بازدید 3938
۱

پایان کابوس؛ سهراب هم المپیکی شد

وزنه‌بردار دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان با حضور در مسابقات پان‌آمریکن رسماً مجوز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرد. او در دو ضرب عقب ماندگی اش را جبران کرد و به هر ترتیبی بود به ریو رسید
کد خبر: ۵۹۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 11 June 2016
سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی ایران عصر شنبه برای کسب سهمیه المپیک ریو به مصاف رقیبان خود در رقابت های انتخابی که در کشور کلمبیا و شهر کارتاگینا برگزار می شد رفت و با ایستادن در رده پنجم جواز حضور در بازی های المپیک ریو 2016 را کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرادی در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 144 شد و در میان هشت شرکت کننده هشتم شد ولی در حرکت دو ضرب با مهار وزنه 180 در حرکت دوم و انصراف در حرکت سوم با مجموع 324 کیلوگرم به کار خود خاتمه بخشید تا به این ترتیب حضورش در المپیک را قطعی کند.

گفتنی است که  این وزنه بردار ایرانی در رقابت های قهرمانی سال 2013 آسیا در قزاقستان به اتهام دوپینگ، دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد. «حسین توکلی» سرمربی وقت تیم ملی وزنه برداری ایران البته او را در سال 2015 میلادی به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا در رقابت های قهرمانی آسیا در «پوکت»‌ تایلند به روی تخته برود، اما فدراسیون بین المللی وزنه برداری اجازه نداد تا مرادی در آن رقابت شرکت کند تا اینکه روز  9 خرداد ماه رسما شاهد بازگشت مرادی پس از سه سال به میادین بودیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه خوش باشد ، روزی روزگاری
المپیک رفته باشد ، وزنه برداری!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل