بازدید 5829
نشست خبری

برانکو: منصوریان باید هم از برد در دربی حرف می‌زد/فرصت ۲۴ ساعته به عالیشاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ملی‌پوشان باید به تمرین بیایند، چون حقوق‌شان را از باشگاه می‌گیرند.
کد خبر: ۵۹۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 12 June 2016

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اولین نشست خبری خود تاکید کرد که ملی‌پوشانش باید در تمرینات شرکت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در اولین نشست خبری خود برای شروع فصل شانزدهم لیگ برتر که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، گفت: باید اعتراف کنم که دلم برای شما خبرنگاران تنگ شده بود و منتظر دیدار شما بودم. عذرخواهی می‌کنم که تاخیر در آغاز نشست خبری همراه بود و هنوز شرایط کار به صورت صددرصد در این ورزشگاه فراهم نیست و امیدوارم که صبر و تحمل داشته باشید تا بتوانیم فضا را که لازم است برای کار فراهم کنیم.

برانکو افزود: از دیروز تمرینات‌مان را در تهران آغاز کرده و پس از آن در اوکراین ادامه می‌دهیم. از آنجایی که تمرینات ما از دیروز آغاز شده کار را پیش می‌بریم و انتظاری که بنده از باشگاه دارم این است که بقیه کاستی‌ها درجهت جذب بازیکن طی 24 ساعت آینده انجام شود و هرچه سریع‌تر تیم را ببنیدیم و کار اصلی خود را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: از لیست 6 نفره‌ای که ما برای لیگ برتر نیاز داشتیم تا بازیکن بگیریم این لیست تکمیل شده و چند بازیکن جوان هم برای تست به تمرینات خواهند آمد که تکلیف این موضوع نیز طی یک هفته تا 10 روز آینده مشخص خواهد شد.

برانکو با اشاره به جذب بازیکنان جدید این تیم گفت: حسینی، بیرانوند، امیری، انصاری و علوان‌زاده که یک بازیکن جوان است را جذب کردیم و درویشی نیز به جای قدیمی‌پور به پرسپولیس اضافه شده است. او دروازه‌بان تیم ملی جوانان است و امیدوارم مسئله عالیشاه و کمندانی هم امروز حل شود ضمن اینکه پرسپولیس جای جذب سه بازیکن خارجی را دارد.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: صبح و بعدازظهر تمرینات را در تهران ادامه می‌دهیم و سعی‌مان این است تا بیشتر تمرینات مقدماتی را انجام دهیم تا از بازیکنان جدید تست گرفته و وضعیت را ارزیابی کنیم. ضمن اینکه اردوی خارجی پرسپولیس از 26 ژوئن تا عید فطر در اوکراین برگزار خواهد شد.

وی درباره عدم حضور ملی‌پوشان در تمرین و اینکه کی‌روش به آنها اجازه نداده تا در تمرینات شرکت کنند، گفت: باشگاه آنها را جریمه می‌کند. شما حتما می‌دانید که چه کسی به آنها حقوق می‌دهد و این باشگاه است که به آنها حقوق پرداخت می‌کند. آنها موظف هستند در تمرینات خود را معرفی کنند.

برانکو درباره حضور پرسپولیس در سه جام گفت: این موضوع قطعا سخت است و انتظارات از سال قبل بیشتر می‌شود. ما به این موضوع واقفیم و آماده حضور در هر سه جام هستیم. طبیعی است این فشار در سه جام پیش رو خواهد بود اما ما هم ترسی نداریم و فکر می‌کنم چنین فشاری حتی تاثیر مثبتی روی ما خواهد گذاشت. از سوی دیگر انتظارات و هدف برای هر سه جام در ما در حداکثر خودش قرار دارد و طبیعی است که بیشترین تلاش خود را انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا قول قهرمانی این تیم را می‌دهد یا خیر؟ گفت: اگر بخواهم می‌توانم قول همه چیز را بدهم اما قول می‌دهم فقط کار کنیم، کار کنیم و کار کنیم. خواست ما حداکثری است اما به هر حال اینجا هم فوتبال است و کسی نمی‌تواند در فوتبال قول صددرصدی بدهد. قول دادن راحت و در یک کلمه بیان می‌شود اما ما می‌دانیم که هواداران چه انتظاراتی دارند و ما هم می‌دانیم که چه می‌خواهند ضمن اینکه بازیکنان جدید هم می‌دانند که به کجا آمده‌اند پس طبیعی است که شادی‌مان را به هواداران تقدیم کنیم.

وی در مورد اینکه شایعه شده برخی از بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده در لیست او حضور نداشتند، عنوان کرد: در لیستی که به باشگاه دادم 15 بازیکن نامشان قرار داشت که در این بین فقط می‌توانیم 6 نفر را جذب کنیم. شما برخی را به دلیل اینکه قرارداد دارند و یا اینکه خواهان بازی در جای دیگری هستند نمی‌توانیم جذب کنیم. ممکن است برخی بازیکنان بخواهند لژیونر شوند. با تمام این عوامل و 15 بازیکنی که نامشان در لیست قرار داشته آیا شما فکر می‌کنید بازیکنانی که در لیست ما هستند کیفیت ندارند. این نفرات بازیکنانی هستند که می‌خواستیم و در لیست‌مان بوده‌اند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با بحث حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس و اینکه او سال قبل اعلام کرده بود به این بازیکن نیاز ندارد اظهار داشت: چه کسی گفت که من حسینی را نمی‌خواستم. این حرفی بوده که همکاران شما از قول من نوشته‌اند. سال قبل ما محسن بنگر، لوکا ماریچ و مایکل اومانیا را در تیم‌مان داشتیم و شرایط به این شکل بود.

برانکو در رابطه با اینکه آیا محسن بنگر و امید عالیشاه از پرسپولیس جدا خواهند شد، عنوان کرد: این مسائل مربوط به باشگاه است. همانطور که گفتم ما لیست 15 نفره‌ای داشتیم. بازیکنان سال قبل‌مان هم مدنظر هستند تا 24 ساعت آینده می‌خواهیم که شرایط تیم را مشخص کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید از مرحله پلی‌آف کارش را آغاز کند و سهمیه ایران در آسیا کم شده است، عنوان کرد: بله همینطور است. نه تنها در آسیا بلکه برای هر فصل باید بهترین تیم را ببندیم. هدف ما این است که در همه پست‌ها تیم را تقویت کنیم و هر سال قوی و قوی‌تر از قبل ظاهر شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه علیرضا منصوریان پس از انتخابش به عنوان سرمربی استقلال شروع به کری‌خوانی کرده و گفته پرسپولیس را در دربی می‌برد، تصریح کرد: مگر باید به غیر از این موضوع حرفی می‌زد. او باید می‌گفت مقابل پرسپولیس می‌بازد؟ مشخص است او به استقلال آمده تا بهترین نتیجه را رقم بزند. ما هم کار خودمان را می‌کنیم و باید قوی‌تر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که در 10 سال اخیر بهترین دروازه‌بان‌ها به پرسپولیس آمدند اما نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و آیا بیرانوند هم همین وضعیت را دارد، اظهار داشت: شما چه فکر می‌کنید؟ به نظر می‌رسد به بیرانوند اعتقاد ندارید که این مسئله را می‌گویید. در مورد لوبانف هم همین مسئله را خواهید گفت. بیرانوند عملکرد بسیار خوبی داشته است. البته شرایط پرسپولیس و نفت متفاوت است ولی او هم گلر باتجربه‌‌ای است. انتظار داریم او کیفیت خوبی از خود ارائه دهد با وجود اینکه می‌دانم شما به او اعتقاد ندارید.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در اوکراین چند بازی دوستانه انجام می‌دهد، گفت: در اردوی اوکراین همه با ما خواهند بود و آنجا 8 بازی دوستانه انجام می‌دهیم.

برانکو در مورد اینکه با جدایی مهدی طارمی و امید عالیشاه آیا قصد جذب بازیکن دیگری را دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: طبیعی است که ما دوست داشتیم مهدی طارمی با ما باشد چراکه او آقای گل فصل گذشته بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. این تاسف از جانب ماست چراکه او قصد داشت به خارج از کشور برود و فوتبالش را در آنجا دنبال کند و پیشرفت کند. من شنیده‌ام او با یک تیم اسپانیایی قرارداد امضا کرده و در این فرصت کاری از دست ما برنمی‌آمد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پیشرفت خوبی داشته باشد.

سرمربی سرخپوشان با اشاره به اینکه امید دارد وضعیت عالیشاه تا 24 ساعت آینده مشخص شود، گفت: در مورد عالیشاه هم باید بگویم که ما تمایل داشتیم که او در پرسپولیس بماند. امیدوارم تا 24 ساعت ‌آینده تکلیف او روشن شود وگرنه ما به سراغ بازیکن دیگری می‌رویم. به هر حال این مسئله بستگی به روندی که بین باشگاه و او وجود دارد برمی‌گردد.

برانکو در مورد اینکه قصد جذب مهاجم دیگری را دارد، گفت: طبیعی است که ما بازیکن جذب کنیم اما نکته‌ای که مهم است این است که نباید عجله کنیم. سه جای خالی برای بازیکنان خارجی داریم و به همین دلیل هم عجله‌ای وجود ندارد به همین دلیل می‌خواهیم در ابتدا قرارداد با بازیکنان داخلی ببندیم و بعد به سراغ خارجی‌ها برویم.

وی در مورد اینکه آیا درست است بازیکنی که او قصد جذب وی را دارد در میلان بازی کرده گفت: من در مورد اشخاص نمی‌خواهم صحبت کنم چراکه باشگاه باید در این باره توضیح دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد اولین بازی کرواسی در یورو 2016 خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی داریم. کرواسی در سخت‌ترین گروه قرار گرفته است اما پتانسیل خوبی دارد و می‌توان از آن انتظار یک پدیده را داشت. ما هم انتظار داریم که این تیم در اولین دیدار خود با ترکیه کیفیت اصلی خود را به نمایش بگذارد.

برانکو در مورد اینکه با توجه به جدایی کاپیتان‌های پرسپولیس در فصل آینده چه کسی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود؟ گفت: کاپیتان را پیدا خواهیم کرد اجازه بدهید اول تیم را ببندیم. بازیکنان هرکدام می‌توانند کاپیتان شوند و در آینده تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد جدایی لوبانف و سه خارجی سرخپوشان گفت: برای من فرق نمی‌کند که بازیکن خارجی باشد یا داخلی. کیفیت و شخصیت بازیکن برای من اهمیت دارد اینکه از کجا باشد مهم نیست. مهم این است که پرسپولیس از آنها بتواند استفاده کند. اینکه هندوراسی، کرواسی یا اهل کاستاریکا باشد فرقی نمی‌کند. چه کسی گفته که من با بازیکن برزیلی کار نکردم. کارلوس سانتوز بازیکن نفت و ذوب‌آهن در عربستان و چین شاگرد من بود.

سرمربی سرخپوشان در مورد وضعیت ماریچ خاطرنشان کرد: وضعیت او هنوز مشخص نشده است اما آن چیزی که معلوم است این است که اومانیا و بنگستون با ما نخواهند بود.

برانکو در مورد ورزشگاه کاظمی که تیم پرسپولیس در آنجا تمرین می‌کند، یادآور شد: ورزشگاه خوبی است که ما هرچه می‌خواهیم در آنجا وجود دارد که البته طبیعی است هر روز کامل‌تر خواهد شد. تنها مشکل این ورزشگاه این است که ای کاش یک زمین تمرین دیگر هم وجود داشت. یکسری جزئیات دیگر هم مطرح می‌شود که در آینده امیدواریم برطرف شود. ورزشگاه همه شرایط برگزاری بازی را هم دارد.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال جذب مهرداد محمدی و مهدی ترابی است، خاطرنشان کرد: در مورد بازیکنان رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های زیادی انجام می‌دهند. آن چیزی که مسلم است این است که ما 6 بازیکن تاکنون جذب کرده‌ایم اما وقتی می‌گویم 6 بازیکن یعنی با 4 بازیکن قرارداد بسته‌ایم و دو بازیکن دیگر هم توافقاتی صورت گرفته اما یکسری جزئیات کوچک باقی مانده است. البته این 6 نفر به آن دو اسمی که آورده‌اید برنمی‌گردد و من در واقع اسمی را نمی‌آورم چراکه نمی‌خواهم در مورد اسامی پیش از عقد قرارداد صحبت کنم.

سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه  گفته می‌شود علیرضا منصوریان به دنبال کنعانی‌زادگان است، تاکید کرد: کنعانی‌زادگان بازیکن ماست نمی‌دانم چرا او را می‌خواهند؟! من هم بازیکنان زیادی را می‌خواهم اما نمی‌توانم همه آنها را جذب کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار