مجموعه تلويزيوني «پنجمين خورشيد» اولين سريالي است كه پس از اذان به روي آنتن مي‌رود و هر روز ساعت 20:15 دقيقه پخش خواهد شد.
«پنجمين خورشيد» كه نام آن تا آغاز ماه مبارك رمضان تغيير خواهد كرد، از مضمون طنز برخوردار است و به طور همزمان توسط «افسانه افخمي» و «رضا سوراني» مراحل تدوين خود را سپري مي كند، موسيقي نيز در حال ساخت است .
به گزارش فارس، تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «پنجمين خورشيد» اول خردادماه آغاز شد و در خلاصه داستان اين سريال آمده است: مهدي و همايون دو دوست هستند كه در سال 65 و در وضعيت بد اقتصادي زندگي مي‌كنند آنها بر اثر حادثه‌اي عتيقه‌اي خاص پيدا مي‌كنند كه قابليت سفر در زمان را دارد و مهدي همراه عتيقه 23 سال در زمان سفر مي‌كند و در سال 1388 در تهران امروز خود را مي‌يابد. مهدي كه با پديده‌هاي جديد و دور از ذهن مواجهه مي‌شود دلبسته دختري به نام هما مي‌شود اما اتفاقات ديگري براي او مي‌افتد كه مجبور به بازگشت به سال 64 مي‌شود و ...
اين مجموعه تلويزيوني كه قرار است در ماه رمضان از شبكه سه سيما به روي آنتن برود، به تهيه‌كنندگي «داوود هاشمي» ساخته مي‌شود و بازيگراني نظير حميد گودرزي، مهدي سلوكي، مهوش صبر كن، مريم كاوياني، انوشيروان ارجمند، شهرام قائدي، كاميار محبي و ... در آن ايفاي نقش مي‌كنند.
فيلمنامه مجموعه تلويزيوني «پنجمين خورشيد» را «عليرضا افخمي» و «سجاد ابوالحسني» نوشته‌اند كه در 26 قسمت 45 دقيقه‌اي ساخته خواهد شد.

**«تهاجم»
به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مجموعه تلويزيوني «تهاجم» (الجتياح،the invasoin) سريالي عربي است و در ماه مبارك رمضان هر روز ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد.
اين مجموعه تلويزيوني كه برنده جايزه «امي» نيز شده، با حضور گويندگاني نظير كسري كياني، علي همت موميوند، مهرداد ارمغان، كريم بياني، شراره حضرتي، افسانه آريابقا، بيژن علي محمدي، شهراد بانكي، حسين سرآباداني، جواد بازياران و آزيتا لاچيني دوبله شده است.
«شوقي الماجري» تهاجم را ساخته و اين سريال در سال 2008 برنده جايزه امي شد. «منذر رياحنه» در تهاجم بازي مي‌كند و داستان آن درباره مقاومت قهرمانانه مردم فلسطين در مقابل تهاجم رژيم صهيونيستي به اردوگاه پناهندگان جنين در سال 2002 است. اين سريال قرار است در 30 قسمت 45 دقيقه‌اي به روي آنتن برود.

** «روز حسرت»
مجموعه تلويزيوني «روز حسرت» به كارگرداني «سيروس مقدم» و تهيه كنندگي «مهران رسام» ساخته شده و سال گذشته در ماه مبارك رمضان از شبكه يك سيما به روي آنتن رفته است.
بنابراين گزارش، اين مجموعه تلويزيوني امسال نيز به دليل استقبال مخاطبان، هر روز ساعت 16 از شبكه قرآن به روي آنتن خواهد رفت.
اين مجموعه تلويزيوني سال گذشته توانست با 2/81 درصد بيشترين ميزان بينندگان را از آن خود كند.
در اين سريال بازيگراني چون فرامرز قريبيان، افسانه بايگان، مهرآوه شريفي‌نيا، پوريا پورسرخ و ... ايفاي نقش كرده‌اند و داستان آن درباره يك زن وكيل است كه پس از مرگ همسر پسرش، خواب‌هاي عجيبي مي‌بيند و اتفاقاتي براي او رخ مي‌دهد...

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
مگر دیگر کسی هست که صدای و سیما را تماشا کند؟
پس رضا عطاران کجاست؟ اونم فیلمهاش ممنوع شد ها؟ پناه بر خدا ...
خیلی مسخره اید آخه این سریالها مال پارسال و سال قبلش بودن دوباره میخوان امسال نشون بدن؟
کاش جدول اوقات شرعی ماه رمضان را هم بزنید رو سایت
به نظر ميرسه امسال سريال كم آوردن كه تكراري پخش مي كنن ولي من فكر ميكنم سريالهاي رستگاران - شمس العماره و طنز مسافران ويژه ماه مبارك بوده و به دلايلي زود تر از موقع پخش شده !!!!!!!1
کلا مشخص است که امسال هم صدا و سیما کار فیلمبرداری این مجموعه ها را به روزهای آخر گذاشته و احتمالا مانند پارسال مجموعه هایی با کیفیت پایین خواهند بود که اگر از تیتراژ ابتدایی و انتهایی و خلاصه قسمت قبل و پیام بازرگانی بگذریم ، هر قسمت 20 دقیقه هم نخواهد بود. تازه کل سریال که قبلا 31 قسمتی (هر قسمت 45 دقیقه) می بود الان به 26 قسمت تنزل یافته است. من نمی دانم صدا و سیما چه اصراری دارد حتما همه شبکه ها سریال داشته باشند؟ با این اوضاع بعد انتخابات بعید است این سریالها در بین مردم جا بیفتد.
اینجمله (بدلیل استقبال )هم از آن دروغهاست !! ما اگر سریالی را بخواهیم سی دی انرا تهیه میکنیم نیازی به زحمت نیست.چون ما اصلا تلویزیون را نگاه نمیکنیم وانرا حرام میدانیم.راستی شما تابناکی ها چه اصراری دارید مردم را پای تلویزیون بنشانید؟؟!!مدام زمان پخش فیلم وسریال اعلام میکنید!!نکند با سیما قراردادی دارید؟؟
امثال مثل اينكه كار هاي خوبي آماد ه نكردن
به خصوص اينكه 2 سريال براي سالهاي قبل هستن و 2 سريال هم كه عربي هستن!
خيلي خيلي نسبت به سالهاي گذشته ضعف داشته
چرا سريالهاي تكراري! نكنه عطاران تحريم كرده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل