بازدید 3503

60درصد تراکتوری‌ها به نژادپرستی نه گفتند

یک گروه بزرگ هواداران تراکتور در شبکه های اجتماعی، از کاربرانش پرسید «از دیپورت بازیکن ارمنستانی از تراکتور رضایت دارید؟» تا این لحظه، بیشتر از 60 درصد کاربران به گزینه «خیر» رای داده‌اند و با تصمیم آجرلو برای رد کردن یک بازیکن فوتبال بر اساس مسائل نژادی و قومی، مخالف بودند.
کد خبر: ۵۹۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 08 June 2016
«من برای وحدت آذری‌های عزیز به تبریز آمدم. از آنجا که پیوستن بازیکن تیم ملی ارمنستان به تراکتور می‌تواند این وحدت را تهدید کند از خرید این بازیکن صرف نظر می‌کنیم.» این بیانیه عجیب‌ آجرلو درباره رد کردن یک بازیکن بخاطر ملیت ارمنستانی، آغاز سر و صدا و مخالفت ها بود. به خصوص که تراکتورسازی، تا به حال 4 بازیکن از کشور ارمنستان به ایران آورده و تبریزی‌ها مشکلی با شهروندان هیچ کشوری نداشته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طرفدارانی که خودشان برخی اوقات قربانی برخوردهای نژادی شده‌اند، تصمیم مدیرعامل تراکتورسازی برای رد مدافع ارمنی را «نادرست» می‌دانند.

بحث درباره این تصمیم در شبکه‌های اجتماعی هم داغ است. بسیاری از هواداران از اینکه بارها قربانی برخوردهای نژادی شده‌اند و حالا تیم‌شان با برچسب نژادپرستی روبرو شده، انتقاد می‌کردند و بعضی دیگر هم می‌گفتند تصمیم آجرلو برای رودررو نشدن بخشی از تندروها با باشگاه تصمیم درستی بوده است.

سوپر گروه «فوتبال تبریز»، بزرگترین گروه هواداران تراکتورسازی در شبکه های اجتماعی، امروز این موضوع را به نظرسنجی گذاشت و از کاربرانش پرسید «از دیپورت بازیکن ارمنستانی از تراکتور رضایت دارید؟»
تا این لحظه، بیشتر از 60 درصد کاربران به گزینه «خیر» رای داده‌اند و با تصمیم آجرلو برای رد کردن یک بازیکن فوتبال بر اساس مسائل نژادی و قومی، مخالف بودند. برخوردی که نشان می‌دهد طرفداران فوتبال، بر خلاف بعضی مدیران و تصمیم‌گیران علاقه‌ای به ورود به مسائل غیرورزشی ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل