بازدید 14876
۳
پزشک معالج کارگردان مشهور ایرانی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

کیارستمی به دلیل دیگری به بیمارستان رفته و به زودی مرخص خواهد شد

پزشک معالج کیارستمی در پاسخ به اینکه چگونه وقتی پدر شما به رحمت خدا رفته، از قرار جراحی شدن آقای کیارستمی توسط ایشان سخن به میان می‌آید، می‌گوید: حیف است وقتی مردم به هنرمندی مثل آقای کیارستمی این همه علاقه مند هستند، چنین مسائلی مطرح شود و حاوی این اشتباهات باشد.
کد خبر: ۵۹۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 08 June 2016
کارگردان مشهور و شناخته شده کشورمان در جهان که پس از گذراندن دوران درمان در یکی از بیمارستان های کشورمان به تازگی ترخیص شده بود، بار دیگر در بیمارستانی دیگر بستری شده و موجبات نگرانی بسیاری را فراهم آورده است.

به گزارش «تابناک»، عباس کیارستمی، هنرمند صاحب نام کشورمان که به تازگی دوران طولانی بستری و درمان را در بیمارستان جم گذرانده و ادامه پروسه بهبودی خود را در منزل می گذراند، روز گذشته دوباره به بیمارستانی دیگر مراجعه کرد و در آنجا بستری شد تا نگرانی ها درباره سلامت وی اوج گرفته و شایعاتی در این خصوص شکل گیرد.

از جمله این شایعه ها، نیاز دوباره کیارستمی به جراحی بود؛ شایعه‌ای نگران کننده که در قیاس با برخی مطالب منتشر شده در این روزها درباره این کارگردان مشهور کشورمان قابل اغماض به نظر می‌رسد. از جمله نوشته ای که یکی از کارگردانان کشورمان به نقل از کیارستمی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی درج کرده است.

آن گونه که محمد شیروانی نوشته، پروسه درمانی کیارستمی در بیمارستان جم به شکلی عجیب طی شده و منجر به بروز مشکلاتی برای وی شده است. شیروانی به نقل از کیارستمی می‌نویسد: «من هفته گذشته برای عیادت خانه ایشان بودم. ناچارم اورژانسی بودن ماجرا را به اخلاق ترجیح بدهم... عباس کیارستمی گفت: تا مهر ماه باید در تخت بستری باشم و چند بار دیگه بعد از بهبودی جراحی بشوم. یکی از دوستام همین عمل رو انجام داد و روز پنجم در سالن سینما داشت فیلم می‌دید. قرار بود دکتر "میر" من رو عمل کنه. بعداً فهمیدم که پسرش من رو عمل کرده و تازه در شأنش نبودم و عمل رو سپرده به دستیار پنجاه ساله‌ش!»

این سخنان به قدری تکان دهنده هستند که مجابمان کند جراح معالج وی را یافته و با او به گفت‌وگو بنشینیم، اما دکتر احمد میر تمایلی به گفت‌وگو در این باره ندارد و تاکید دارد که آقای کیارستمی چنین سخنانی بر زبان نیاورده و ترجیح می‌دهد که به مطالبی که دیگران در این باره مطرح می‌کنند، پاسخ ندهد. این در حالی است که این جراح امروز به عیادت کیارستمی در بیمارستان آراد رفته و از وضعیت بیمارش اطلاع یافته است.

کیارستمی به دلیل دیگری به بیمارستان رفته و به زودی مرخص خواهد شد

میر در این باره می‌گوید: آقای کیارستمی به دلیل دیگری در این بیمارستان حضور یافته و به زودی مرخص خواهد شد. حال ایشان خوب است و روند بهبودی را طی می‌کنند و هیچ مشکل خاصی ندارند، تنها لازم بوده که جهت پاره ای مسائل پزشکی زیر نظر متخصص شان باشند که به این دلیل بستری شده اند و پس از طی این روند، احتمالا طی امروز و فردا ترخیص خواهند شد.

این جراح در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد جراحی وی توسط دستیار شما انجام شده، می‌گوید: تمایلی ندارم که درباره روند درمانی ایشان صحبت کنم و به این اندازه بسنده می‌کند که دستیار داشتن مربوط به بیمارستان های دولتیو دانشگاهی‌ست نه خصوصی. بنده در یک مرحله از جراحی ایشان حضور داشتم که با هماهنگی با ایشان صورت گرفته و همه چیز هم خوب پیش رفته است. ایشان اکنون روند بهبودی خود را طی می‌کنند و همین برای ما کافی است. برخی افراد مسائلی می‌گویند که من به ایشان واکنشی نشان نخواهم داد.

پزشک معالج کیارستمی در پاسخ به اینکه چگونه وقتی پدر شما به رحمت خدا رفته، از قرار جراحی شدن آقای کیارستمی توسط ایشان سخن به میان می‌آید، می‌گوید: حیف است وقتی مردم به هنرمندی مثل آقای کیارستمی این همه علاقه مند هستند، چنین مسائلی مطرح شود و حاوی این اشتباهات باشد. حال ایشان رو به بهبود است و حضورشان در بیمارستان دلیل دیگری دارد، وگرنه روند درمان ایشان طی شده و حالشان خوب است.

در پایان گفتنی است که عباس کیارستمی پیشتر پنجاه روز به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری بود که در آن دوران پس از انجام یک نوبت عمل جراحی، حال وی رو به وخامت گذاشت و بعد از یک جراحی دیگر، رو به بهبودی یافت و مرخص شد تا دوران نقاهت را در منزل شخصی سپری کند. او در زمان ترخیص به خبرنگار ایسنا گفت: «امروز از بیمارستان مرخص می‌شوم؛ اما این مرخصی به معنای بهبودی کامل نیست؛ پنجاه روز در بیمارستان بوده‌ام و امیدوارم بتوانم، پروسه بهبودم را در خانه ادامه بدهم».


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
وقتی یک مجموعه سیستماتیک درست باشه نیاز نیست خود وزیر سرکشی کنه بدبختی ما اینه که از نظارت هیچ بهره ای نبرده ایم همه چیز رو بدون نظارت رها کردیم انتظار داریم مثلا کشورهایی بشیم که نظارت فوق العاده دارند
داریم کپی پیست می کنیم بدون قسمت نظارت
خدا این دکتر ها رو لعنت کنه که بجز پول به هیجی فکر نمی کنند
برای ایشون آرزوی سلامتی روز افزون داریم و از همینجا اعلام میکنیم کاراشون رو دوست داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی