بازدید 3946
بازتاب

عضو شورای شهرتهران که دنبال ربودن تیم لیگ برتری برای زادگاهش است

دنیامالی به جای تلاش برای رشد و توسعه ورزش به طور خاص فوتبال در پایتخت 17 میلیونی ، با نفوذ سیاسی و فشارهای بیرونی همچون دو نماینده اراکی مجلس احمدی بی غش و لطفی ، بدنبال ربودن باشگاه نفت تهران از پایتخت است
کد خبر: ۵۹۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 09 June 2016
 خبرهایی مبنی انتقال باشگاه نفت تهران به شهر انزلی با پرچمداری نماینده شورای شهر تهران احمد دنیا مالی به گوش می رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، نماینده ورزشی شورای شهر تهران که اهل اشهر انزلی است و با ریاست فدراسیون قایقرانی به شهرت رسید، این روزها در نوک پیکان جریانی است که می خواهد یکی از سهمیه های لیگ برتری پایتخت را به گیلان منتقل کند. آن هم برای بالا کشیدن تیمی که از افتخارات چیزی کم ندارد و تن دادن به خرید امتیاز تیم برای آن یک ننگ محسوب می شود.

عضو شورای شهرتهران که دنبال ربودن تیم لیگ برتری برای زادگاهش است

ناصر فریادشیران مربی فوتبالی که یک دهه پیش با دسترنج و تلاش شبانه روزی اش این تیم قدیمی را تا لیگ دسته اول بالا آورد و یکی از ارکان بقای این تیم شد، بار دیگر سردمدار مخالفت با انتقال و حراج امتیاز نفت تهران است.

 فریاد شیران می گوید : دنیامالی به جای تلاش برای رشد و توسعه ورزش به طور خاص فوتبال در پایتخت 17 میلیونی ، با نفوذ سیاسی و فشارهای بیرونی همچون دو نماینده اراکی مجلس احمدی بی غش و لطفی ، بدنبال ربودن باشگاه نفت تهران  از پایتخت است. حتی نامه هایی به رئیس جهمور و وزیر ورزش ، همچنین وزیر نفت و .... تحویل داده و در این بین آقایان رضائیان و نواصر زاده  به جد پیگیر و در جلسات  انتقال به عنوان نماینده از سوی باشگاه ملوان  حاضر می شوند.

این بازنشسته و پیشکسوت ورزش وزارت نفت گفت:« تقاضا دارم برای حفظ و حراست از فوتبال خاص فوتبال تهران که بخاطر حضور نیروهای سیاسی منافع طلب  که در چند ساله گذشته بخصوص در دولت احمدی نژاد و همفکرانش ضربه خورد، حرکتی کنید. اینها که هدف شان فقط رای جمع کردن از  طریق انتقال و هبه کردن باشگاه تهرانی با شعار واهی توسعه و گسترش فوتبال در کل کشور است با نفوذ و قدرتی که در دولت و مجلس داشتند لطمات جبران ناپذیری با این تصمیمات ناشیانه به ورزش و فوتبال تهران و ایران وارد آوردند.

عضو شورای شهرتهران که دنبال ربودن تیم لیگ برتری برای زادگاهش است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها