بازدید 2462

بیشتر آمریکایی ها خواهان قطع حمایت واشنگتن از ریاض هستند

براساس نظرسنجی یک شرکت انگلیسی، بیش از 68 درصد آمریکایی ها، از دولت خود خواسته اند که به دلیل حمایت عربستان از تروریسم، از حمایت این کشور دست بردارد.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 08 June 2016
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه،براساس این نظرسنجی بیشتر آمریکایی ها از دولت خود خواستند تا زمانی که ثابت نشود، عربستان از تروریسم حمایت مالی نمی کند، واشنگتن از حمایت کلی و جزئی عربستان دست بردارد.
این نظرسنجی نشان می دهد که تنها 12 درصد از آمریکایی ها معتقدند که آمریکا باید عربستان را به عنوان یک هم پیمان حفظ کند، درحالی که 20 درصد دیگر شهروندان آمریکایی دربرابر این سوال، گزینه نمی دانم را انتخاب کرده اند.
این نظرسنجی را شرکت تحقیقاتی انگلیسی «پوپولوس» در مارس 2016 (اسفند ماه 94) و با هزینه خبرگزاری اسپوتنیک انجام داد، و بیش از یکهزار و سه نفر 18 تا 64 سال را در آمریکا مورد پرسش قرار داد.
پنج موسسه بزرگ تحقیقات صلح و امنیتی در آلمان نیز در گزارش امسال خود با یادآوری جنایت های جنگی عربستان سعودی علیه مردم یمن، خواستار تحریم تسلیحاتی ریاض از طرف دولت خود شدند.
این پنج موسسه بزرگ تحقیقاتی آلمان به مناسبت سی امین سالگرد همکاری های خود، گزارشی را در خصوص صلح در جهان منتشر کردند که در آن آمده است عربستان سعودی یک لنگر بی ثبات در منطقه است و به خاطر دخالت های خود در جنگ سوریه و یمن موجب سخت تر شدن راه حل سیاسی در آنجا شده است.
این موسسه ها هر سال گزارش خود را به عنوان یک توصیه نامه و پیشنهاد در اختیار دولت آلمان قرار می دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار