بازدید 6652
۵

تذکر پلیس به روزه‌خواران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خدمات و تسهیلات پلیس پایتخت برای اصناف و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۹۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 08 June 2016
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خدمات و تسهیلات پلیس پایتخت برای اصناف و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح دستگیری بیش از 100 زورگیر و سارق در پایتخت، درباره تمهیدات پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان چندین نشست میان پلیس پایتخت و صنوف مراکز تهیه و توزیع غذا برگزار و در آن تصمیماتی برای نحوه فعالیت این صنوف گرفته شد. طبق این تصمیمات همچون سال‌های گذشته برای مراکز تهیه و توزیع غذا برنامه‌هایی تهیه و تدوین شده و مسوولان این گونه واحدها به منظور ارائه خدمات شهروندان باید فعالیت خود را براساس آن تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه نحوه فعالیت این صنوف به آنان ابلاغ شده است، گفت: براین اساس مراکز تهیه و توزیع غذا، اغذیه‌فروشی‌ها، سفره‌خانه‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها و قهوه‌خانه‌ها از نیم ساعت قبل از ساعت افطار تا نیم ساعت قبل از سحر می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به موافقت پلیس با اکران بامدادی سینماها در طول ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در این مورد نیز همچون سال‌های گذشته مجوز فعالیت سینماها از افطار تا سحر صادر شده است. پلیس با فعالیت سینماها در این بازه زمانی موافق است و سینماداران به جز ایام شب‌های قدر می‌توانند از افطار تا پیش از سحر نسبت به اکران فیلم‌ها اقدام کنند و پلیس نیز در راستای تامین امنیت با آنان همکاری خواهد داشت.

ساجدی‌نیا همچنین با اشاره به کاهش ساعت طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ساعت پایان طرح زوج و فرد در ماه رمضان دو ساعت کاهش یافته و در ساعت 17 به پایان می‌رسد، اما ساعت محدوده طرح ترافیک تغییری نکرده و همان ساعت 17 است.

وی درباره تمهیدات پلیس در شب‌های قدر نیز گفت: برای این شب‌ها پلیس در دو حوزه ترافیکی و انتظامی تسهیلاتی را به شهروندان ارائه خواهد داد و بر این اساس در اطراف امامزاده‌ها، مساجد و تکایا استقرار نیرو خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افرادی که به هر دلیل امکان روزه‌گرفتن برایشان وجود ندارد، اظهار کرد: ممکن است افرادی مسافر بوده یا به دلایلی دیگر نتوانند روزه بگیرند که از این افراد می‌خواهم که رعایت حال روزه‌داران را کرده و در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و احترام به حقوق شهروندی از روزه‌خواری در ملاء عام که جزو مصادیق نقض حقوق شهروندی و تخلف محسوب می‌شود، خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
تذکر نداریم فقط اعدام
حقوق شهروندی؟؟؟؟؟کدوم حقوق دلت خوشه
ایا گناه کتک زدن یک فرد ومنجر به مرگ شدن وی به دلیل روزه خواری گناهش بیشتر است یا روزه خواری؟
شلاق بزنید شلاق جواب میده....
نفض حقوق شهروندی ؟!؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار