بازدید 4460
۴

شکایت نیم میلیون امضایی از عامل اولیه مرگ گوریل

مادر کودک سه ساله‌ای که در باغ وحش سینسیناتی در داخل محوطه گوریل ها افتاده بود با هیچ اتهامی روبرو نخواهد شد.
کد خبر: ۵۹۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 08 June 2016
مقام های دادستانی ایالت اوهایو می گویند که مادر کودک سه ساله‌ای که در باغ وحش سینسیناتی در داخل محوطه گوریل ها افتاده بود با هیچ اتهامی روبرو نخواهد شد.

به گزارش روزنامه توریسم، کودک روز شنبه ۲۹ مه به داخل محوطه محل نگهداری هارامب، گوریل ۱۷ ساله نر از تیره گوریل‌های "وسترن لولند" در آفریقای غربی که در معرض خطر هستند، افتاد.بعد از آن ماموران گوریل را به ضرب گلوله کشتند که باعث جنجال زیاد و انتقادها هم از کشتن گوریل و هم از والدین کودک شد.

اما جو دیترز دادستان ایالتی گفت که مادر در آن حادثه مقصر نیست. او گفت که کودک وقتی ناپدید شد که مادر مشغول مراقبت از سه فرزند دیگرش بود.

بعد از اعلام تصمیم دادستان خانواده این زن گفت: «خیلی خوشحالیم. انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتیم. این گام دیگری است تا این حادثه تراژیک را پشت سر بگذاریم و زندگی عادی خانوادگی را از سر بگیریم.»

این زن به شدت در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته بود و حتی طوماری اینترنتی که او را مسئول مرگ گوریل می شناخت با نیم میلیون امضا تهیه شد.

گزارش اولیه پلیس به نقل از شاهدان عینی حاکی بود که ابتدا به نظر می رسید گوریل مشغول محافظت از کودک باشد، اما بعد با صدای جیغ و فریاد تماشاچیان عصبی شد و بچه را با خود کشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
خاك بر سر مردمي كه جون حيوون رو از جون يه انسان بالاتر ميدونن. واقعا جاي تاسف داره.
چقد تفاوته بین حقوق حیوانات در ایران و سایر کشورها
واقعا هم آن زن مسوول است.وقتی نمیتوانی 4 تا بچه بیش فعال و بیمار را کنترل کنی همه آنها را با هم و دست تنها به باغ وحش نبر.حالا یه عده منفی میدن که بچه بیش فعال نبوده.اگه بچه نرمال و عادی باشه اصلا تنهایی و بدون مادرش نزدیک قفس حیوانات بزرگ جثه نمیشه چون جرات نمیکنه.بچه ای که نه تنها میره دم قفس بلکه توان بالا رفتن از قفس را هم داره حتما بیش فعاله
چه مردمان وحشیه واقعا که غرب وحشی وحشی وحشی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار