بازدید 4141

نصیرزاده چهارساعت زودتر وسایلش را جمع کرد و از اتاقش رفت

استعفایی در کار نیست، من برکنار شده ام و استعفا لازم نیست. همین جمع کردن وسایل و رفتن از اتاق هم پیام دارد، آن هم قبل از اینکه جلسه هیات رئیسه تشکیل شود. همه می دانند وقتی رئیس یک کمیته را به یک عضو تبدیل می کنند، آن رئیس کمیته نخواهد ماند
کد خبر: ۵۹۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 12 June 2016
هوشنگ نصیرزاده دیروز قبل از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، وسایلش را در کمیته حقوقی و تدوین مقررات جمع کرد و برای همیشه از فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، نصیرزاده حدود ۴ ساعت قبل از تشکیل جلسه هیات رییسه این کار را انجام داد که باعث تعجب کارمندان فدراسیون فوتبال هم شده بود. او که بر اساس تصمیم عصر دیروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جایش را به احمدرضا براتی داد، ساعت ۱۲ ظهر دیروز یعنی ۴ ساعت قبل از تشکیل جلسه، کلیه وسایل و کتب حقوقی و نوشته های خود را از فدراسیون فوتبال برده بود و با چیدن میز و مرتب کردن آن و گذاشتن کلید بالای درب اتاق، از فدراسیون رفته بود.

نصیرزاده چهارساعت زودتر وسایلش را جمع کرد و از اتاقش رفت

او که می گوید دانشجوی ترم آخر فوق لیسانس حقوق بین الملل است و اتفاقا امروز هم امتحان پایان ترم داشت در گفت و گویی کوتاه به سایت برنامه نود گفت: من همیشه حس خوبی دارم، این حس به من دست داد که باید وسایلم را جمع کنم و ببرم و چهار ساعت زودتر این کار را کردم. کسی هم به من نگفت که قرار است از ریاست کمیته حقوقی کنار گذاشته شوم.از تاج و کفاشیان گله ای ندارم، این حق قانونی آنهاست و اعضای هیات رئیسه همه دوستان من هستند وارتباطم را با کسی خراب نمی کنم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا باور می کرد پس از چند سال مدافع شماره یک فدراسیون فوتبال و شخص علی کفاشیان بودن، چنین برخوردی با وی شود گفت: من به فدراسیون فوتبال خیلی کمک کردم، همه آیین نامه ها را نوشته ام و همه چیز آماده است و دوستان جدید کار راحتی دارند. هر جا لازم بود از فدراسیون فوتبال در رسانه ها دفاع کردم و این کاری بود که مدیران دیگر فدراسیون باید انجام می دادند اما من به جای آنها دفاع می کردم. همه بدانند که من در فدراسیون فوتبال خیلی زحمت کشیدم. اهالی فوتبال ورسانه ها می توانند در قبال برخوردی که با من شده قضاوت کنند. البته تجربه ثابت کرده که چنین برخوردهایی چه بازتاب ها و عواقبی خواهد داشت.»

رئیس سابق کمیته حقوقی و تدوین مقررات در پایان درباره اینکه کی رسما استعفا می دهد؟ گفت: استعفایی در کار نیست، من برکنار شده ام و استعفا لازم نیست. همین جمع کردن وسایل و رفتن از اتاق هم پیام دارد، آن هم قبل از اینکه جلسه هیات رئیسه تشکیل شود. همه می دانند وقتی رئیس یک کمیته را به یک عضو تبدیل می کنند، آن رئیس کمیته نخواهد ماند. از این قبیل برخوردها بارها و بارها در فدراسیون فوتبال انجام شده و کسی که تنزل داده شده در فدراسیون فوتبال نمانده است. البته گفتم من قبل از اینکه برکنار شوم خودم از کمیته رفتم. ضمن اینکه انتظار داشتم قبل از این برکناری، به من اطلاع می دادند و برخورد مناسب تری انجام می شد که مثل همیشه این اتفاق نیفتاد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی