بازدید 2652

کمپ دوستی پینگ پنگ با پیشنهاد قارداشی

دو ورزشکار کره جنوبی که سابقه عضویت در تیم های ملی جوانان آن کشور را داشته و در ماه های اخیر نیز دارای رنکینگ های بین 130 تا 200 بزرگسالان بوده اند از طرف کنفدراسیون آسیا در کشورمان حضور می یابند
کد خبر: ۵۹۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 11 June 2016
به پیشنهاد مهرداد علیقارداشی و موافقت کنفدراسیون آسیا ، کمپ تمرینی با حضور بازیکنان کره جنوبی در ایران برگزار می شود .
 
 به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، ماه گذشته مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون طی نامه ای به مهندس افشین بدیعی نایب رئیس و تونی یو دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ، پیشنهاد برگزاری اولین کمپ تمرینی مسابقاتی را با نام صلح و دوستی در کشورمان به مقامات ارایه کردند که پس از بررسی های بعمل آمده و تلاش مجدانه نایب رئیس ایرانی آن کنفدراسیون  ، با برگزاری این رویداد در کشور عزیزمان موافقت شد .

کمپ دوستی پینگ پنگ با پیشنهاد قارداشی

 طی این پیشنهاد قرار شد دو بازیکن از شرق آسیا بصورت رایگان در این کمپ تمرینی و مسابقاتی حضور پیدا کنند تا در کنار ورزشکاران کره شمالی و المپیکی های کشورمان به تمرین و انجام مسابقه بپردازند .

 این برنامه به شکلی طراحی شده که آخرین اردوی تمرینی ورزشکاران المپیکی کشورمان را که متصل به اعزام ریو 2016 خواهد بود با کیفیتی هرچه بهتر در بر گرفته و امکان برگزاری یک مسابقه انفرادی نیز در پایان تمرینات با اهدای جوایز نفیس مهیا می شود .

 در همین راستا دو ورزشکار کره جنوبی که سابقه عضویت در تیم های ملی جوانان آن کشور را داشته و در ماه های اخیر نیز دارای رنکینگ های بین 130 تا 200 بزرگسالان بوده اند از طرف کنفدراسیون آسیا در کشورمان حضور می یابند . این دو بازیکن جوان اعضاء اصلی تیم ملی جوانان کره جنوبی هستند که سال 2016 رده های 2 و 7 رنکینگ جهان را در اختیار داشته اند .  

 سیاست فدراسیون تنیس روی میز برگزاری این نمونه کمپ های تمرینی و مسابقاتی در این منطقه از آسیا و با محوریت کشورمان است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل