بازدید 3295

لیبرمن دستور توقیف پیکر شهدای فلسطینی را صادر کرد

در پیش نشست فوق العاده کابینه رژیم اشغالگر قدس که پس از کشته شدن چهار صهیونیست در تل آویو برگزار شد، وزیر جنگ این رژیم دستور داد توقیف پیکر شهدای فلسطینی را صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۳ 10 June 2016
به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، یکی از سخنگوهای آویگدور لیبرمن در این باره گفت: 'لیبرمن دستور داده است پیکرها فلسطینی هایی که در حملات ضداسرائیلی کشته می شوند، به خانواده های آنها تحویل داده نشود.'
این تصمیم یک روز بعد از آن اتخاذ می شود که دو فلسطینی در شهر تل آویو در حمله ای توانستند چهار صهیونیست را کشته و تعدادی دیگر را زخمی کنند. این نخستین تصمیمی است که لیبرمن بعد از به دست گرفتن مسئولیت خود به عنوان وزیر جنگ اسرائیل اتخاذ می کند.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که لیبرمن بر سر موضوع تحویل ندادن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده هایشان با موشه یعلون وزیر جنگ سابق اسرائیل اختلاف دارد.
فلسطینی ها خواستار تحویل فوری پیکر شهدای خود هستند چرا که می خواهند هر چه زودتر آنها را به خاک بسپارند.
این موضوع از یک ماه پیش در کابینه رژیم صهیونیستی مطرح است و بحث و اختلاف نظر پیرامون آن زیاد بود اما امروز سرانجام لیبرمن تصمیم آخر را در این باره اتخاذ کرد که با انتقاد برخی از اعضای کابینه روبرو شده است.
بر اساس این گزارش، دو جوان فلسطینی چهارشنبه شب در یک مرکز تجاری در نزدیکی وزارت دفاع رژیم صهیونیستی چهار صهیونیست را کشته و شش تن را مجروح کردند.
بنابراین گزارش ساکنان اردوگاههای پناهندگان فلسطینی نیز پس از آگاهی از حمله این فلسطینی ها به خواندن سرود و جشن و پایکوبی پرداختند.
اقدام این دو فلسطینی که براساس گزارش های رسیده یکی از آنان به شدت مجروح شده باعث خشم مسئولان رژیم صهیونیستی شده است.
اهمیت این عملیات در این است که در یک منطقه بسیار امنیتی و نزدیک وزارت دفاع رژیم صهیونیستی انجام شده است.
این رویداد به اندازه ای مهم بود که نخست وزیر، وزیر جنگ و وزیر امنیت رژیم صهیونیستی از محل حادثه دیدار کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار