بازدید 2596

همکاریهای بانکی ایران و آلمان تابستان ازسرگرفته می شود

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از آغاز همکاریهای بانکی، ‌سرمایه گذاری و صنعتی آلمان با ایران از تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 08 June 2016
رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از آغاز همکاریهای بانکی، ‌سرمایه گذاری و صنعتی آلمان با ایران از تابستان امسال خبر داد.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی کرباسیان، رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: افتتاح دفتر تجاری ایران و آلمان سبب می شود بازرگانان بخش خصوصی و تولیدکنندگان ایران در آلمان حضور یابند و بتوانند از ظرفیتهای آن دفتر برای بازاریابی، صادرات یا انتقال فناوری استفاده کنند.

وی افزود: در این سفر ملاقاتهای مهمی از سوی محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو با شرکتهای متعدد و چند بانک خارجی انجام شد که افزون بر آلمانیها که قول همکاری داده‌اند، ایتالیا و بقیه کشورهایی که مذاکراتی با آنها صورت گرفته، نیز آماده همکاری با ایران هستند.

کرباسیان تصریح کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده و آمد و رفتهای ٢ طرف و امضای یادداشت تفاهمهای مختلف، امیدواریم با اقدامهای بانک مرکزی و نظام بانکی کشور، نحوه ورود سرمایه و سرمایه گذاران به ایران تسهیل شود.

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران عنوان کرد: از سوی دیگر ساچه که به عنوان صندوق ضمانت صادرات ایتالیاست، مشکلی برای اعطای اعتبارهای بلندمدت برای سرمایه گذاران ایتالیایی در ایران ندارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوشی در این زمینه باشیم.وی گفت: در سفر اخیر، همچنین از دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برای سفر به آلمان دعوت شده است.

شایان یادآوری است که در سفر هفته گذشته هیئت اقتصادی، صنعتی و بانکی ایران به آلمان، مرکز اقتصادی ایران و اروپا در برلین گشایش یافت، در این مراسم صدها نفر از مدیران شرکتهای ایرانی و آلمانی، مقامهای ارشد آلمانی ‏و سفیران خارجی مقیم این کشور حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر