بازدید 2046

احضار چند فوتبالی دیگر به نهادهای نظارتی در رابطه با فساد

کد خبر: ۵۹۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 08 June 2016
یک دستگیری تازه در فوتبال ایران آن هم از بین مدیران باعث شده تا اخبار زیادی در رسانه ها مطرح شود که اغلب آنها صحیح است.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا حسنی‌خو مدیر حراست وزارت ورزش درباره آخرین وضعیت تحقیق نهادهای نظارتی از فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل در جهت سالم سازی این رشته، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: همچنان نهادهای نظارتی در حال بررسی ابهاماتی هستند که به دنبال روشن شدن آنها خواهیم بود. یکی از اعضای فدراسیون نیز به همین دلیل بازداشت شده است و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. 

مدیر حراست وزارت ورزش  و جوانان با اشاره به جدیت مسئولان در مبارزه با فساد در ورزش، گفت: وزیر ورزش  و جوانان و همه مسئولان این ادعا را دارند که با فساد مبارزه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و در جهت سالم سازی و شفاف سازی محیط ورزش گام بر می دارند.   همه این اقدامات نیز در راستای همین موضوع است و ان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ء‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الله بتوانیم گام مهمی را در جهت شفاف سازی و سالم سازی ورزش ایران برداریم تا دیگر شاهد این گونه تخلفاتی نباشیم.  

وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری نیز در این پرونده در فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل احضار شده‌اند یا خیر، گفت: طبیعی است تعدادی از افراد نیز برای تحقیق از سوی نهادهای نظارتی فراخوانده شده باشند. این موضوع در راستای  شفاف سازی هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر مسائل و رسیدن به نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نهایی صورت گرفته است، اما همان طور که گفتم تا این لحظه فقط همان یک نفر در بازداشت است و افراد دیگری بازداشت نشده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار