بازدید 10644

نفوذ به عمق استراتژیک صهیونیست‌ها در رمضان +ویدیو

پس از آنکه چهار صهیونیست چهارشنبه‌شب در جریان تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو، کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند، سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی ـ که همواره قدرت‌نمایی کاذبی می‌کند ـ با چالش جدی مواجه شده و خانه شیشه‌ای که صهیونیست‌ها در آن ساکن هستند، بیش از پیش نمایان شد.
کد خبر: ۵۹۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰ 10 June 2016
پس از آنکه چهار صهیونیست چهارشنبه‌شب در جریان تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو، کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند، سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی ـ که همواره قدرت‌نمایی کاذبی می‌کند ـ با چالش جدی مواجه شده و خانه شیشه‌ای که صهیونیست‌ها در آن ساکن هستند، بیش از پیش نمایان شد.

به گزارش «تابناک»، عملیات تازه‌ای که در تل آویو (امن‌ترین نقطه از مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی) رخ داد، سهولت نفود به عمق استراتژیک صهیونیست‌ها را به تصور کشید؛ عملیاتی که توسط دو جوان فلسطینی ساده رخ داد و نشان داد، اگر قرار بر تهدید امنیت پوشالی رژیم صهیونیستی باشد، حمله به حساس‌ترین نقاط اسرائیل حتی از سوی جوانان فلسطینی نیز کار آسانی است.

در این ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت: سه اسرائیلی کشته و هفت نفر دیگر در مرکز تل آویو به ‌ضرب گلوله زخمی شدند. سپس شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، از افزایش شمار کشته‌های صهیونیست‌ها به چهار نفر بعد از مرگ یک شهرک نشین زخمی خبر داد و سایت دبکا وابسته به سازمان‌های جاسوسی رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد، سه تن از زخمی‌ها دچار مرگ بالینی شده‌اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت، عملیات تیراندازی در مجتمع تجاری "سارونا" نزدیک مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روی داده و مجریان آن دو فلسطینی هستند که بعد از زخمی شدن، دستگیر شدند. در همین حال، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات تیراندازی در داخل و خارج از مرکز تجاری سارونا به وقوع پیوسته و مجریان عملیات دو جوان از شهرک یطا در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری و عضو یک خانواده هستند که زخمی و بازداشت شدند و یکی از آنها وضعیت وخیمی دارد.

نفوذبه عمق استراتژیک صهیونیست‌ها در رمضان

جنبش اسلامی در شهرک یطا در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک اعلام کرد، دو مجری عملیات خالد موسی محمد شحاده مخامره و محمد احمد موسی شحاده مخامره و از اعضای جنبش حماس هستند. بنا بر اطلاعات رسانه‌های رژیم اسرائیل، مجریان عملیات در رستوران "میکس برند" نزدیک محل حمله غذا خورده و سپس از رستوران خارج شده و با سلاح‌های خود به ‌سمت مجتمع تجاری سارونا تیراندازی کرده‌اند. صدای تیراندازی بیش از یک دقیقه در محل شنیده شده است.

در پی وقوع این عملیات، فضایی از رعب و ترس در محل ایجاد شد و صهیونیست‌ها به هر سو فرار کردند و حتی برخی از ترس در یخچال‌های موجود در فروشگاه‌های نزدیک محل عملیات مخفی شدند تا اینکه نیروهای پلیس به محل آمدند. یک صهیونیست گفت: صدای چهار شلیک شنیدیم و از محل فرار کردیم. سپس صدای چهار شلیک دیگر شنیدیم. دیدم خیلی‌ها از محل فرار می‌کنند و سپس نگهبانان را با سلاح در محل دیدم.

در پی این عملیات، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تیم امنیتی خود را برای نشستی فوری در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو فراخواند تا راه های پاسخ به این عملیات را بررسی کند. این دعوت دقایقی بعد از فرود هواپیمایش در فرودگاه تل‌آویو بود. او از سفر مسکو بازمی‌گشت.

34 صهیونیست از زمان آغاز انتفاضه قدس در اوایل ماه اکتبر گذشته تاکنون کشته و نزدیک به 500 تن دیگر در سلسله عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینی‌ها زخمی شده‌اند. این عملیات‌ها در پاسخ به یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و نقشه اشغالگران برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد صورت گرفته است.

نفوذبه عمق استراتژیک صهیونیست‌ها در رمضان


جنبش الصابرین: عملیات تل آویو تأکیدی بر رد طرح‌های سازشکارانه است

جنبش الصابرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات چند پیام دارد که مهمترین آن تداوم مقاومت تا آزادسازی کامل خاک فلسطین و خنثی سازی همه تلاش ها برای از بین بردن مسأله فلسطین و خنثی سازی تلاش برخی اعراب برای مشروعیت بخشیدن به موجودیت صهیونیست ها در خاک اشغالی ما از طریق طرح های سازشکارانه است؛ طرح هایی که حقوق ملت فلسطین را نادیده می گیرد. ملت فلسطین همچنان به مبارزه خود برای آزادسازی فلسطین ادامه می دهد.

این جنبش بار دیگر به ملت فلسطین تأکید کرد: راه ما همان راه مقاومت و دفاع از حقوق سلب شده ملت ما و رد تن دادن به طرح های کنونی عربی و بین المللی است که می خواهد ما را برده دشمنمان کند؛ در حالی که مقاومت ثابت کرده که تنها راه مقابله با دشمن و بیرون راندن آن است.


واکنش حزب الله به عملیات شهادت طلبانه «تل آویو»

حزب الله لبنان امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل آویو را تبریک گفت. حزب الله در این بیانیه تأکید کرد: این عملیات ثابت می کند که اشکال مختلف ظلم و فشار و تجاوزی که صهیونیستها و حامیان آنها در منطقه و جهان انجام می دهند، هرگز خللی در عزم و اراده فلسطینیان وارد نمی کند و  آن‌ها را از حق قانونی خود در سرزمینشان منصرف نخواهد کرد. همچنین جنایات صهیونیستها موجب نمی شود که مردم فلسطین تاریخشان را فراموش و نسبت به ساختن آینده بدون رژیم صهیونیستی کوتاهی کنند.

حزب الله در این بیانیه ضمن ستودن روح مبارزه با اشغالگری از ملت های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان خواست، حمایتهای همه جانبه خود به ویژه در عرصه های مادی و رسانه ای و سیاسی در اختیار ملت فلسطین قرار دهند تا آنها بتوانند به مقاومت و انتفاضه ادامه دهند و هدف مشروع خود را که همان آزادی از چنگال اشغالگران است محقق کنند.

تعداد بازدید : 14
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار