بازدید 2906

رژیم صهیونیستی سربازان بیشتری به کرانه باختری اعزام می کند

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد در پی حمله چهارشنبه شب در تل آویو ، صدها سرباز دیگر به کرانه باختری اشغالی اعزام می کند.
کد خبر: ۵۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 09 June 2016
به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس ، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد ، مطابق با ارزیابی از شرایط ، لشگر حاضر در کرانه باختری با اعزام دو گردان دیگر تقویت می شود.
ارتش رژیم اشغالگر قدس از ذکر جزئیات بیشتری در خصوص شمار سربازان اعزامی خودداری کرد اما ذکر گردان به این معناست که دستکم صدها سرباز به کرانه باختری اعزام می شوند.
در اثر تیراندازی چهارشنبه شب در نزدیکی یک مقر ارتش رژیم صهیونیستی در تل آویو چهار تن کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
در پی این حمله ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشم خود را از این عملیات شهادت طلبانه ابراز و آنها را به انتقام گیری تهدید کرد. نتانیاهو در جریان بازدید از مرکز تجاری شارونا مارکت محل عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی گفت: در جلسه فوق العاده درباره اتخاذ چند گام حملاتی ودفاعی جهت مقابله با عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان بحث شد.
اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پس از بازدید از محل وقوع عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل آویو با همراهی بنیامین نتانیاهو گفت: نظامیان این رژیم به قاطعیت وسرعت این عملیات را از لحظه وقوع تا کنون بررسی واقدامات لازمه را به عمل می آورند زیرا الان وقت حرف زدن نیست.
از سوی دیگر ، گروه های مقاومت فلسطینی اعلام کردند : عملیات قهرمانانه دو جوان فلسطینی در قلب تل آویو اسطوره سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را در هم شکست ولیبرمن را به چالش کشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار