بازدید 21802
حاشیه

لیست رسوایی های اخلاقی ستاره های فوتبال

به بهانه رسوایی اخیر 4 ملی پوش اسپانیایی، داوید دخیا، ایکر مونیاین، ایسکو و خاوی مارتینز، روزنامه معروف AS به چند رسوایی مطرح و پر سر و صدا در سال های اخیر پرداخته است که فوتبالیست های اسپانیایی یا شاغل در لالیگا در حال پیشی گرفتن از همتایان انگلیسی خود هستند
کد خبر: ۵۹۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹ 11 June 2016
مشکلات اخلافی و رسوایی های جنسی بازیکنان فوتبال اروپا در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و در این میان فوتبال انگلستان قطاری از رسوایی ها را به خود دیده است، اما اسپانیا نیز در سال های اخیر با چند مورد، دست کمی از آنها نداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، به بهانه رسوایی اخیر 4 ملی پوش اسپانیایی، داوید دخیا، ایکر مونیاین، ایسکو و خاوی مارتینز، روزنامه معروف AS به چند رسوایی مطرح و پر سر و صدا در سال های اخیر پرداخته است:

لیست رسوایی های اخلاقی ستاره های فوتبال

- نوامبر 2003:
استیو مک منمن همراه با رابی فاولر، زمانی که در تیم منچستر سیتی توپ می زدند در یک پرونده جنسی نقش داشتند. شارون کلی، دختر دخیل در این پرونده در این رابطه گفت: "رابی می خواست به زور متوسل شود اما استیو سعی می کرد او را آرام کند". این دو بازیکن که هر دو ازدواج کرده بودند، هیچوقت متهم نشدند و حتی شکایتی هم ترتیب دادند اما برای آرام نگه داشتن جو، پیگیری نکرده و در نهایت موضوع به جایی نرسید.

- می 2004:
چند بازیکن تیم لستر سیتی به سوء استفاده و آزار جنسی متهم شدند. پل دیکوف، کیث گیلسپی و فرانک سینکلر ماه مارس گذشته به دلیل تعرض به سه زن آفریقایی در هتلی در مورسیا متهم و جریمه شدند.

- آوریل 2008:
رونالدو نازاریو، که در آن زمان برای تیم میلان توپ می زد، در کشور خود برزیل دوران نقاهت مصدومیت زانویش را سپری می کرد و در هتلی که اقامت داشت، با دو  زن روسپی تماس گرفته و آنها را برای یک شب استخدام کرده است. سپس بعد از مشخص شدن جنسیت آن افراد، بحث تندی بالا گرفته و بعد از تماس با پلیس، هر سه نفر به ایستگاه پلیس منتقل شدند.
ایمی والتون، آرایشگری که ادعا کرد در حالتی مستی با اشلی کول رابطه داشته است و این درحالی بود که ملی پوش انگلیسی با شریل، ازدواج کرده بود. یک زن دیگر با نام سونیا سیلوستره که در کلاب های شبانه کار می کرد مدعی شد که عکس های برهنه کول را در تلفن همراه خود دریافت کرده است، اما کول در مقابل این ادعا شکایت کرده و گفت که آنها را نفرستاده است. یک سال بعد یک منشی به Sun گفت که کول با وی رابطه داشته و باز هم به همسر خود بی وفایی کرده است. این زن مدعی شده بود که کول دو بار در هتل تیم چلسی در لندن با وی ملاقات داشته است.

- آگوست 2009:
اولیور کان از همسرش سیمون طلاق گرفت. این دو زوج پس از 10 سال ازدواج و زندگی مشترک از هم جدا شدند. در سال 2003 فاش شد که کاپیتان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در یک کلاب شبانه با دختری 27 ساله به نام ورنا ملاقات داشته و به خاطر او همسر و فرزند خود را رها کرده است. در سال 2008 او به خانه و همسر خود بازگشت، اما یک سال بعد در نهایت رابطه آنها فروپاشید و طلاق گرفتند.

- ژانویه 2010:
جان تری، کاپیتان تیم چلسی در حالی با ونسا پرونسل رابطه مخفیانه داشت که وی نامزد هم تیمی سابق تری، یعنی وین بریج بود.

- می 2011:
رایان گیگز که ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است، با ایموگان توماس رابطه داشت که این مدل بریتانیایی همسر برادر گیگز محسوب می شود!

- ژوئن 2011:
8 بازیکن تیم ملی مکزیک که خود را آماده حضور در رقابت های کوپا آمریکا می کردند، بعد از مشخص شدن شرکت در یک رابطه جنسی از حضور در اردوی تیم محروم شدند. این ماجرا از آنجا به بیرون درز کرد که بازیکنان گزارش سرقت از چند متعلقات و پول های خود در هتل دادند، که باعث آغاز تحقیقات پلیس شده و مشخص شد که سارقان زنان بدکاره ای بودند که از طریق بازیکنان به داخل هتل راه پیدا کرده بودند.

- 2012:
بعد از انتشار چند عکس مشخص شد که ایکر مونیاین، بازیکن تیم اتلتیک بیلبائو همراه با خاوی مارتینز با چند بازیگر فیلم های مستهجن رابطه داشته است.

- ژانویه 2014:
ریبری و بنزما در پرونده 'زاهیا' تبرئه شدند. آنها در سال 2009 متهم به داشتن رابطه جنسی با یک دختر زیر سن قانونی متهم شده بودند. دادستان درخواست برائت این دو بازیکن را کرد، چرا که به نظر او اثبات دانستن یا ندانستن سن این دختر از سوی بنزما و ریبری غیرممکن بود.

- آوریل 2015:
مارکوس روخو که با یوجینا لوساردو ازدواج کرده و صاحب یک دختر بودند، متهم شد که در کریسمس با مربی شخصی خود رابطه داشته است، و به دنبال آن به 120,000 یورو باج خواهی برای حق سکوت متهم شد.

- ژوئن 2015:
ویدئویی از سه بازیکن تیم لستر به نام های تام هاپر، آدام اسمیت و جیمز پیرسون وقتی که تیم در اردوی چین به سر می برد، منتشر شد که در تایلند به یک مهمانی رفته بودند. هر سه بازیکن در همان فصل از باشگاه جدا شدند.

- اکتبر 2015:
کریم بنزما بار دیگر به یک رسوایی اخلاقی متهم شد. وی این بار به جرم همدستی در تلاش برای باج گیری از هم تیمی خود متئو والبوئنا متهم شد. گفته می شود که آنها ویدئویی از رابطه جنسی والبوئنا در اختیار داشتند. همین مسئله به قیمت از دست دادن یورو 2016 برای ملی پوش فرانسوی تمام شد.

- مارس 2016:
آدام جانسن، ملی پوش انگلیسی تیم ساندرلند به دنبال سؤاستفادهو آزار جنسی  یک کودک زیر 15 سال، به 6 سال زندان محکوم شد. این حادثه در سال 2015 و در داخل خودروی این بازیکن رخ داده بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار