بازدید 3171

شجاعی بعداز 202روز با پنالتی گل زد

کد خبر: ۵۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 08 June 2016
گل اول تیم ملی به قرقیزستان را شجاعی از روی نقطه پنالتی زد. او پنالتی را هم خودش گرفته بود و البه روی گل کرنر ایران هم پاس گل داد تا بعد از مدتها بالاخره چیزی از خود بروز دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی برابر قرقیزستان قبل از دقیقه 10 به گل رسید. نفوذ مسعود شجاعی با ارسال او و بعد از برخورد به دست مدافع حریف، ایران را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. این ضربه را خود شجاعی در جهت حرکت دروازه بان قرقیزستان به تور دروازه رساند تا او یک بار دیگر بعد از 202 روز برای تیم ملی گل زده باشد.

 گل قبلی او 26 آبان 1394 وارد دروازه گوام در خانه این تیم شد. در این فاصله 6 ماه و 23 روزه تیم ملی برابر هندوستان، عمان و مقدونیه بازی کرد بدون گلزنی شجاعی.

قرقیزستان به سیاهه عربستان، کره جنوبی (2 گل)، بوسنی، کویت، بحرین و گوام اضافه شد یعنی هفتمین تیمی که شجاعی موفق می شود دروازه اش را باز کند. بیلان او در تیم ملی فعلا 8 گل در 64 بازی ملی است که برای پست بازی او بسیار کم و ناچیز است. گل قبلی شجاعی که وارد دروازه گوام شد هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود تا مشخص شود مسعود مدتهاست توان بازی در سطح اول تیم ملی را از دست داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان